search
menu

تفریحات پاتونگ

[ پنهان کردن ]
معرفی ساحل پاتونگ
دیدنی های پاتونگ
تفریحات آبی
ماساژ و خدمات اسپا
مراکز خرید پاتونگ
رستوران‌گردی
کلاب‌های شبانه
از دست‌فروش‌ها غافل نشوید
کرایه موتور
یوگا در پاتونگ
سوغات پاتونگ چیست؟
چگونه به پاتونگ برویم؟
یکی از جاهای رویایی کشور تایلند ساحل پاتونگ است. این منطقه توریستی پرهیاهو به دلیل داشتن سواحل بکر، کلاب‌های شبانه و ده‌های تفریح لذت‌بخش حسابی پرطرفدار است. همچنین ساحل پاتونگ جان می‌دهد برای تفریحات آبی و گردش! پس چه مقصدی بهتر از این ساحل پرماجرا! در این مقاله از سفرمارکت تلاش داریم تا به شما مهم‌ترین دیدنی های پاتونگ و جاذبه‌های آنجا را به شما معرفی کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

معرفی ساحل پاتونگ


پاتونگ در زبان تایلندی به معنای ساحل دیوانه‌کننده است که بی‌تردید نام آن بیانگر زیبایی و جذابیت آن است. ساحل پاتونگ در ۱۵ کیلومتری غرب شهر پوکت قرار گرفته و به دلیل داشتن امکانات رفاهی متعدد و مدرن‌ترین تجهیزات تفریحی مقصدی عالی برای مسافران تور تایلند و ماجراجویان است. در آنجا علاوه بر شنا، حمام آفتاب و قایق سواری می‌توانید در رستوران‌های ساحلی غذایی دریایی نوش جان کنید. همچنین وجود مراکز اقامتی متنوع و کلاب‌های گوناگون باعث شده تا ساحل پاتونگ به جایی جذاب برای عاشقان هیاهو بدل شود. علاوه بر همه این‌ها طبیعت بکر پاتونگ باعث شده تا عاشقان طبیعت برای ماجراجویی راهی آنجا شده و در دل جنگل‌های منطقه تفریح کنند. قدم زدن در ساحل، پیک نیک در جنگ، عکاسی و پرنده‌نگری از جمله اصلی‌ترین تفریحات که باعث جذب مسافران تور تایلند و حتی گردشگران انفرادی به این خطه شده است.
تفریحات پاتونگ

دیدنی های پاتونگ


جاذبه های گردشگری تایلند در ساحل پاتونگ کم نیستند و هرکدام بسته به سلیقه افراد تنوع زیادی دارند. شما با هر سلیقه‌ای که باشید می‌توانید در آنجا تفریح مورد نظرتان را پیدا کرده و از تک تک لحظاتتان لذت ببرید. در ادامه به شما می‌گوییم که چه تفریحاتی بیشتر در این منطقه انجام می‌شود و جاذبه‌های پاتونگ چیست.

تفریحات آبی


اگر عاشق ورزش‌های آبی هستید پاتونگ جایی عالی برای این کار است. در آنجا می‌توانید شنا کرده و یا قایق سواری کنید. در این ساحل کشتی‌های تفریحی وجود دارد که تا پاسی از شب در دریا گردش کرده و برای شرکت‌کننده‌ها موسیقی زنده اجرا می‌کنند. سرو انواع نوشیدنی و خوراکی نیز به محبوبیت آن‌ها افزوده و حسابی شهرت پیدا کرده‌اند. اسکی، پاراسل، غواصی، پاراگلایدر و حمام آفتاب از دیگر تفریحاتی است که در ساحل پاتونگ انجام می‌شود. تنوع ورزش‌های آبی در این ساحل بسیار زیاد است و گردشگران حق انتخاب زیادی دارند تا هرآنچه را که دوست دارند انتخاب کنند.

ماساژ و خدمات اسپا


اگر عاشق ریلکس کردن هستید ما به شما اسپا در ساحل را پیشنهاد می‌کنیم. خدمات اسپا یکی از محبوب‌ترین تفریحاتی است که در ساحل پاتونگ انجام می‌شود. ماساژ را می‌توان یکی از اصلی‌ترین جاذبه های گردشگری پاتونگ دانست که برای آن مراکز تخصصی نیز در نظر گرفته شده است. اسپا در فضایی آرام همراه با صدای فرح‌بخش دریا و بوی عود حسابی شما را سرحال می‌آورد و تجربه‌ای نو را برایتان رقم می‌زند. ناگفته نماند که اکثر هتل های تایلند در منطقه پاتونگ نیز خدمات اسپا دارند و لازم نیست برای انجام آن به مراکز دیگر بروید. برای این کار تنها کافیست با پرسنل هتل هماهنگ کرده و در ساعتی که خودتان تعیین می‌کنید برای ماساژ راهی سالن اسپا هتل شوید.

مراکز خرید پاتونگ


خرید یکی دیگر از جاذبه های تفریحی پاتونگ است که برای اکثر گردشگران تور تایلند خوشایند است. در این ساحل چندین مرکز خرید وجود دارد که متنوع‌ترین اجناس را با قیمتی عالی در اختیار افراد قرار می‌دهند. در آنجا می‌توانید پوشاک، صنایع دستی، وسایل تزئینی و غیره را با قیمتی مناسب خریداری کرده و حتی برای عزیزانتان سوغات ببرید. فراموش نکنید که در سفر به پاتونگ حتما از صنایع دستی محلی این منطقه خرید کرده و به یادگار ببرید.
تفریحات پاتونگ

رستوران‌گردی


جدا از غذاهای دریایی که در تایلند و ساحل پاتونگ به وفور یافت می‌شود؛ خوراکی‌های ملل نیز در این منطقه طرفداران زیادی دارد. یکی از جاذبه های گردشگری پاتونگ رستوران‌های ساحلی این منطقه است که انواع‌ خوراکی‌های بین‌المللی را عرضه می‌کنند. انواع غذاهای دریایی، برنج محلی، کباب، دسر و نوشیدنی در رستوران‌های پاتونگ سرو می‌شود که هرکدام طعم و بویی عالی دارند. خوب است بدانید که پاتونگ انواع رستوران‌های عربی، هندی، ایتالیایی و غیره را در خود جای داده که باعث شده است تا مسافران با هر سلیقه‌ای بتوانند غذای مورد علاقه‌شان را پیدا کنند. همچنین در بعضی از رستوران‌های آنجا موسیقی زنده اجرا می‌شود و حال و هوای گردشگران را عوض می‌کند.

کلاب‌های شبانه


مگر می‌شود به تایلند سفر کرد و به کلاب‌های شبانه نرفت؟ کلاب‌های منطقه با فضایی شاد و مفرح جان می‌دهند برای تفریح و خوشگذارنی! در آنجا بسته به سلیقه و بودجه‌تان می‌توانید نوشیدنی و دیگر دسرها را سفارش داده و از محیطی مهیج تفریح کنید. اکثر کلاب‌های پاتونگ فاصله کمی با دریا دارند و پس از یک تفریح جانانه می‌توانید به ساحل رفته و تا پاسی از شب در آنجا قدم بزنید.

از دست‌فروش‌ها غافل نشوید


یکی از جذابیت‌های تایلند و پاتونگ غذاهای خیابانی است که توسط دکه‌های کوچک به فروش می‌رسند. اکثر این دکه‌ها غذاهایی لذیذ با قیمت‌های مناسب عرضه می‌کنند که برای توریست‌ها جالب توجه است. لذا همواره به گردشگران پیشنهاد می‌کنیم که حتما طعم این خوراکی‌های ارزان و ساده را بچشند. حتی تصور اینکه شب از تفریحات آبی برگردید و از یکی از دکه‌ها غذایی تند و خوشمزه سفارش دهید هم لذت‌بخش است؛ پس حتما آن را در برنامه خود قرار دهید.
طبیعت‌گردی در پاتونگ
یکی از به‌یادماندنی‌ترین دیدنی های پاتونگ طبیعت دلنواز آنجاست. پس خوب است که در سفر به این منطقه به دیدن جنگل‌ها و کوه‌های آن حوالی نیز بروید. تنوع گیاهی، درختان بلند، چشم‌اندازهای رویایی و آب و هوای خوب پاتونگ جان می‌دهد برای عکاسی و طبیعت‌گردی! البته فراموش نکنید که برای جلوگیری از گم کردن مسیر حتما از یک بلد محلی کمک گرفته و در هنگام روز به گردش در طبیعت پاتونگ بپردازید. فراموش نکنید که در بعضی از ایام سال شاهد بارش‌های سیل آسا در تایلند هستیم؛ لذا قبل از شروع طبیعت‌گردی وضعیت آب و هوایی را چک کنید.

کرایه موتور


در ساحل پاتونگ مراکزی وجود دارد که به اجاره موتور می‌پردازند. در آنجا می‌توانید در ازای پرداخت هزینه‌ای نه چندان زیاد موتور کرایه کرده و در مسیرهای تعیین شده به گردش بپردازید. موتورهایی که کرایه داده می‌شوند ابعاد و اندازه‌های گوناگونی دارند و بسته به سلیقه و توانایی خود حق انتخاب دارید. به یاد داشته باشید که از قبل در مورد مدت زمان موتورسواری و قوانین رانندگی در شهر اطلاعات کسب کنید تا دچار مشکل نشوید.

یوگا در پاتونگ


یکی دیگر از تفریحاتی که در پاتونگ انجام می‌شود یوگا است. این ورزش آرامش‌بخش توسط مربیان حرفه‌ای در این منطقه انجام می‌شود و باید از قبل برای شرکت در آن ثبت نام کنید. یوگا که ورزشی سرشار از آرامش است باید در فضایی آرام انجام شود؛ لذا چه جایی بهتر از جنگل و یا ساحل! برای این کار پس از ثبت نام باید به محلی که از قبل به شما اعلام می‌شود رفته و تمرینات خود را انجام دهید. حتی تصور یوگا بر روی صخره‌ای بلند مشرف به جنگل و دریا می‌تواند لذت‌بخش باشد. فراموش نکنید که برای این کار از قبل لباس مناسب و زیرانداز تهیه کرده و با امادگی کامل راهی شوید.

سوغات پاتونگ چیست؟


ضمن بازدید از دیدنی های پاتونگ و گشت و گذار در مراکز خرید آنجا فراموش نکنید که حتما سوغات این منطقه یعنی مجسمه‌های بودا و ظروف تایلندی را به عنوان سوغات خریداری کنید. همچنین شیرینی‌های محلی، پارچه ابریشم، عروسک‌های دست ساز و بدلیجات از دیگر سوغات پاتونگ شمرده می‌شوند که خرید آن‌ها به گردشگران همواره پیشنهاد می‌شود.
تفریحات پاتونگ

چگونه به پاتونگ برویم؟


برای رفتن به ساحل پاتونگ لازم است تا در شهر پوکت سوار بر اتوبوس شده و طی مدت زمان کمی (کمتر از نیم ساعت) به پاتونگ برسید. علاوه بر اتوبوس همواره تاکسی‌های زیادی نیز از شهر پوکت به این ساحل تردد دارند.
چند نکته کاربردی
- هتل های پاتونگ امکانات تفریحی متنوعی از جمله استخر، جکوزی و غیره دارند که سرگرمی خوبی برای گردشگران محسوب می‌شوند.
- حتما از قبل درباره دیدنی های پاتونگ اطلاعات کسب کنید و با برنامه‌ریزی راهی این منطقه شوید.
- برای رزرو بلیط هواپیما می‌توانید روی کمک ما حساب کنید.
- برای گشت و گذار در طبیعت پاتونگ حتما از یک بلد محلی کمک بگیرید.
- برای طبیعت‌گردی در پاتونگ حتما کفش مناسب بپوشید.
- برای سفر به این منطقه، کرم ضدآفتاب، لباس اضافه، کلاه و عینک آفتابی همراه داشته باشید.
- برای گشت و گذار در طبیعت پاتونگ بد نیست تا با تورهای طبیعت‌گردی آنجا همراه شوید.
- از همراه داشتن پول زیاد، وسایل قیمتی و طلا بپرهیزید.
- در صورت تمایل می‌توانید عکاسی در پاتونگ را به عکاسان حرفه‌ای بسپارید و تصاویری باکیفیت بر روی شاسی دریافت نمایید.
- با نصب اپلیکشین سفرمارکت خدمات مورد نیاز سفر (شامل بلیط هواپیما، خرید تور، رزرو هتل و غیره) را در کمترین زمان دریافت نمایید.
کلام پایانی
سفرمارکت به عنوان یک بازار وسیع ارائه‌دهندگان خدمات سفر را به شما معرفی می‌کند تا در خرید بلیط، رزرو هتل و غیره حق انتخاب زیادی داشته باشید. اگر قصد سفر دارید تنها کافیست از طریق وب سایت و یا اپلیکشین ما خدمات مورد نیازتان را رزرو نمایید و بدون دغدغه راهی سفر شوید. همچنین در صورت بروز مشکل همکاران ما در خدمت شما هستند تا راهنماییتان کنند.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است