search
menu

زیپ لاین فلاینگ هانومان پوکت

[ پنهان کردن ]
چرا باید از زیپ لاین هانومان در پوکت بازدید کنیم؟
معرفی زیپ لاین فلایینگ هانومان
قسمت های مختلف زیپ لاین فلایینگ هانومان پوکت
تفریحات پارک زیپ لاین پوکت
امکانات پارک زیپ لاین پوکت
نحوه دسترسی به پارک زیپ لاین پوکت
ساعت و هزینه بازدید از پارک زیپ لاین پوکت
جاذبه های دیدنی نزدیک به پارک زیپ لاین هانومان پوکت
رستوران های نزدیک به پارک زیپ لاین هانومان پوکت
هتل های نزدیک به پارک زیپ لاین هانومان پوکت

چرا باید از زیپ لاین هانومان در پوکت بازدید کنیم؟


زیپ لاین فلایینگ هانومان در شهر پوکت تایلند قرار دارد و به یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری تایلند تبدیل شده است. پوکت استانی در جنوب تایلند است که به داشتن سواحل زیبا و درخشان معروف است. پوشش گیاهی به صورت انبوه در شهر پوکت دیده می شود و برای رفتن به درون این همه گیاه و درخت پارکی تاسیس شده است تا شما را دچار هیجان کند؛ این مکان، پارک زیپ لاین پوکت نام دارد. به وسیله زیپ لاین مشهور فلایینگ هانومان می توانید در میان درختان بلند و انبوه خود را رها کرده و پرواز کنید و هیجان را در عمق وجودتان حس کنید.
زیپ لاین پوکت در میان جاذبه های دیدنی شهر بسیار معروف شده است و گردشگران در سفرشان به پوکت به این پارک سر می زنند و از معلق بودن در میان زمین و هوا لذت می برند، این مکان برای کودکان بالای ۴ سال قابل استفاده است و مدت زمانی که به وسیله زیپ لاین گشت و گذار می پردازید حدودا ۱ ساعت طول می کشد. شما نیز با خرید بلیط هواپیما پوکت یکی از این گردشگران باشید و زیپ لاین فوق العاده جذاب فلایینگ هانومان را در میان درختان بلند و سر به فلک کشیده پرواز را تجربه کنید. زیپ لاین جزو تفریحاتی است که در سال ۲۰۱۶ میلادی تاسیس شده است و در میان کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان طرفدار دارد و همه اعضای خانواده می توانند از این تفریح لذت ببرند. مطمئنا این پارک ارزش دیدن دارد.
زیپ لاین فلاینگ هانومان پوکت

معرفی زیپ لاین فلایینگ هانومان


کابل زیپ لاین از لابه لای درختان می گذرد و چشم اندازی زیبایی را از ارتفاعات خواهید دید. همچنین در این پارک می توانید به انواع رستوران ها، فروشگاه های سوغات، اقامتگاه ها دسترسی داشته باشید. اگر برای اولین بار می خواهید زیپ لاین را تجربه کنید، اصلا جای نگرانی نیست، زیرا در این پارک مربیانی حضور دارند که صفر تا صد را برایتان آموزش می دهند و امنیت تان کاملا تضمین شده است، فقط کافیست خونسرد باشید و به گفته های مربی گوش دهید. این زیپ لاین ۱۵ سکوی چوبی دارد که همانند ایستگاه هستند و می توانید در هر یک از این سکوها یا پلتفرم ها بایستید و از مناظر و طبیعت لذت ببرید. فاصله هر سکو با سکوی بعدی حدودا ۴۰۰ متر است. در طول زیپ لاین حدودا ۴۰ متر بالاتر از سطح زمین خواهید بود ولی گاهی این ارتفاع کم و زیاد هم می شود. اگر قصد خرید بلیط هواپیما دارید تا به شهر سرسبز پوکت سفر کنید باید بدانید پرواز در میان درختان زیبا یکی از تجربه های خاص در طول عمرتان خواهد بود.

قسمت های مختلف زیپ لاین فلایینگ هانومان پوکت


در این پارک تفریحات دیگری وجود دارند که در ادامه با قسمت های مختلف پارک زیپ لاین پوکت آشنا خواهید شد.
سکوهای چوبی، Platforms
مجموعه زیپ لاین ۱۵ سکو دارد و این سکوها بر فراز درختان قرار گرفته اند و با توجه به ضخامت تنه درختان سکوها نیز کوچک و بزرگ ساخته شده اند. هر یک از این سکوها دارای پلکان مارپیچی هستند و دور تا دور درختان پیچیده شده اند. کابل زیپ لاین بر فراز این سکوها قرار دارند و برای رسیدن به کابل ها حتما باید از پله ها بالا بروید. پلکان مارپیچ دارای نرده های چوبی هستند و برای عبور۲ نفر از کنار هم مناسب است.
زیپ لاین فلاینگ هانومان پوکت
برنامه پارک ، Master Plan
اگر باز هم به دنبال کارهای پرچالش هستید در این پارک برایتان برنامه های خاصی تدارک دیده شده است، این برنامه ها شامل مسیر زیپ لاین و عبور از تمام سکوها، تماشای ۲ پل زیبا در مسیر، طی مسافت ۸۰۰ متری پارک جنگلی، عبور از محوطه ترسناک گنجینه پنهان پارک، پایین آمدن از درختی با ارتفاع ۴۰ متر هستند. البته بهتر است توجه داشته باشید که بیشتر این برنامه ها برای جوانان مناسب هستند.
بانجی جامپینگ
همان طور که گفتیم تفریحات هیجانی در پارک زیپ لاین پوکت تمامی ندارند و بانجی جامپینگ یکی از فوق العاده ترین تفریحاتی است که در میان ماجراجویان محبوب شده است. از روی سکوهای ساخته شده برای زیپ لاین باید به پایین پریده و بانجی جامپینگ را تجربه کنید. ارتفاع جامپینگ در این پارک ازس ۱۰ تا ۳۰ متر متغیر است.

تفریحات پارک زیپ لاین پوکت


این پارک علاوه بر Flying Hanuman و جامپینگ شامل تفریحات دیگری است:
پیاده روی: شما می توانید در میان درختان انبوه لحظات رویایی را تجربه کنید. پس از این فرصت استفاده کنید و در این مکان خوش آب و هوا پیاده روی کنید.
زیپ لاین فلاینگ هانومان پوکت
تخته سواری: یکی دیگر از تفریحات فوق العاده در این پارک تخته سواری بر بالای درختان است. این تفریح برای افراد ترسو تدارک دیده شده تا ۱ الی ۴ نفر بر روی تخته ای چوبی بایستند و تخته شروع به حرکت می کند و به سرعت به این سو و آن سو می رود. این تخته ها بسیار ایمن بوده و حین سوار شدن به این تخته ها پوشیدن کلاه ایمنی الزامی است و در طول مسیر باید به میله موجود در وسط تخته تکیه دهید.

امکانات پارک زیپ لاین پوکت


در پارک زیپ لاین پوکت علاوه بر بازی های هیجان انگیز امکانات دیگری نیز وجود دارند: در رستوران این مجموعه می توانید غذاهای محبوب تایلندی سفارش دهید و نوشیدنی محلی و دم نوش های خوش عطر بنوشید. رستوران پارک زیپ لاین با سبک جنگلی جنگلی در آلاچیق های چوبی در میان جنگل قرار دارد. در این رستوران می توانید صبحانه، نهار و شام سفارش دهید. علاوه بر رستوران می توانید به فروشگاه سوغات فروشی، اتاق کنفرانس و آموزش، اتاق رختکن، آب آشامیدنی، سرویس بهداشتی، راهنمای انگلیسی زبان دسترسی داشته باشید.

نحوه دسترسی به پارک زیپ لاین پوکت


چندین روش برای دسترسی به این پارک زیبا وجود دارد؛ در وهله اول همه هتل های پوکت به این مجموعه زیبا ترانسفر مستقیم دارند، همچنین می توانید توسط تورهای تفریحی از این پارک بازدید کنید. برای دسترسی به این پارک می توانید با استفاده از تاکسی در هر نقطه ای از شهر به پارک بروید. اگر می خواهید با اتوبوس به این پارک بروید، باید در جریان باشید که متاسفانه در نزدیکی این پارک ایستگاه اتوبوس وجود ندارد و باید تا ترمینال شماره ۲ پوکت با اتوبوس بروید و بقیه ۱۲ کیلومتر باقیمانده تا مقصد را با تاکسی طی کنید. همچنین هیچ ایستگاه مترویی نیز در نزدیکی این پارک زیپ لاین وجود ندارد؛ بنابراین بهتر است از تاکسی استفاده کنید.

ساعت و هزینه بازدید از پارک زیپ لاین پوکت


برای بازدید از این پارک زیبا می توانید همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر با پرداخت هزینه ورودی و هزینه استفاده از زیپ لاین و تخته سواری از این پارک لذت ببرید.

جاذبه های دیدنی نزدیک به پارک زیپ لاین هانومان پوکت


ساحل پاتونق: ۷.۳ کیلومتر
آکواریوم پوکت: ۸ کیلومتر
موزه تریک آی: ۸ کیلومتر
شهر قدیمی پوکت: ۱۱ کیلومتر
معبد وات چالونگ: ۱۳.۷ کیلومتر
پارک فانتاسی: ۱۵.۲ کیلومتر
مجسمه بودای بزرگ: ۲۱ کیلومتر

رستوران های نزدیک به پارک زیپ لاین هانومان پوکت


رستوران رویال: ۱.۷ کیلومتر
رستوران می دی: ۴.۲ کیلومتر
رستوران راتانا دیم: ۵.۳ کیلومتر
رستوران ۳۶۵ روز: ۷.۳ کیلومتر

هتل های نزدیک به پارک زیپ لاین هانومان پوکت


هتل ویلایی سنسیو هیل: ۱.۵ کیلومتر
هتل ویلایی گرین هیل: ۵.۳ کیلومتر
هتل مارینا: ۶.۸ کیلومتر
هتل دیوانا پاتونگ: ۷.۵ کیلومتر
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است