search
menu

هتل Le Meridien Beach Resort Phuket

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Le Meridien Phuket Beach Resort
موقعیت مکانی هتل له مریدین بیچ ریزورت پوکت
امکانات و خدمات عمومی هتل له مریدین بیچ ریزورت پوکت
انواع اتاق های هتل له مریدین بیچ ریزورت پوکت
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا در هتل له مریدین بیچ ریزورت پوکت
مراسم ها و جلسات
دیگر خدمات و امکانات هتل له مریدین بیچ ریزورت پوکت
سرگرمی و تفریح در هتل له مریدین بیچ ریزورت پوکت
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل له مریدین بیچ ریزورت پوکت

درباره هتل Le Meridien Phuket Beach Resort


هتل له مریدین بیچ ریزورت پوکت یکی از هتل های ۵ ستاره و لوکس جزیره پوکت و از بهترین هتل های ساحل کارون به حساب می آید. در واقع زیباترین ملکی که در ساحل کارون به چشم می آید متعلق به ساختمان آبی هتل Le Meridien Phuket Beach Resort است. ساحل کارون خود از محبوب‌ترین سواحل پوکت است. اگر بلیط هواپیما پوکت خریده و برنامه سفر پوکت و سامویی را در لیست خود دارید، اینجا ماجراجویی، امکانات تفریحات آبی، اسپاهای مدرن، غذاهایی با طعم بهشت و خدمات و امکاناتی فراتر از خواسته هایتان در انتظار شماست.

موقعیت مکانی هتل له مریدین بیچ ریزورت پوکت


چنانچه بلیط هواپیما خارجی به مقصد پوکت خریده اید، برخی از محبوب ترین اقامتگاه ها و هتل هایش را در این ساحل پیدا می کنید. هتل له مریدین بیچ ریزورت پوکت خود را به شکل ایده آلی در طبیعت آرامش بخش آن منطقه گرمسیری جای داده است و بخش بزرگی از ساحل و دریا را به انحصار خود در آورده است. این در حالی است که ساختمان هتل تنها ۵ کیلومتر با ساحل پرشور پاتونگ و جذابیت های آن فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل له مریدین بیچ ریزورت پوکت


ساحتمان با عظمت هتل Le Meridien Phuket Beach Resort به گونه ای ساخته شده که گویی استخرهای بزرگش را در آغوش کشیده باشد. خود ساختمان هم در آغوش پوشش گرمسیری آن منطقه قرار گرفته است. همانطور که گفته شد، با رزرو این هتل، امکانات و خدماتی فراتر از آنچه از یک هتل ۵ ستاره انتظار دارید، در اختیارتان قرار می گیرد. همه چیز برای سلامتی و آرامش، تفریح و آسایش و یک تعطیلات رویایی آماده است. ۱۰ رستوران و بار متنوع، پرسنل مسلط به ده ها زبان زنده دنیا، انواع تفریحات آبی، مغازه، فروشگاه،‌ سالن زیبایی و ترانسفر فرودگاهی بخشی کوچکی از این امکانات و خدمات هستند.

انواع اتاق های هتل له مریدین بیچ ریزورت پوکت


اقامتگاه ساحلی له مریدین بیچ ریزورت پوکت دارای ۴۱۶ باب اتاق و ۵۴ سوئیت لاکچری است که با تلفیق خلاقانه ای از المان های سنتی تایلند و مدرنیته طراحی شده اند. هتل له مریدین بیچ ریزورت پوکت دست مهمانان را در انتخاب باز گذاشته و هنگام رزرو گزینه های متعددی پیش روی آن ها قرار می دهد. ضمنا ۶۷ درصد این واحدها (۳۱۶) چشم اندازهایی از اقیانوس یا استخر بزرگ هتل را دارند و تمامی واحدهای اقامتی آن دارای بالکن هستند.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل له مریدین بیچ ریزورت پوکت با الهام از دکوراسیون محلی با اثاثیه ای از چوب ساج، پارچه های ابریشمی و آثار هنری مدرن دکور شده اند و با رنگ های تناژ گرم، محیطی آرامش بخش را برای مهمانان مهیا کرده اند. در این اتاق ها امکاناتی مثل مینی بار، تلویزیون های ۳۷ اینچ، حوله هایی نرم، بالکن های خصوصی، کف پارکت، چای ساز و اینترنت رایگان گنجانده شده است.
در این اتاق ها حتی قبل از اینکه قدم در بالکن بگذارید، مناظر شگفت انگیزی از دریا، ساحل، استخرها یا پوشش گرمسیری پوکت پیش رویتان قرار می گیرد. سوئیت های دلوکس این هتل فوق العاده راحت هستند و علاوه بر امکانات رفاهی دیگر، دارای یک آشپزخانه مجهز، بالکنی بزرگ و میز و صندلی هستند. این بالکن ها رو به دریا بوده و در آن ها صندلی راحتی و سایه بان قرار داده شده است.

گزینه های صرف غذا در هتل له مریدین بیچ ریزورت پوکت


در ادامه توضیح مختصری درباره رستوران های هتل له مریدین بیچ ریزورت پوکت آورده شده تا در مسیر انتخاب یارای شما باشد. این هتل ۱۰ رستوران و بار بزرگ و معروف دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و جوایز متعددی را نصیب خود کرده اند؛ از رستوران های ایتالیایی و ژاپنی بگیرید تا رستوران های سنتی تایلندی و فست فود. این رستوران ها مزیت دیگری هم دارند، به ازای هر یک بزرگسال، یک کودک می تواند از وعده رایگانی در آن ها بهره مند شود. به این ترتیب که کودکان زیر ۱۲ سال می توانند غذای محبوبشان را از منوی کودکان یا سلف سرویس انتخاب کنند.
رستوران Portofino: این رستوران ایتالیایی غذاهای لذیذ و سنتی را برای وعده شام طبخ و سرو می کند و محیطی رمانتیک دارد.
رستوران Ariake: این رستوران ژاپنی با دکوراسیون مدرن خود مشرف به کولاب واقع شده و سوشی های خوشمزه ای برای شام سرو می کند. رستوران آریاک در سال ۲۰۱۷ به عنوان بهترین رستوران تایلند انتخاب شد.
رستوران Wang Warin: این رستوران محیطی کاملا سنتی دارد و در دکوراسیون آن آثار هنری به کار رفته است. اینجا می توانید غذاهای سنتی تایلندی را برای وعده شام میل کنید.
رستوران Latest Recipe: این رستوران غذاهای بین المللی را با روش های مدرن و دستور پخت های سنتی طبخ می کند و در وعده های صبحانه، ناهار و شام دایر است.
رستوران Pakarang Restaurant: این رستوران برای خانواده ها مناسب تر است و هنگام صرف غذا می توان از موسیقی زنده لذت برد. رستوران پاکارانگ وعده های صبحانه و شام را به سبک سلف سرویس سرو می کند.
رستوران Tonson Restaurant & Bar: رستوران تانسون مشرف به استخر بزرگ هتل است و نوشیدنی ها و غذاهای بین المللی را برای ناهار و شام مهمانان سرو می کند.
رستوران La Fiamma: این رستوران در ساحل جزیره واقع شده و اگر بعد از آفتاب گیری یا شنا تمایل به صرف ناهار در فضای باز دشته باشید، می توانید پیتزاهای خوشمزه این رستوران را امتحان کنید.
رستوران Beach Barbecue: این رستوران هم در ساحل و مشرف به آب های اقیانوس واقع شده است و غذاهای لذیذی همچون گوشت گریل شده، غذاهای دریایی و انواع سالادها را برای وعده ناهار طبخ و سرو می کند.

مراسم ها و جلسات


فضای نسبتا بزرگی که هتل له مریدین بیچ ریزورت برای مراسم ازدواج در نظر گرفته درست در زیباترین و خوش منظره ترین بخش جزیره است. کترینگ هتل نیز آماده طراحی منوی مخصوص عروسی بوده و اجراهای زنده و دکوراسیوان های خاصی برای مراسم ها تدارک دیده می شوند. این هتل دارای ۴ اتاق جلسه بزرگ و مدرن است و فضای باز بزرگی به وسعت ۱۳۱۰ متر مربع را برای کنفرانس های فضای باز فراهم کرده که ظرفیت میزبانی از ۹۸۰ نفر را دارد.

دیگر خدمات و امکانات هتل له مریدین بیچ ریزورت پوکت


تا اینجا هنوز نیمی از خدمات و امکانات این هتل ۵ ستاره ذکر شده است. برای اینکه در باشگاه مجهز و بزرگ هتل به برنامه های ورزشی خود برسید، می توانید کودکان خود را به کلاب کودکان بسپارید و در حال تماشای منظره استخر به تمرینات یوگا، پیلاتس، ایروبیک یا بدنسازی خود مشغول شوید. برای رفع خستگی هم می توانید به یکی از ۱۰ اتاق اسپای هتل بروید و از انواع خدمات ماساژ بدن و صورت یا ماساژ تایلندی بهره مند شوید. ضمنا پشت ساختمان هتل، محوطه ای بزرگ به زمین های تنیس و فضای سربسته ای به زمین اسکواش اختصاص پیدا کرده است.

سرگرمی و تفریح در هتل له مریدین بیچ ریزورت پوکت


علاوه بر سه استخری که در مقابل ساختمان هتل قرار دارند و برنامه های آکوا ایروبیک در آن اجرا می شوند، تعدادی از تفریحات دیگر شامل کلاس های آشپزی، ساعات شادی، تجهیزات پارک آبی، مینی گلف، غواصی، موج سواری، اتاق بازی و تیراندازی هم در این هتل ارائه می شوند. هتل له مریدین بیچ ریزورت پوکت در طی مدت فعالیتش بارها توانسته شایستگی خود را ثابت کند، جوایزی که در سال های ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ کسب کرده مهر تاییدی به این صلاحیت هستند. اینجا می توانید خاطراتی ابدی را ضمیمه بلیط هواپیما تایلند کنید.

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل له مریدین بیچ ریزورت پوکت


فاصله تا ساحل کارون: ۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل فریدم: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار شبانه کارون: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا خیابان بنگلا: ۳.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است