search
menu

پارک فانتاسی شو پوکت

[ پنهان کردن ]
چرا باید از پارک فانتاسی شو در شهر پوکت بازدید کنیم؟
معرفی پارک فانتاسی شو پوکت
طراحی پارک فانتاسی شو پوکت
برنامه های پارک فانتاسی شو پوکت
فروشگاه های پارک فانتاسی شو پوکت
امکانات پارک فانتاسی شو پوکت
نحوه دسترسی به پارک فانتاسی شو پوکت
ساعات و هزینه بازدید از پارک فانتاسی شو پوکت
جاذبه های دیدنی نزدیک به پارک فانتاسی شو پوکت
رستوران های نزدیک به پارک فانتاسی شو پوکت
هتل های نزدیک به پارک فانتاسی شو پوکت

چرا باید از پارک فانتاسی شو در شهر پوکت بازدید کنیم؟


فانتاسی شو پوکت پارکی عجیب و جزو میراث غنی کشور تایلند است. فانتاسی مکانی جذاب و مجموعه ‌ای از سنت‌ های قدیمی تایلند با تکنولوژی‌ های به روز دنیا است. در این مجموعه فعالیت ‌های سرگرم کننده زیادی مانند انواع بازی، صنایع دستی و چندین فروشگاه و رستوران با انواع غذاهای تایلندی و بین المللی به سبک لاس وگاس وجود دارد.
پارک فانتاسی شو پوکت

معرفی پارک فانتاسی شو پوکت


پارک Phuket FantaSea Showدر سال ۱۹۹۸ به روی عموم باز شده است و این پارک دارای محیط فرهنگی است که می توانید با خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر پوکت به همراه خانواده از تماشای نمایش های مهیج و خوردن شام در یک رستوران خاص لذت ببرید. در این پارک فرهنگی می‌توانید از فروشگاه‌ ها خرید کنید و با کارناوال شادی سرگرم شوید یا به همراه راهنما به تماشای نمایش فیل ‌ها بروید و از حرکاتشان فیلم برداری کرده و عکس یادگاری بگیرید.
نمایش Fantasy of a Kingdom درباره اسطوره‌ های باستانی تایلند با بهترین تکنولوژی‌ های روز در این پارک اجرا می‌شود که درطول این اجرا ۹۹۹ فیل محافظ پادشاه تایلند را خواهید دید. پس از تماشای نمایش به رستوران لوکس و بزرگی به نام Kinnaree خواهید رسید که دارای بزرگترین بوفه در آسیاست و ظرفیتی ۴۰۰۰ نفری دارد که می توانید در این رستوران غذاهای خوشمزه تایلندی و بین المللی را امتحان کنید و عاشقشان شوید، همچنین اگر تمایل داشته باشید می توانید از شش کافه بار موجود در این مجموعه نوشیدنی موردعلاقه تان را سفارش داده و احساس خنکی کنید.
پارک فانتاسی شو پوکت

طراحی پارک فانتاسی شو پوکت


ساختمان های این مجموعه دارای طراحی خاص و حالتی آشفته دارند، اما مکانی بی بدیل در کل دنیاست. پیشنهاد ما اینست تا در سفرتان به شهر پوکت حتما یک شب را در فانتاسی شو پوکت بگذرانید و با کلی خاطره در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

برنامه های پارک فانتاسی شو پوکت


برنامه های این مجموعه اکثرا به صورت تور برگزار می شوند و گردشگران خارجی به تنهایی به این مجموعه نمی روند، بلکه همراه با تور و دسته جمعی از این همه زیبایی لذت می برند. معمولاً این تورها یک روز از سفر را صرف پارک فانتاسی شو می کنند. برنامه تورها بدین صورت است که از هتل به سمت مجموعه حرکت می کنند و بعد از رسیدن به FantaSea Show می توانید در بازارها قدم بزنید و خرید کنید، سپس برای سرگرمی به نمایشگاه ها و کارناوال های بازی و شادی سر بزنید. در ساحل آرام شهر پوکت قدم بزنید، ولی برای تماشای نمایش اصلی باید چند ساعت صبر کنید تا اینکه در زمان شروع نمایش راهنمایان شما را به سمت صندلی هایتان هدایت می کنند و نمایش آغاز می شود. نمایش نیز راس ساعت ۸:۳۰ شب آغاز می شود که در داخل سالن می توانید با بچه فیل ها و ببرها با پرداخت هزینه اضافی عکس های یادگاری بگیرید، در ساعت ۹ شب نیز درب های سالن بسته می شود و در فضایی شاد و مهیج با رقص سنتی تایلندی لحظه های فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد.
پارک فانتاسی شو پوکت

فروشگاه های پارک فانتاسی شو پوکت


مجموعه پارک فانتاسی شو در منطقه روستایی قرار گرفته و فروشگاه های متنوعی برای فروش لباس، صنایع دستی و هدیه و سوغاتی در این منطقه به وفور یافت می شوند که می توانید یادگاری های جالبی برای دوستان و خانوادتان تهیه کنید.

امکانات پارک فانتاسی شو پوکت


علاوه بر رستوران، کاخ فیل ها، تئاتر جادوئی و کاخ صدساله نظاره گر معبد آنگکور بسیار زیبا خواهید بود. ۲ رستوران در این مجموعه فعالیت دارند که غذاهایشان ترکیبی از غذاهای بین المللی و تایلندی است، مطمئنا از طعمشان سیر نخواهید شد. البته قبل از غذا، برایتان یک فنجان قهوه و دسری خوشمزه می آورند تا غذای اصلی تان آماده سرو شود. به طور کلی، زرق و برق در فانتاسی شو پوکت تمامی ندارد، زیرا با انواع نمایش ها، کارناوال های مختلف بازی، خرید و چندین رستوران سرگرم می شوید و مورد جالب درباره این مجموعه اینست که برای همه سنین مناسب و سرگرم کننده است. در مراکز خرید این مجموعه نیز می توانید انواع اجناس از تیشرت گرفته تا لباس شنا و طلا و جواهرات بخرید.
پارک فانتاسی شو پوکت

نحوه دسترسی به پارک فانتاسی شو پوکت


در بازه زمانی فعالیت این مجموعه می توانید با تاکسی مسیری به راحتی به فانتاسی شو برسید.

ساعات و هزینه بازدید از پارک فانتاسی شو پوکت


اگر با خرید بلیط هواپیما پوکت قصد سفر به این شهر و بازدیید از مجموعه فانتاسی شو دارید بهتر است بدانید این مجموعه در شهر پوکت همه روزه به جز روزهای پنجشنبه دایر است و ساعت کاری این مجموعه از ساعت ۵ عصر تا ۱۱ شب است. قبل از ورود به این مجموعه باید بلیط ورودی تهیه کنید و در این هنگام وسایل شما بازرسی می شود و سپس به سالن بزرگ راهنمایی می شوید که در صورت تمایل در این قسمت از شما عکس گرفته می شود. صحنه تئاتر مهیج در ساعت۸:۳۰ عصر باز می شود و فضای سالن با دود و نور و رقص سنتی تایلند از شما استقبال می کند. مورد جالب توجه این است که علاوه بر فیل ها در این نمایش از بز، خروس و گاو وحشی و پرندگان نیز استفاده می شود.

جاذبه های دیدنی نزدیک به پارک فانتاسی شو پوکت


ساحل پاتونگ: ۸ کیلومتر
جزایر فی فی: ۸.۴ کیلومتر
آکواریوم پوکت: ۱۸.۷ کیلومتر
جزیره فانگ انگا: ۱۹ کیلومتر
منطقه قدیمی پوکت: ۲۱ کیلومتر
معبد وات چالونگ: ۲۴.۳ کیلومتر

رستوران های نزدیک به پارک فانتاسی شو پوکت


رستوران جزیره لیلو: ۷۵۰ متر
رستوران میمون دیوا: ۸۵۰ متر
رستوران بان مای: ۱.۲ کیلومتر
رستوران برگر بیگ بوی: ۱.۲ کیلومتر
رستوران غذای دریایی یخ: ۱.۳ کیلومتر

هتل های نزدیک به پارک فانتاسی شو پوکت


هتل ویلایی وست کی: ۵۰۰ متر
هتل ساحل گینیس: ۵۵۰ متر
هتل سی سانگ این: ۷۵۰ متر
هتل سوئیس: ۱ کیلومتر
هتل دوقلوی پالمز: ۱.۲ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است