search
menu

هتل Ashlee HUB Hotel Phuket

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ashlee HUB Hotel Phuket
امکانات هتل اشلی هاب پاتونگ پوکت
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن نزدیک هتل اشلی هاب پاتونگ پوکت

درباره هتل Ashlee HUB Hotel Phuket


هتل اشلی هاب پاتونگ پوکت اقامتگاهی است چهار ستاره و بسیار مجلل که در بطن شهر پررفت و آمد و توریستی پاتونگ و در مکانی بسیار دنج و خوش منظره قرار دارد. این هتل ۸ طبقه با داشتن طیف وسیعی از امکانات رفاهی و قیمتی باور نکردنی چندین سال است که در شهر دیدنی پوکت بی رقیب است و گزینه اقامتی محبوب بسیاری از خریداران بلیط هواپیما پوکت بشمار می رود. به ویژه این که موقعیت این هتل از یک سو دسترسی مهمانان به سواحل پوکت و از سویی دیگر با فاصله مناسبی که از مراکز خرید پوکت دارد رسیدن به این مراکز را آسان کرده است.

امکانات هتل اشلی هاب پاتونگ پوکت


هتل Ashlee Hub Patong hotel Phuket با امکانات رفاهی فراوانی که دارد، به خوبی توانسته انتظارات میهمانان را از هتلی چهار ستاره برآورده سازد. از استخر روباز گرفته تا زمین بازی گلف، هر آنچه اقامتگاهی چهار ستاره قادر به ارائه آن باشد، با بالاترین کیفیت ممکن در هتل اشلی هاب پاتونگ پوکت به میهمانان عرضه خواهد شد. خوب است بدانید که این هتل از باشگاه بدنسازی مجهزی بهره می برد که به کلیه امکانات ورزشی مدرن مجهز بوده و امکان فعالیت های ورزشی را در مکانی مناسب و دنج و زیر نظر مربی بدنسازی فراهم کرده است. از آنجایی که تمامی امکانات ورزشی مناسب برای حفظ تناسب اندام یا کاهش وزن در این باشگاه مهیا گردیده است، هیچ توجیهی برای رها کردن برنامه ورزشی در تعطیلات و در طول اقامت در این هتل وجود نخواهد داشت. از دیگر امکانات هتل Ashlee HUB Hotel Phuket می توان به پارکینگ رایگان آن اشاره کرد که امکان پارک خودروی شما را در مکانی امن فراهم می سازد.
حال شاید بگویید که هتل اشلی هاب پاتونگ پوکت برای خورد و خوراک شما چه تدارک دیده است. پاسخ را باید در رستوران بسیار باکیفیت میکس بیسترو بیابید. رستوران میکس بیسترو از کارکنانی مودب و کاربلد برخوردار بوده و سرآشپزانی خبره و کارکشته را برای طبخ بهترین و لذیذترین غذاهای دلخواه شما با مواد اولیه ارگانیک و سالم استخدام کرده است. محیط رستوران نیز که یکی از نکات مثبت آن محسوب می شود، از فضایی تمیز، دلباز و بسیار دلنشین تشکیل شده است. میز بیلیارد، آسانسور، انبار نگهداری از چمدان ها، نوشگاه، کافی شاپ و دستگاه خودپرداز از دیگر امکاناتی است که در طول اقامت در هتل اشلی هاب پاتونگ پوکت از وجودشان بهره مند خواهید گشت.

خدمات هتل


هتل اشلی هاب پاتونگ پوکت از لحاظ ارائه خدمات نیز عملکرد بسیار قابل قبولی از خود نشان داده است. کافی است سری به سایت های رزرو هتل بزنید و بازخورد مثبت میهمانان سابق هتل را مطالعه کنید. خدمات رفاهی این هتل، گستره وسیعی از سرویس های مختلفی نظیر خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، تحویل غذا، پذیرش ۲۴ ساعته، خانه داری، خرید بلیط، نگهداری از کودک و اینترنت وایفای رایگان را شامل می شود.

واحدهای اقامتی هتل


هر گردشگری که با خرید بلیط هواپیما سفرمارکت به پوکت سفر می کند، حق دارد که در بهترین و در عین حال ارزان ترین هتل های پاتونگ اقامت کند و تجربه سفری لذت بخش را با خود به خانه ببرد. هتل اشلی هاب پاتونگ پوکت با داشتن واحدهای اقامتی شیک، خوش منظره و بسیار مجلل، شما را برای ساختن خاطراتی شیرین و ماندگار یاری و با قیمت مقرون بصرفه و تنوع بسیار بالای خود، رضایت حداکثری شما را جلب می کنند. این واحدهای اقامتی که به خوبی به تمامی تجهیزات اقامتی هتل های ۴ ستاره و حتی فراتر مجهز گشته اند، منظره رویایی از طبیعت زیبای پاتونگ را در پنجره های وسیع خود قاب کرده اند و رویای اقامت در دل طبیعت را برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی پاتونگ به واقعیت مبدل ساخته اند.
تجهیزاتی از قبیل چای ساز، قهوه جوش، لوازم بهداشتی و آرایشی، سشوار، میز و صندلی، یخچال، تلویزیون، تلفن، تخت خواب هایی نرم و راحت، مبلمانی شیک و خوش رنگ و صندوق امانات، همگی به زیبایی و با استفاده از هنر مینیمال در کنار یکدیگر چیدمان شده اند تا حس حضور در خانه را به میهمانان هتل القا کرده و اقامتی بیادماندنی را از سفر به ویتنام در ذهن آن ها حکاکی کنند.

اماکن نزدیک هتل اشلی هاب پاتونگ پوکت


فاصله تا بازار اوتوپ: ۱۰۰ متر
فاصله تا گالری هنری آپیچارت: ۳۹۰ متر
فاصله تا ساحل استارباکس پاتونگ: ۴۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید جونگ سیلون: ۷۹۰ متر
فاصله تا ساحل پاتونگ: ۹۶۰ متر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است