search
menu

هتل Gu Hotel Phuket

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gu Hotel Phuket
اماکن نزدیک به هتل گو پوکت

درباره هتل Gu Hotel Phuket


هتل گو پوکت از هتل‌های ۳ ستاره شهر پوکت است. کسانی که تجربه سفر به شهر پوکت را داشته‌اند کاملا بر این موضوع واقف هستند که این شهر جذابیت وصف ناپذیری دارد. حال فرض کنید، در چنین شهری، یک هتل شیک و دوست داشتنی هم عهده دار پذیرایی از شما باشد.
مطمئنا لذت چنین لحظاتی خارق العاده خواهد بود. رستوران Gu Hotel Phuket به دلیل سرو غذاهای آمریکایی، محبوبیت خاصی بین گردشگران شهر دارد. این در حالی است که پس از میل کردن غذاهای این رستوران، تفریحات متنوعی از جمله شنا در یکی از ۲ استخر روباز و یا کرایه دوچرخه و انجام دوچرخه سواری در شهر زیبای پوکت انتظار مهمانان را می‌کشد.
جالب است بدانید که یکی از این استخرها در پشت بام قرار گرفته و فرصت تماشای چشم‌اندازهای رویایی از شهر پوکت را همزمان با آبتنی در اختیار شما قرار می‌دهد. البته از سالن ورزشی هتل گو پوکت اصلا نباید غافل شویم. سالنی با بهترین و شیک‌ترین تجهیزات ورزشی که هیجان فوق العاده‌ای به ورزشکاران خود القا می‌کند. مرکز اسپا، سونا و سولاریوم هتل گو پوکت نیز دیگر مکان‌هایی هستند که عموم مهمانان علاقه ویژه‌ای به آنها دارند.
پس انجام تمامی این فعالیت‌ها، بد نیست سری هم به کافی شاپ هتل گو پوکت بزنید و از خوردنی‌های دلچسب آنجا برای بازیابی انرژی‌های از دست استفاده کنید. اگر می‌خواهید با همسر یا نامزد خود مهمان هتل گو پوکت شوید، حتما از سرویس کرایه خودرو این هتل استفاده نمایید و با رانندگی در خیابان‌های شگفت انگیز شهر پوکت شب رمانتیکی برای خودتان رقم بزنید. حتما دلتان می‌خواهد کمی هم در مورد اتاق‌های هتل Gu Hotel Phuket بخوانید. پس بهتر است بدانید که اتاق‌های این هتل نقطه قوت آن در جلب رضایت مهمانان به شمار می‌روند.
اتاق‌هایی مدرن و چشم نواز که به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی، چای ساز، قهوه ساز، مینی بار و حمام اختصاصی مجهز بوده و با دکوراسیون بی نظیر خود، محیطی بسیار آرامش بخش و دلنشینی را برای مهمانانشان پدید آورده‌اند. هتل گو پوکت در یکی از بهترین نقاط این شهر واقع شده است. به طوری که فقط با چند دقیقه جابجایی با خودرو و یا پیاده روی، می‌توان به راحتی خود را به پربازدیدترین مکان‌های شهر رساند. از طرفی دیگر، در محیطی که این هتل در آن احداث شده، فقط سکوت و آرامش حکم رانی می‌کنند و شرایط برای اقامتی به یاد ماندنی کاملا فراهم است. ضمنا، دور تا دور هتل گو پوکت را رستوران‌ها و کافی شاپ‌های متنوع فرا گرفته‌اند.
کسانی که تجربه اقامت در هتل گو پوکت را داشته‌اند، خلقیات کارکنان این هتل را بسیار مثبت و دوستانه ارزیابی می‌کنند. این کارکنان که به دو زبان انگلیسی و تایلندی مسلط هستند، خدمات متعددی از قبیل شستشوی لباس‌ها با استفاده از دستگاه‌های خشکشویی و لباس‌شویی، اتو و سرویس شاتل برای مسافرت با هواپیما را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. لازم به ذکر است که نظافت محیط داخلی هتل گو پوکت نیز به صورت روزانه توسط خدمه این اقامتگاه انجام می‌گیرد تا محیط آن همواره تر و تمیز باشد. یافتن اقامتگاهی در شهر پوکت که هم ارزان باشد، هم نزدیک به سواحل پوکت باشد و هم امکانات وسیعی در اختیار مهماناتش قرار دهد، بسیار سخت است. حال که با یکی از این اقامتگاه‌ها به نام هتل گو آشنا شده‌اید، فرصت اقامت در آن را به هیچ وجه از دست ندهید.

اماکن نزدیک به هتل گو پوکت


فاصله هتل گو پوکت تا مركز خريد جانگ سيلون: ۲۰۰ متر
فاصله هتل گو پوکت تا بازار بنزان: ۲۰۰ متر
فاصله هتل گو پوکت تا مجتمع بهشت پاتونگ: ۳۰۰ متر
فاصله هتل گو پوکت تا مرکز خرید بنانا: ۶۰۰ متر
فاصله هتل گو پوکت تا ساحل استارباکس پاتونگ: ۷۰۰ متر
فاصله هتل گو پوکت تا پیست کارتینگ: ۳٫۷ کیلومتر
فاصله هتل گو پوکت تا معبد چالونگ: ۶٫۵ کیلومتر
فاصله هتل گو پوکت تا پارک مینی گلف دینو: ۷٫۲ کیلومتر
فاصله هتل گو پوکت تا پیست کارتینگ: ۳٫۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است