search
menu

هتل Ramada by Wyndham Phuket Deevana Patong

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ramada by Wyndham Phuket Deevana Patong
امکانات عمومی هتل رامادا بای ویندهام پوکت
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رامادا بای ویندهام پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ramada by Wyndham Phuket Deevana Patong


هتل رامادا بای ویندهام پوکت یکی از هتل‌های ۴ ستاره در منطقه دیوانا پاتونگ است. این هتل موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی داشته و مورد توجه توریست‌های زیادی قرار می‌گیرد و با اقامت در این هتل می‌توانید سفری ایده آل و به یادماندنی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. همچنین به دلیل وجود شاتل فرودگاهی به راحتی می‌توانید مسیر ۲۳ کیلومتری را به فرودگاه بین‌المللی پوکت طی کنید، البته توجه داشته باشید که برای این کار هزینه مجزا دریافت می‌گردد. با توجه به اینکه فاصله شهر قدیمی پوکت تا این هتل حدوداً ۹.۷ کیلومتر است، بازدید از این بخش شهر به همه گردشگران توصیه می‌شود. بنابراین با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل Ramada by Wyndham Phuket Deevana Patong خودتان را برای روزهای خوش آماده کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق خانواده، باشگاه بدن‌سازی، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد. علاوه بر آن می‌توانید به جاده بانگلا و مرکز خرید جانگ سیلون در عرض یک کیلومتر دسترسی خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل رامادا بای ویندهام پوکت


بخش پذیرش به صورت شبانه‌روزی دایر بوده و در قسمت تور گردشگری نیز مسافران را با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی آشنا می‌کنند. همچنین به دلیل وجود ترانسفر گشت به راحتی می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی این شهر بازدید کنید، البته لازم به ذکر است که بهره‌مندی از این خدمات شامل هزینه جداگانه است. خدماتی نظیر خشک‌شویی و اتاق چمدان نیز در لابی این هتل دایر شده‌اند. اینترنت وای فای رایگان ارائه می‌شود. پارکینگ این هتل نیز عمومی بوده و استفاده از آن بدون نیاز به رزرو قبلی و رایگان است. تبدیل ارز در قسمت صرافی هتل Ramada by Wyndham Phuket Deevana Patong انجام می‌گیرد و خدمات باربری نیز در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد که برای تمامی رده‌های سنی مناسب است و در تمامی ایام سال باز است. علاوه بر آن، سونا نیز در این هتل دایر شده است. در بخش اسپای هتل Ramada by Wyndham Phuket Deevana Patong می‌توانید از انواع ماساژها بهره‌مند شوید که در هیچ جای دنیا این ماساژها را پیدا نخواهد کرد. برای کودکان کلاب بازی تعبیه‌شده و همگی می‌توانند برای ساعت‌ها سرگرم شوند. از کودکان کوچک‌تر نیز امکان نگهداری وجود دارد تا بزرگ‌سالان با خیال راحت به گشت‌وگذار و استراحت مشغول باشند. باشگاه بدن‌سازی نیز با مجهزترین دستگاه‌های ورزشی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل مدرن بوده و از اسباب و وسایل شیک استفاده‌شده است. در داخل همه اتاق می‌توانید از بالکن اختصاصی بهره‌مند شوید. همچنین در همه اتاق‌ها چشم‌انداز بسیار زیبایی روی شهر، کوه و استخر وجود دارد. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق، کتری برقی و حمام اختصاصی اشاره کرد. سایر امکانات ارائه‌شده در هتل Ramada by Wyndham Phuket Deevana Patong ممنوع بودن استعمال سیگار است که برای این‌گونه افراد محل مخصوصی در لابی تعبیه‌شده است. اتاق‌های موجود در داخل این هتل به این صورت هستند که عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل دلوکس با بالکن، اتاق دوبل پریمییر با چشم‌انداز استخر و سوئيت جونیور با تراس. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، اتو، یخچال، میز کار، فضای نشیمن، بالکن.

رستوران هتل


در رستوران این هتل انواع غذاها و نوشیدنی‌ها ارائه می‌شود که بر اساس سلیقه و ذائقه‌تان می‌توانید غذای موردنظرتان را انتخاب کرده و از طعمش لذت ببرید. کافه‌رستوران موجود در این هتل انواع غذاهای آمریکایی، چینی، هندی، پیتزا، دریایی، تایلندی، محلی، ترکی، بین‌المللی و گریل در وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده سرو می‌کنند. علاوه بر این رستوران، در نزدیکی هتل و در این منطقه رستوران‌های زیادی دایر شده‌اند که در صورت تمایل می‌توانید غذای موردعلاقه‌تان را در این رستوران‌ها نوش جان کنید.

فاصله هتل رامادا بای ویندهام پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل پاتونگ: ۵۵۰ متر
فاصله تا ساحل کلیم: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی فانتاسی شو: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد بانگ تائو: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت: ۱۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است