search
menu

هتل Ibis Phuket Patong

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ibis Phuket Patong
امکانات هتل ایبیس پوکت پاتونگ
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل ایبیس پوکت پاتونگ

درباره هتل Ibis Phuket Patong


هتل ایبیس پوکت پاتونگ از گزینه های اقامتی سه ستاره و اقتصادی شهر دیدنی پوکت است که در مکانی دنج و آرام آشیانه کرده و در نزدیکی ساحل بسیار تماشایی پاتونگ از زیباترین سواحل پوکت قرار گرفته است. موقعیت مکانی بسیار مناسب این هتل و امکان دسترسی سریع به برخی سواحل شگفت انگیز شهر دیدنی پاتونگ موجب گردیده که هتل ایبیس پوکت پاتونگ در صدر گزینه های اقامتی خریداران بلیط هواپیما تایلند قرار گیرد.

امکانات هتل ایبیس پوکت پاتونگ


از لحاظ امکانات رفاهی، هتل Ibis Phuket Patong در جایگاه بسیار خوبی در میان هتل های پوکت قرار دارد. با وجود اینکه این هتل سه ستاره است، اما بسیار فراتر از سطح خود ظاهر شده است: پارکینگ رایگان، انبار نگهداری از بار و بنه، دستگاه خودپرداز، میز بیلیارد، فضای سبز، استخر کودکان، استخر بزرگسالان، آسانسور، اتاق خانواده و نوشگاه از جمله امکانات رفاهی هستند که در اختیار میهمانان هتل قرار خواهند گرفت. گفتنی است که رستورانی مدرن با فضایی دلپذیر در این هتل تعبیه شده تا گردشگران را از دردسر یافتن رستورانی باکیفیت در نزدیکی محل اقامت خود بی نیاز سازد. همچنین وجود استخری روباز، پکیج امکانات رفاهی این هتل را تکمیل کرده و موجب شده است که هتل ایبیس پوکت پاتونگ به انتخاب نخست بسیاری از خریداران بلیط هواپیما خارجی پوکت مبدل گردد. از دیگر مزایای اقامت در هتل ایبیس پوکت پاتونگ این است که ورود حیوانات خانگی به این هتل بلامانع بوده و گردشگران قادرند با حیوانات خانگی خود از فضای دل انگیز هتل بدون هیچ دردسر و ممانعتی لذت ببرند.

خدمات هتل


افزون بر امکانات یاد شده، هتل ایبیس پوکت پاتونگ قادر است خدماتی از قبیل لباسشویی، خشکشویی، خانه داری، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خرید بلیط، شاتل فرودگاهی، تحویل غذا و بیدار باش را به میهمانان خود عرضه دارد. همچنین سازندگان این هتل برای رفاه حال معلولان و افراد کم توان، تجهیزات حرکتی مناسبی را در جای جای این مکان تعبیه کرده اند تا جابجایی این افراد به راحتی و بدون هیچ دردسری صورت گیرد.

واحدهای اقامتی هتل


وجود بیش از ۲۵۰ واحد اقامتی وسیع و نورگیر، نوید اقامتی دلچسب و خاطره انگیز را به گردشگرانی که با تهیه بلیط هواپیما پوکت به این شهر دیدنی سفر کرده اند، می دهد. تعدد و تنوع گزینه های اقامتی این امکان را برای میهمانان هتل فراهم ساخته تا هر فردی مطابق با سلیقه خود، واحدی متناسب با بودجه سفر خود برگزیند و اقامتی بیادماندنی را در هتل ایبیس پوکت پاتونگ تجربه کند. گفتنی است کلیه واحدهای اقامتی این هتل دلباز، نورگیر و خوش منظره بوده و به زیبایی با تجهیزات اقامتی مدرن تزئین گشته اند. تجهیزاتی از قبیل تلویزیون، یخچال، صندوق امانات، تلفن، تخت خواب هایی نرم، مبلمانی شیک و مدرن، سشوار، لوازم بهداشتی و استحمام و همچنین چای ساز و قهوه جوش در تک تک واحدهای اقامتی هتل ایبیس پوکت پاتونگ گنجانده شده تا میهمانان در طول اقامت در این هتل هیچ نیازی را احساس نکنند.

موقعیت مکانی هتل


به لطف قرار گرفتن در مکانی مناسب، امکان دسترسی به یکی از دیدنی ترین سواحل پوکت در عرض چند دقیقه و حتی با پای پیاده نیز برای میهمانان هتل میسر شده است. همچنین برخی از جاذبه های گردشگری پاتونگ از قبیل سالن تئاتر اسفینکس، مسجد پاتونگ، ورزشگاه مشت زنی پاتونگ و مرکز خرید جونگ سیلون در فاصله بسیار نزدیکی از این هتل قرار گرفته اند و در اندک زمانی در دسترس اند. در مجموع باید گفت که هتل ایبیس پوکت پاتونگ از حیث موقعیت مکانی نیز در شرایط بسیار مناسبی قرار دارد و برای افرادی که موقعیت جغرافیایی هتل را برای اقامت در اولویت قرار می دهند، بسیار مناسب است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل ایبیس پوکت پاتونگ


فاصله تا سالن تئاتر اسفینیکس: ۳۹۰ متر
فاصله تا مسجد پاتونگ: ۴۴۰ متر
فاصله تا ورزشگاه مشت زنی پاتونگ: ۷۸۰ متر
فاصله تا ساحل پاتونگ: ۸۶۰ متر
فاصله تا مرکز خرید جونگ سیلون:‌۱.۱ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است