search
menu

هتل Patong Lodge Hotel Phuket

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Patong Lodge Phuket
امکانات و خدمات عمومی هتل پاتونگ لاج پوکت
اتاق های هتل
امکانات اتاق‌ های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پاتونگ لاج پوکت تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Patong Lodge Phuket


هتل پاتونگ لاج پوکت، از هتل‌های ۴ ستاره خوب شهر پوکت در کشور تایلند است که امکانات رفاهی عالی فراهم کرده و سعی در تامین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. هتل به لحاظ موقعیت مکانی به روی تپه مقابل ساحل کلیم و انتهای شمالی ساحل پاتونگ واقع شده و چشم انداز فوق العاده‌ای دارد. بسیاری از گردشگرانی که عاشق آب و هوای استوایی و طبیعت و مناظر سرسبز بی‌نظیر هستند، پوکت را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند.
انواع طبیعت‌های زیبا چه جنگلی، چه آبی در این جزیره وجود دارند. سفر به پوکت و اقامت در هتل پاتونگ لاج پوکت مسافرتی به یادماندنی و خاطره انگیز برایتان خواهد بود. جزیره فی فی، سواحل پوکت، مجسمه بودای بزرگ پوکت، مراکز خرید پوکت و ... ازجمله جاذبه‌های زیبای پوکت هستند که حتما باید بازدید کنید. کارکنان هتل Patong Lodge Phuket خوش برخورد، زحمتکش و مجرب هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا رضایت و خرسندی مهمانان را به دست آورند.

امکانات و خدمات عمومی هتل پاتونگ لاج پوکت


در هتل پاتونگ لاج پوکت امکانات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما پوکت با ماشین شخصی‌شان از دیگر شهرهای نزدیک تایلند سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. مهمانان در سراسر هتل می‌توانند به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت دسترسی داشته باشند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است.
مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات شاتل فرودگاهی، تهیه بلیط برای بازدید از جاذبه‌ها، خدمات کانسرج، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، تبدیل ارز، فتوکپی، فکس،برگزاری همایش‌ها و میتینگ‌ها، اتو، اتو پرس شلوار، خشکشویی، لباسشویی، تحویل سفارشات مارکت، کرایه خودرو، غذاهای بسته بندی شده، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش و هتل مهمانان را با صبوری و حوصله راهنمایی می‌کنند. همچنین، پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی و تایلندی مسلط بوده و با مهمانان خارجی ارتباط صمیمی و دوستانه برقرار می‌کنند. در فضای بیرونی هتل فضای سبز، تراس آفتاب، مبلمان مخصوص فضای باز و ... وجود دارند که برای استراحت و تنفس مناسب هستند.

اتاق های هتل


در هتل پاتونگ لاج پوکت انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و مناسب هر نیاز و سلیقه‌ای وجود دارند. اتاق‌های هتل شامل اتاق‌های خانواده، وی آی پی (VIP)، سوپریور، دلوکس، پرمیوم، دبل، تریپل، جونیور و ... هستند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و مدرن بوده و اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه زیبا و باکیفیت چیدمان یافته‌اند. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند و مبلمان مخصوص فضای باز در آن‌ها تعبیه گشته است. مهمانان برای تماشای طلوع و غروب آفتاب، استراحت و نوشیدن یک فنجان قهوه یا چایی بالکن را ترجیح می‌دهند. چشم انداز مقابل اتاق‌ها از منظره استخر یا فضای سبز هتل تشکیل می‌شود. کف اتاق‌ها با سرامیک پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش هستند و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل پاتونگ لاج پوکت ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق‌ های هتل


در تمام اتاق‌های هتل پاتونگ لاج پوکت امکانات رفاهی عالی و مناسب شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، صندوق امانات، کمد، دراور، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حوله، دمپایی، سشوار، لوازم بهداشتی و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل پاتونگ لاج پوکت برای زمان‌هایی که مهمانان در هتل حضور دارند، یک سری تفریحات سرگرم کننده در نظر گرفته شده‌اند. سه استخر روباز نیز در حیاط هتل وجود دارد که اطرافشان تخت و چتر آفتاب چیده شده و برای لذت بردن از شنا و حمام آفتاب در روزهای آفتابی بسیار مناسب هستند. تجربه یک روز پر آرامش در مرکز اسپای هتل عملی می‌شود. در این مرکز انواع ماساژها ارائه می‌گردند. علاوه بر این، یک سالن بدنسازی مجهز هم برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا بتوانند تمریناتشان را به طور مرتب در طول سفر انجام دهند.

رستوران هتل


در رستوران بوت (Boat) هتل پاتونگ لاج پوکت انواع غذاهای خوشمزه آمریکایی، دریایی، آسیایی، محلی، تایلندی، دریایی، پیتزا و بین المللی در وعده‌های اصلی به طور بوفه‌ای و منوی آلاکارته برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند. بار نوشیدنی‌جات هتل نیز انواع نوشیدنی‌های را با میان وعده‌های رنگارنگ برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل پاتونگ لاج پوکت تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کالیم: ۵۰ متر
فاصله تا ساحل پاتونگ: ۳۵۰ متر
فاصله تا ساحل ناکالای: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل تری ترامگ: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک فانتاسی شو پوکت: ۵٫۲ کیلومتر
فاصله تا تپه رانگ: ۷٫۶ کیلومتر
فاصله تا معبد بانگ تائو: ۹٫۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است