search
menu

هتل Swissotel Suites Kamala Beach Phuket

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Swissotel Suites Phuket Kamala Beach
اتاق‌های هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت
رستوران‌های هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت
امکانات ورزشی و تفریحی هتل سوئیسوتل ریزورت
سایر خدمات و امکانات هتل سوئیسوتل ریزورت
اماکن نزدیک به هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت

درباره هتل Swissotel Suites Phuket Kamala Beach


هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت از هتل‌های ۵ ستاره شهر پوکت است که با محیط شگفت انگیز و منحصر به فرد خود، همه مهمانانش را حیرت زده می‌کند. این هتل که مورد تحسین و تمجید اغلب گردشگران بوده و به الگویی برای هتلداری در شهر پوکت تبدیل شده است، بهترین لحظات عمرتان را برای شما رقم خواهد زد. کافیست پس از خرید آنلاین بلیط هواپیما پوکت، به جستجوی اتاقی در Hotel Swissotel Resort Phuket Kamala Beach بپردازید و پس از آن خودتان را مهیای ثانیه‌ها و دقایقی به یاد ماندنی بکنید.

اتاق‌های هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت


اثاثیه‌ای که در اتاق‌های هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت چیده شده‌اند، دکوراسیونی به این اتاق‌ها بخشیده‌اند هر بیننده‌ای را به وجد می‌آورند. هر یک از این اتاق‌ها مجهز به یک بالکن اختصاصی هستند. همچنین در تمامی آنها امکاناتی اعم از مینی بار، دستگاه پخش دی وی دی، سرویس اینترنت بی سیم رایگان و حمام اختصاصی همراه با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان تدارک دیده شده تا رفاه و راحتی مهمانان این هتل کاملا تامین شود.

رستوران‌های هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت


یکی از نکات جالب و شگفت انگیزی که همواره در مورد هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت مطرح می‌شود، برخورداری این اقامت از ۳ رستوران مجزاست. رستوران نخست که رستوران کافه نام دارد، به نوعی مجهزترین رستوران هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت محسوب می‌شود. زیرا در منو این رستوران نام غذاهایی از آمریکا، ایتالیا، مدیترانه، چین، فرانسه، آلمان، روسیه، تایلند و سایر کشورها را می‌توان دید که همگی طعم بسیار جالبی دارند. ضمنا، این رستوران در هر سه وعده صبح، ظهر و شام آماده پذیرایی از مهمانان است. دو رستوران دیگر نیز که یکی گرب اند گو و دیگری جو کولز نام دارند، با غذاهای بین المللی خودشان حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارند. البته بد نیست در اینجا به این نکته هم اشاره کنیم که کافی شاپ هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت با کیک‌ها، نوشیدنی‌ها، شکلات‌ها و انواع دسرهای مختلف، محبوبیت بسیار زیادی بین مهمانانی دارد هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند.

امکانات ورزشی و تفریحی هتل سوئیسوتل ریزورت


از ایروبیک گرفته تا دارت، شیرجه زنی، دوچرخه سواری و سالن ورزشی بسیار مدرن؛ برای ورزش و تفریح در هتل Swissotel Suites Phuket Kamala Beach گزینه‌های متعددی وجود دارد. همچنین شنا در استخر روباز و استفاده از خدمات مرکز اسپا هتل مثل سونا و سرویس ماساژ نیز لذت خاص خود را دارد. ناگفته نماند که شما در طول اقامت خودتان می‌توانید در کلاس‌های یوگا، تورهای دوچرخه سواری و همچنین کلاس‌های آشپزی این هتل نیز شرکت کنید. لازم به ذکر است که اتاق بازی و باشگاه مخصوص کودکان نیز در هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت دایر است تا اگر فردی با خانواده خودش مهمان این هتل شد، فرزندان وی نیز اقامت خاطره انگیزی تجربه کنند. همچنین کودکان شما می‌توانند در استخر کودکان نیز به شنا و آبتنی بپردازند.

سایر خدمات و امکانات هتل سوئیسوتل ریزورت


خدمات و امکانات هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت به قدری پرشمار هستند که اشاره به همه آنها واقعا میسر نیست. اما با نگاهی اجمالی به این هتل می‌توان شاهد تراسی دلباز، باغ سرسبز و تماشایی، پارکینگ رایگان، عابر بانک، پذیرش ۲۴ ساعته همراه با سرویس نگهداری از چمدان‌ها، صرافی، سرویس‌های نگهداری از نوزادان، شستشو و اتوی لباس و حمل و نقل به فرودگاه بود. ضمنا، کادوفروشی هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت نیز همواره با بهترین اجناس به استقبال مهمانان می‌آید. ناگفته نماند که کارکنان اکثر بخش‌های این هتل به غیر از زبان تایلندی، به زبان‌های روسی و انگلیسی نیز مسلط هستند.

اماکن نزدیک به هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت


فاصله هتل سوئیسوتل ریزورت پوکت تا پارک فانتاسی: ۵۰۰ متر
فاصله تا منطقه لائم سینگ: ۸۰۰ متر
فاصله تا معبد بانگ تائو: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا آبشار کاتو: ۵٫۳ کیلومتر
فاصله تا باشگاه گلف لاگونا: ۵٫۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است