search
menu

هتل Bel Aire By The ASHLEE Patong Phuket

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bel Aire Patong, Phuket By The ASHLEE
امکانات کلی هتل بل آیر ریزورت
امکانات تفریحی هتل
اتاق های هتل بل ایر
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بل آیر ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bel Aire Patong, Phuket By The ASHLEE


هتل بل آیر ریزورت به عنوان هتلی ۳ ستاره در شهر پوکت قرار دارد که فاصله ۵ دقیقه ای تا ساحل پاتونگ دارد. این هتل زیبا در سال ۲۰۱۱ در فاصله اندکی از مراکز خرید و جاذبه های دیدنی شهر واقع شده است. لازم به ذکر است از هتل بل آیر تا فرودگاه شهر یک ساعت فاصله وجود دارد که با پرداخت هزینه جداگانه می توانید از شاتل فرودگاهی بهره مند شوید. بی شک با انتخاب این هتل برای اقامت می توانید از تنش‌ های روزمره و شلوغی های شهر دور باشید و با سپری کردن اوقات خوش تعطیلات آرامی را تجربه کنید. پس در هنگام رزرو بلیط هواپیما به فکر رزرو این هتل نیز باشید.

امکانات کلی هتل بل آیر ریزورت


از امکانات عمومی هتل آیر ریزورت می توان به رستوران، دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل، بالکن و خدمات تور اشاره کرد. پرسنل این هتل به زبان‌ های تایلندی و انگلیسی صحبت می‌ کنند. پارکینگ رایگان نیز در اختیار مهمانان قرار داده می شود ولی برای این کار نیازی به رزرو ندارند. همچنین در فضای بیرونی هتل می توانید به بالکن دسترسی داشته و نمای زیبایی از اطراف و ساحل را تماشا کنید. لازم به ذکر است بهتر است بدانید در هنگام اقامت در هتل Bel Aire Patong, Phuket By The ASHLEE اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. در قسمت لابی به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند و همچنین در این قسمت محلی برای نگهداری چمدان ها در نظر گرفته شده است، علاوه بر آن در بخشی تحت عنوان میز تور و تبدیل ارز فعالیت می کنند و اینکه برای افراد با معلولیت جسمانی امکانات ویژه ای تدارک دیده شده است. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با هزینه جداگانه انجام می گیرد.
برای رفتن به طبقات مختلف این هتل نیز می توانید از آسانسور استفاده نمایید و خدماتی نظیر حمل چمدان به اتاق و بالعکس توسط خدمه هتل انجام می گیرد. اگر علاقه مند به دریافت خدمات روم سرویس هستید در هتل بل آیر می توانید از این امکانات استفاده کنید. برای گشت و گذار در سطح شهر نیز امکان کرایه اتومبیل وجود دارد.

امکانات تفریحی هتل


برای تفریح در این هتل امکانات ویژه ای مانند استخر روباز وجود دارد، همچنین خدماتی مربوط به سلامت در Bel Aire patong Resort hotel Phuket عبارتند از مرکز ماساژ، مجتمع ورزشی و تفریحی و مرکز اسپا که بعد از گشت و گذار و خستگی روزمره می توانید در این مراکز ریلکس کرده و لحظات خوشی را تجربه کنید. در آخر شب نیز در کلوب های شبانه خوش گذرانی کنید.

اتاق های هتل بل ایر


هتل بل آیر ریزورت دارای ۱۳۲ اتاق است که چندین نوع هستند، مانند اتاق توئین یا دوبل سوپرییر، اتاق سوپرییر و اتاق گرند سوپرییر، اتاق توئین یا دوبل، اتاق سینگل استاندارد. از قوانین رزرو هتل بل آیر نبود سن قانونی در هنگام ثبت نام است و اینکه برای کودکان ۱ تا ۱۳ سال اگر از تخت مشترک استفاده می کنید نیازی به پرداخت هزینه ندارید اما در صورت درخواست تخت اضافی باید هزینه مربوطه را واریز کنید. توجه داشته باشید درخواست تخت اضافی برای کودکان یا بزرگسالان تنها در صورت ظرفیت اتاقتان امکان پذیر است و اگر بیش از ظرفیت اتاق باشد باید اتاق بزرگتری را رزرو کنید.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل بل آیر ریزورت دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، تلفن، مینی بار هستند. خدماتی مانند نظافت روزانه اتاق ها به صورت رایگان انجام می گیرند. این هتل به سبک تایلندی طراحی شده و چیدمان اتاق ها نیز بسیار تمیز و شیک با مبلمان چوبی مدرن است و شامل امکاناتی از قبیل سیستم تهویه هوا، حمام های اختصاصی با دوش و لوزم آرایشی و بهداشتی و سشوار و حوله هستند. همچنین کلیه اتاق های این هتل چشم اندازی رو به شهر دارند و در این اتاق ها می توانید چای ساز و قهوه ساز و کاناپه های راحت استفاده کنید، همچنین برای وسایل گرانقدرتان نیز گاوصندوق تعبیه شده است. کمد دیواری همراه با جا لباسی در اتاق ها قرار دارند و همه اتاق ها ضد صدا و دارای سنسور دودیاب هستند، بنابراین اجازه استعمال سیگار در داخل اتاق ها را ندارید.

رستوران هتل


در رستوران موجود در این هتل می توانید انواع غذاهای تایلندی و بین المللی سفارش دهید، همچنین در قسمت بار نیز می توانید انواع نوشیدنی نوش جان کنید. صبحانه در این هتل به صورت سلف سرویس بوده و اینکه امکان سرو غذا در اتاق نیز امکان پذیر است.

فاصله هتل بل آیر ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل بل آیر ریزورت تا پارک فانتاسی: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم پوکت: ۱۰.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه سه بعدی تریک آی: ۱۳.۴ کیلومتر
فاصله تا معبد وات چالونگ: ۱۶.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش پوکت: ۱۷.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است