search
menu

هتل Hyatt Regency Phuket Resort

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hyatt Regency Phuket Resort - SHA Plus
امکانات کلی هتل حیات ریجنسی ریزورت پوکت
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل حیات ریجنسی ریزورت پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hyatt Regency Phuket Resort - SHA Plus


هتل ۵ ستاره مجلل و لوکس حیات ریجنسی ریزورت پوکت از دامنه تپه‌ای سرسبز در خلیج کامالا سرازیر شده است و استراحتگاهی آرام و در کنار دریا مشرف به دریای آندامان ارائه می‌کند. همچنین این تفرجگاه غروب‌های دیدنی را از اکثر ۲۰۱ اتاق میهمان ارائه می‌دهد. این هتل موقعیت بسیار خوبی برای گشت و گذار در پوکت دارد. به هنگام اقامت در هتل Hyatt Regency Phuket Resort - SHA Plus می‌توانید از معبد وات چالونگ، مجسمه بودای بزرگ، معبد بنگ تائو، ساحل پارادیس و شهر قدیمی پوکت دیدن کنید. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی پوکت است که ۲۹.۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به پوکت تایلند، این هتل با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه بسیار مناسبی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل حیات ریجنسی ریزورت پوکت


این استراحتگاه دارای سه رستوران و یک بار است. پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، انبار چمدان، سرویس اتاق، اینترنت بی سیم رایگان، باغ و شاتل فرودگاهی از امکانات هتل حیات ریجنسی ریزورت پوکت به شمار می‌آیند. افرادی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند به پارکینگ رایگان دسترسی دارند. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. هتل دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. اگر بخواهید برای دوستان و آشنایان خود سوغاتی تهیه کنید می‌توانید به مغازه‌ای که در هتل وجود دارد مراجعه کنید. استعمال دخانیات نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است، به همین دلیل اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند.
خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی و اتاق کنفرانس نیز در هتل Hyatt Regency Phuket Resort - SHA Plus ارائه می‌شود. این اقامتگاه دارای امکانات جلسه مدرنی مانند بوم سفید، تنها فضای رویداد کاملاً مجهز به تهویه مطبوع کنار دریا در پوکت با چشم‌اندازهای زیبای دریا، است. علاقمندان به ورزش می‌توانند از امکانات مرکز تناسب اندام هتل استفاده کنند. همچنین بعد از ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. بعد از شنا نیز می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر استراحت کنید. انواع ماساژهای تخصصی تایلندی و درمان‌های گیاهی و معطر در این هتل ارائه می‌شود. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل به زبان‌های عربی، بنگالی، آلمانی، ماندارین، فارسی، انگلیسی، هندی، ایتالیایی، ژاپنی، روسی، تایلندی و اردو مسلط بوده و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند.

امکانات تفریحی هتل


روش‌های سرگرمی متعددی از جمله کلاس یوگا، موسیقی زنده و کلاس‌های آشپزی برای گذراندن اوقات فراغت میهمانان در هتل Hyatt Regency Phuket Resort - SHA Plus در نظر گرفته شده است. کودکان نیز می‌توانند در باشگاه کودکان بازی کرده یا با کانال‌های تلویزیونی کودکان سرگرم شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل حیات ریجنسی ریزورت پوکت عبارتند از:
• اتاق‌های خانوادگی
• سوئیت کینگ
• اتاق کینگ با منظره اقیانوس
• اتاق کینگ با منظره اقیانوس و استخر شنا
• اتاق توئین با منظره اقیانوس
• اتاق توئین
• اتاق کینگ
• سوئیت بالای تپه با دید اقیانوس
• سوئیت دو خوابه ریجنسی
اتاق‌های واقع در دامنه تپه دارای بالکن بزرگ و حمام مجلل هستند، برخی نیز به استخر خصوصی دسترسی دارند. اتاق‌های مجلل هتل Hyatt Regency Phuket Resort - SHA Plus دارای تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلفن، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، مینی بار، آباژور، حمام خصوصی مجهز به دوش، وان، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان هستند. چای ساز و قهوه ساز نیز در هر اتاق وجود دارد.

رستوران هتل


یک سالن غذاخوری در هتل Hyatt Regency Phuket Resort - SHA Plus وجود دارد که انواع غذاهای بین‌المللی و آسیایی را در فضای داخلی مدرن یا فضای بیرونی در تراس ارائه می‌کند. صبحانه نیز به صورت بوفه‌ای در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل حیات ریجنسی ریزورت پوکت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک فانتاسی شو پوکت: ۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل کامالا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل ناکالای: ۴ کیلومتر
فاصله تا معبد بنگ تائو: ۴ کیلومتر
فاصله تا مینی گلف پوکت: ۸.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است