search
menu

هتل Mirage Express Hotel Patong Phuket

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mirage Express Patong Phuket Hotel
امکانات کلی هتل میراژ اکسپرس پاتونگ
امکانات تفریحی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میراژ اکسپرس پاتونگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mirage Express Patong Phuket Hotel


هتل میراژ اکسپرس پاتونگ از هتل های ارزان و تمیز ۳ ستاره در شهر پوکت است. این هتل با ارائه امکانات رفاهی مورد نیاز برای مهمانان اقامتی عالی به ارمغان می آورد. در پشت بام این هتل می توانید نمای زیبایی از شهر و کوهستان های سرسبز اطراف را تماشا کنید. هتل Mirage Patong Phuket تنها ۵ دقیقه با مراکز خرید فاصله دارد و به راحتی می توانید به مرکز شهر دسترسی داشته باشید. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه نیز حدودا ۵۰ دقیقه است و به وسیله شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه به آسانی دسترسی خواهید داشت. این هتل زیبا در سال ۲۰۱۴ در ۸ طبقه با بهترین تکنولوژی های رفاهی تاسیس شده است.

امکانات کلی هتل میراژ اکسپرس پاتونگ


از خدمات ارائه شده در هتل میراژ اکسپرس می توان به لباسشویی، خشکشویی و اتو با پرداخت هزینه اضافی اشاره کرد. کارکنان هتل به زبان های تایلندی و انگلیسی صحبت می کنند. لازم به ذکر است که در تمامی قسمت های این هتل می توانید به اینترنت رایگان دسترسی داشته باشید. از دیگر امکانات ویژه هتل پذیرش ۲۴ ساعته همراه با انبار چمدان و روزنامه در لابی است. برای گشت و گذار در شهر نیز می توانید از قسمت پذیرش هتل Mirage Express Patong Phuket Hotel ماشین با راننده یا بی راننده کرایه کنید یا اینکه می توانید به کمک راهنمای تور بگردید. در قسمت لابی تبدیل ارز نیز امکان پذیر است. همچنین برای تهیه سوغاتی نیز می توانید به مغازه های کنار ورودی هتل بروید و انواع یادگاری و صنایع دستی این شهر را تهیه کنید. هنگام رزرو بلیط هواپیما به یاد داشته باشید که حیوانات اجازه ورود به این هتل را ندارند. از مشخصات عمومی این هتل می توان به زمان پذیرش و تحویل اتاق در ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه در ۱۲ ظهر اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی هتل میراژ اکسپرس می توان به پشت بام این هتل اشاره کرد که باغ زیبا همراه با استخر روباز و کافی شاپ با انواع نوشیدنی های وجود دارند. اینجا محل مناسبی برای آفتاب گیری و ریلکس کردن است. همچنین می توانید از هتل دوچرخه کرایه کنید و در اطراف چرخ بزنید یا اینکه با شرکت در تورهای متنوع پوکت از جاذبه های دیدنی شهر بازدید کنید.

اتاق های هتل


در این هتل ۱۲۹ اتاق وجود دارد که عبارتند از اتاق ران او هاوس با تختخواب دونفره، اتاق استاندارد با دو تختخواب تک نفره، اتاق دولوکس با تختخواب دونفره و اتاق سوپرییر با تختخواب دونفره. اتاق ها رو به اقیانوس یا کوهستان هستند که از تراس اتاق ها می توانید مناظر زیبایی از شهر را تماشا کنید.

امکانات اتاق های هتل


همه اتاق های این هتل استاندارد بوده و در همه اتاق ها تهویه مطبوع بکار گذاشته شده است. همچنین این اتاق ها همه روزه به صورت رایگان نظافت می شوند. برای دسترسی به طبقات و اتاق های این هتل می توانید از دو آسانسور موجود استفاده کنید. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق ها فضایی برای افراد سیگاری تعبیه شده است. اتاق‌ های هتل میراژ اکسپرس بسیار مناسب و مدرن طراحی شده اند و در داخل همه اتاق ها تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی وجود دارد. همچنین برای وسایل گرانبهایتان نیز در هر یک از اتاق ها گاوصندوق قرار داده شده است. در حمام ها نیز دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و سشوار برای رفاه حال مسافران وجود دارند.

رستوران هتل


در رستوران موجود این هتل تنوع غذاهای اروپایی و تایلندی بسیار زیاد است و به راحتی با توجه به علاقه تان می توانید غذا سفارش دهید. رستوران هتل همه روزه از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب به صورت یکسره دایر است.

فاصله هتل میراژ اکسپرس پاتونگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کارن: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک فانتاسی: ۱۰.۶ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم پوکت: ۱۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه سه بعدی تریک آی: ۱۳.۸ کیلومتر
فاصله تا معبد وات چالونگ: ۱۶.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش پوکت: ۱۸.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است