search
menu

مراکز خرید پوکت

[ پنهان کردن ]
چرا باید از مراکز خرید پوکت بازدید و خرید کنیم؟
مرکز خرید جانگ سیلون (Jungceylon)
مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت (Central Festival Phuket)
مرکز خرید پریمیوم اوتلت پوکت (Premium Outlet Phuket)
مرکز خرید پاتونگ پرومناد (Patong Promenade)
پوکت ویکند مارکت (Phuket Weekend Market)
پوکت واکینگ استریت (Phuket Walking Street)
بازار شبانه چیلوا (Chillva Market)

چرا باید از مراکز خرید پوکت بازدید و خرید کنیم؟


مراکز خرید زیادی در شهر پوکت وجود دارند که می توانید انواع برندهای معروف دنیا را با قیمتی مناسب در این مراکز تهیه کنید. با ورود به این مراکز ‏خرید مطمئنتا متوجه گذر زمان نخواهید شد و با دستانی پر به هتل یا محل اقامتتان برمی گردید. مراکز خرید شهر برخلاف جاذبه های گردشگری پوکت تاریخچه زیادی ندارند و در همین چند دهه اخیر افتتاح شده اند. اولین مرکز خرید بزرگ در سال ۱۹۹۸ با نام ‏Tesco ‎Lotus‏ در این شهر افتتاح شد و سپس مراکز خرید دیگری در مدت زمان کمتر در اکثر نقاط شهر دایر گردید تا در هر قسمتی از شهر که اقامت دارید، به راحتی به Shopping Centers in Phuket دسترسی داشته باشید. در ادامه این مقاله هدف ما نیز اینست تا شما را قبل از خرید بلیط هواپیما با این مراکز خرید آشنا کنیم:‏
‏ ‏‏مراکز خرید پوکت

مرکز خرید جانگ سیلون (Jungceylon)


این مجتمع تجاری در مرکز شهر و رو به روی خیابان بانگلا در قلب ساحل پاتونگ قرار دارد و شامل یک سوپرمارکت بزرگ و هفت مرکز تفریحی مانند سینما، سالن تئاتر، ۲۰۰ بوتیک و حتی هتلی شیک به نام ‏Millennium Resort Patong‏ و ۲۵ رستوران مختلف است؛ در واقع می توان گفت این مرکز خرید یک شهر کوچک درون شهر پوکت است. حتما در این مرکز دنبال هرچیزی که بگردید خواهید یافت؛ حتی ممکن است وسایلی را در این مرکز ببینید که در کل تایلند وجود نداشته باشد. دو مغازه اصلی این مجتمع بسیار پر زرق و برق بوده و به فروش مارک رابینسون و هایپر مارکت بیگ سی مشغول هستند و بقیه مغازه ها نیز به فروش لباس‌، عینک، لازم آرایشی و ادکلن، کفش، بازی‌ های کامپیوتری، موبایل و لوازم جانبی و اجناس الکتریکی می پردازند که همگی مارک‌ های معتبر هستند.
علاوه بر خرید موارد ذکر شده می توانید در مکانی رویایی سرگرم شوید؛ بدین صورت که در این مرکز، مکان های تفریحی زیادی مانند ۵ اتاق با سینمای علمی- تخیلی و سالن بولینگ دایر هستند. در این سینماها هر روز در ساعت‌ های مختلف ۵ فیلم جدید جهان پخش می شوند و در سالن بولینگ نیز کفش های مخصوص به اجاره داده می شود؛ همچنین در این قسمت بوفه ای نیز دایر است که می توانید خوراکی تهیه کنید، این قسمت از مرکز خرید تا ساعت ۱۱ شب دایر است.
آدرس: ถนน ราษฎร์อุทิศ 200 ปี Pa Tong, Kathu District, Phuket 83150, Thailand
ساعت کاری: ۱۱ صبح تا ۸ شب
مراکز خرید پوکت

مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت (Central Festival Phuket)


مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت در غرب شهر پوکت واقع شده و شامل دو ساختمان بزرگ است که می توان گفت بزرگترین ‏مرکز خرید پوکت همینجاست، حتی یک روز کامل را به گشت در این مرکز اختصاص دهید بازهم زمان کم می آورید. در ساختمان اصلی این مرکز خرید می توانید به انواع برندهای معروف لباس، ‏لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی، لوازم ورزشی و فود کورت دسترسی داشته باشید که انواع غذاهای تایلندی، ژاپنی و بین المللی در ‏آن سرو می کند. همچنین در این مرکز خرید با یک سینما روبرو خواهید شد که انواع فیلم های تایلندی یا بین المللی پخش می کند. ‏ ساختمان دیگر این مرکز خرید نیز مخصوص فروش لوازم جانبی موبایل است و بقیه مغازه ها به فروش کیف و کفش و انواع لباس می پردازند.
آدرس: Wichit, Mueang Phuket District, Phuket, Thailand
ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۹ شب
مراکز خرید پوکت

مرکز خرید پریمیوم اوتلت پوکت (Premium Outlet Phuket)


‏مرکز خرید پریمیوم اوتلت پوکت در شمال غربی شهر واقع شده و طراحی این مرکز به شکل روستا انجام شده که در همان نگاه اول جلب توجه می کند؛ در این مرکز خرید فقط چندین بوتیک و تعدادی رستوران وجود دارند. در بوتیک های این مرکز خرید می توانید بیشتر وسایل را با قیمت پایین تری بخرید، زیرا اکثر وسایلی که در این جا به فروش می رسند تولیدشان متوقف شده است؛ از کفش و لباس گرفته تا اسباب ‏بازی و لوازم خانگی.
آدرس: 888, 888/1 Moo 2 Koh Gaew Ko Kaeo, Mueang Phuket District, Phuket 83000, Thailand
ساعت کاری : ۱۰ صبح تا ۹ شب‏‏
مراکز خرید پوکت

مرکز خرید پاتونگ پرومناد (Patong Promenade)


پاتونگ پرومناد مرکز خرید مدرنی در شهر پوکت است که شامل سه طبقه بوده و در قلب ساحل پاتونگ قرار گرفته است. در این مرکز خرید ‏می توانید به فروشگاه های لباس، لوازم آرایشی دسترسی داشته باشید، همچنین می توانید به غذاخوری های محلی تایلندی و رستوران های زنجیره ‏ای خانه استیک استرالیایی بروید و بعد از خستگی روزانه و خرید دلی از عزا درآورید و اینکه در طبقه آخر یک مرکز بازی به نام تالار اسرار وجود ‏دارد، برای کودکان و بزرگسالان بازی های مخصوصی تعبیه شده است.
آدرس: 70 Bangla Rd., Patong Beach,, Kathu, Phuket 83150, Thailand
ساعت کاری : ۱۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب

پوکت ویکند مارکت (Phuket Weekend Market)


بازار آخر هفته پوکتی ها که نام این بازار را بازار ناکا می گویند؛ این بازار در خیابان چائو فا وست قرار دارد فقط یک شنبه ها دایر بوده و شامل کالاهای دست دوم، اجناس عتیقه، حیوانات زنده و غذاهای محلی است. حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، این بازار ارزش تماشا کردن دارد، با مراجعه به این بازار سرزنده بودن لذت خواهید برد. این بازار شامل ۲ قسمت سرپوشیده و روباز است که در قسمت سرپوشیده اجناس دست دوم و قسمت روباز هم که جدیدا به این مرکز خرید اضافه شده می توانید به اسباب ‌بازی‌، موبایل، وسایل الکترونیکی، کفش، کیف، جواهرات، ساعت دسترسی داشته باشید. در قسمت ورودی اصلی این بازار بوی انواع غذاهای محلی به مشامتان خواهد خورد، پیشنهاد ما اینست تا غذاهای این قسمت را امتحان کنید.
آدرس: Thalang Rd, Tambon Talat Yai, Mueang Phuket District, Phuket 83000, Thailand
ساعت کاری: ۴ عصر تا ۱۰ شب
مراکز خرید پوکت

پوکت واکینگ استریت (Phuket Walking Street)


این بازار یکی از زنده ترین مراکز خرید در شرق خیابان تالانگ است و در قسمت ورودی یک دروازه چوبی زیبا به سبک چینی قرار دارد که بر روی سر در این بازار کلمه لاردیا به معنی بازار بزرگ به سه زبان تایلندی، چینی و انگلیسی نوشته شده است. این مرکز خرید در شهر قدیمی پوکت واقع شده و جزو مراکز اصلی تجارت به حساب می آید و شامل مغازه های مختلف با ویترین های رنگارنگی است که با بقیه بازارها متفاوت است و محصولاتی مانند پارچه، لوازم ورزشی، لباس، و داروهای سنتی به فروش می رسانند. همچنین در این مرکز غذاهایی مانند ماهی، مرغ بریان شده، آب میوه، بستنی دسترسی خواهید داشت، به طوری که نصف مغازه های این بازار به غرفه های غذا و صنایع دستی مربوط می شوند. این بازار از اهمیت ویژه ای در میان بومیان و گردشگرانی که بلیط هواپیما پوکت را خریداری می‌کند برخوردار است.
آدرس: Thalang Rd, Tambon Talat Yai, Mueang Phuket District, Phuket 83000, Thailand
ساعت کاری: مغازه های کانتینر از ۴ عصر تا ۹ شب و بازار کامل: یک شنبه ها از ۴ عصر تا ۱۰ شب
مراکز خرید پوکت

بازار شبانه چیلوا (Chillva Market)


یکی از مشهورترین و محبوب ترین بازارهای محلی پوکت، بازار چیلوا است که در سفرتان به شهر پوکت بازدید از این مکان حتما توصیه می شود. این بازار حال و هوای بسیار پرشور و سرزنده ای دارد و می توانید سوغاتی های زیادی خرید کنید. فروشگاه های پوشاک، جواهرات دست ساز و هنری و محصولات بهداشتی و آرایشی و کیف و کفش و … در این بازار یافت می شوند. مورد جالب توجه در مورد این بازار مناسب بودن قیمت هاست که با هر بودجه ای به بازار چیلوا بروید، مطمئنا دست پر به هتل بر می گردید. در این بازار تمام غرفه ها و مغازه ها دارای تزئینات رنگی با جلوه هایی تماشایی هستند که در همان نگاه اول توجهتان را جلب خواهند کرد. بهتر است بدانید در بازار چیلوا می توانید غذاهای خوشمزه تایلندی را امتحان کنید و از طعمشان لذت ببرید.
آدرس: Ratsada, Mueang Phuket District, Phuket 83000, Thailand
ساعت کاری مغازه دارها: همه روزه به جز یک شنبه ها از ۵ عصر تا ۱۱ شب، دست فروش ها: روزهای سه شنبه تا شنبه از ساعت ۴ عصر تا ۱۱ شب
مراکز خرید پوکت
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است