search
menu

هتل Bandara Phuket Beach Resort SHA Extra Plus

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bandara Phuket Beach Resort SHA Extra Plus
امکانات و خدمات عمومی هتل باندارا پوکت بیچ ریزورت شا اکسترا پلاس
اتاق های هتل
امکانات اتاق‌ های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل باندارا پوکت بیچ ریزورت شا اکسترا پلاس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Bandara Phuket Beach Resort SHA Extra Plus


هتل باندارا پوکت بیچ ریزورت شا اکسترا پلاس، از هتل‌های لوکس و منحصر به فرد ۴ ستاره در منطقه «پانوا Panwa» پوکت است که از چشم اندازهای فوق‌العاده زیبا و نفس‌گیر خلیج «آئو یان Ao Yon» برخوردار بوده و اقامتی به یادماندنی و خاطره‌انگیز برای مهمانان فراهم می‌کند. این هتل به دلیل قرار گرفتن در خط ساحلی منظره‌ای دلنواز و تماشایی به مهمانان ارائه داده و همچنین، به بسیاری از سواحل پوکت دسترسی دارد. یک اقامت زویایی همراه با خدمات و امکانات رفاهی، سرگرمی و غذایی متنوع و باکیفیت در هتل باندارا پوکت بیچ ریزورت شا اکسترا پلاس در انتظار مهمانان است. تنها گردشگران خاص پسند این هتل را برای اقامت انتخاب و رزرو می‌کنند. از آنجایی که پوکت مقصدی جذاب و هیجان‌انگیز است، با اقامت در هتل باندارا پوکت بیچ ریزورت شا اکسترا پلاس جذاب‌تر و دل‌چسب‌تر هم می‌شود. در این هتل مهمانان هر آنچه را که از یک اقامت لوکس نظیر اتاق‌های شیک و وسیع با چشم‌اندازهای زیبا، خدمات بی‌نقص، غذاهای خوش‌طعم و متنوع، سرگرمی‌های شگفت‌انگیز و ... انتظار دارند، به بهترین شکل ممکن می‌یابند. مهمانان پس از بازدید از جاهای دیدنی پوکت، شهر قدیمی پوکت، معابد پوکت و ... برای استراحت در اتاق‌های دنج و راحتشان و استفاده از امکانات در نظر گرفته شده لحظه‌شماری می‌کنند. با استراحت در اتاق‌های لوکس هتل باندارا پوکت بیچ ریزورت شا اکسترا پلاس اثری از خستگی در مهمانان پیدا نمی‌شود. کارکنان هتل بسیار خوش‌برخورد و مجرب هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا مهمانان از اقامتشان لذت ببرند. بیشتر مهمانانی که تجربه اقامت در هتل Bandara Phuket Beach Resort SHA Extra Plus را داشته‌اند، از تمامی خدمات هتل احساس رضایت و خشنودی کرده‌اند.

امکانات و خدمات عمومی هتل باندارا پوکت بیچ ریزورت شا اکسترا پلاس


در هتل باندارا پوکت بیچ ریزورت شا اکسترا پلاس امکانات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما پوکت با ماشین شخصی‌شان از دیگر شهرهای نزدیک تایلند به پوکت سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، دستگاه ATM، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، لباسشویی، خدمات بیدارباش، خدمات شاتل فرودگاهی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش و هتل مهمانان را با صبوری و حوصله راهنمایی می‌کنند. همچنین، پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی، چینی و تایلندی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط صمیمی و دوستانه برقرار می‌کنند. در فضای بیرونی هتل فضای سبز، تراس آفتاب، مبلمان مخصوص فضای باز، محوطه پیک نیک، تجهیزات باربکیو و ... وجود دارند که مهمانان می‌توانند برای استراحت و گذراندن اوقات خوش در کنار خانواده و دوستان از آن‌ها استفاده کنند. ضمناً، هتل دارای ساحل خصوصی است که در آن یک سری امکانات تفریحی و سرگرمی نشاط برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند.
لازم به ذکر است، در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل


در هتل باندارا پوکت بیچ ریزورت شا اکسترا پلاس انواع اتاق‌ها با امکانات متنوع و مناسب هر نیاز و سلیقه‌ای وجود دارند. واحدهای هتل به شرح ذیل هستند:
• توئین یا دبل دلوکس
• توئین یا دبل سوپریور
و ... .
چشم‌انداز مقابل اتاق‌ها را مناظر زیبایی از ساحل، فضای سبز و استخر تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و دل‌باز است و اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه مدرن و باکیفیت چیدمان یافته‌اند. از ترکیب رنگ‌های بسیار زیبا و هماهنگ در طراحی اتاق‌ها استفاده شده که روشنایی بسیار خوبی به فضای اتاق‌ها بخشیده است. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند و مبلمان مخصوص فضای باز در آن‌ها تعبیه گشته است. تماشای طلوع و غروب آفتاب، استراحت و نوشیدن یک فنجان قهوه یا چایی در بالکن بسیار لذت‌بخش است. کف اتاق‌ها با سرامیک یا پارکت چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل باندارا پوکت بیچ ریزورت شا اکسترا پلاس ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق‌ های هتل


در تمام اتاق‌های هتل باندارا پوکت بیچ ریزورت شا اکسترا پلاس امکانات رفاهی عالی و مناسب شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای‌ساز، مینی بار، صندوق امانات، کمد، دراور، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، حوله، دمپایی، سشوار، لوازم بهداشتی و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل باندارا پوکت بیچ ریزورت شا اکسترا پلاس یک استخر روباز مخصوص بزرگ‌سالان وجود دارد که در اطرافش تخت و چتر آفتاب وجود دارند. استفاده از استخر در تمام سال برای مهمانان رایگان است. در مرکز اسپای هتل انواع خدمات ریلکسی شن ارائه می‌گردند و مهمانان با استفاده از آن‌ها روزی سرشار از حس خوب و آرامش تجربه می‌کنند. برای مهمانان ورزشکار یک سالن بدن‌سازی مجهز در نظر گرفته شده تا بتوانند تمریناتشان را به‌طور مرتب در مدت‌زمان اقامتشان انجام دهند. با تاریک شدن هوا نیز برنامه شام‌های موضوعی و تفریحات شبانه در هتل برگزار می‌شوند و لحظات خوش و به یادماندنی برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. علاوه بر این، در ساحل اختصاصی هتل امکانات ورزش‌های آبی، بار نوشیدنی، موسیقی و تفریحات متنوع فراهم شده‌اند تا مهمانان حین لذت بردن از حمام آفتاب و شنا در این ساحل، لحظات خوشی را در دفتر زندگی‌شان به ثبت برسانند.

رستوران هتل


دو رستوران متفاوت و شیک در هتل باندارا پوکت بیچ ریزورت شا اکسترا پلاس، فعالیت می‌کنند و در تمام وعده‌های اصلی انواع غذاها و نوشیدنی‌های باکیفیت و خوشمزه برای مهمانان تدارک می‌بینند. وعده صبحانه‌ این هتل بی‌نظیر است و همه‌روزه به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود و شامل خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم متنوع است. دیگر وعده‌های غذایی نیز به‌صورت آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. منوی رستوران «رایز Rise» شامل غذاهای تایلندی، محلی، آسیایی و اروپایی و منوی رستوران «آندامان Andaman» شامل غذاهای تایلندی، محلی، آسیایی، بین‌المللی، اروپایی، دریایی و پیتزا است. همچنین، در بار نوشیدنی انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های تازه برای مهمانان آماده و سرو می‌شوند.

فاصله هتل باندارا پوکت بیچ ریزورت شا اکسترا پلاس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آکواریوم پوکت: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی پوکت: ۷ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت پوکت: ۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است