search
menu

هتل Armoni Patong Beach Hotel Phuket

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Armoni Patong Beach Hotel Phuket
امکانات کلی هتل
رستوران هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آرمونی پاتونگ بیچ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Armoni Patong Beach Hotel Phuket


هتل آرمونی پاتونگ بیچ هتلی سه ستاره در شهر پوکت کشور تایلند واقع شده است. این هتل زیبا در فاصله ۱۰۰ متری از ساحل پاتونگ قرار گرفته است که با ۲ دقیقه پیاده روی به این ساحل دسترسی خواهید داشت. فاصله هتل تا مرکز شهر ۳۰ دقیقه و تا فرودگاه نیز ۴۵ دقیقه است که شاتل فرودگاهی نیز برای دسترسی به فرودگاه با پرداخت هزینه امکان پذیر است. همچنین به دلیل نزدیکی به خیابان بانگلا می توانید از سرگرمی های شبانه بهره مند شوید. این هتل زیبا از سال ۲۰۱۷ آماده ارائه خدمات به مسافران است و به دلیل قرارگیری هتل Armoni Patong Beach Hotel Phuket در موقعیتی عالی اقامتی به یادماندنی برای مسافران و گردشگران به ارمغان می آورد.

امکانات کلی هتل


هتل آرمونی دارای پذیرش ۲۴ ساعته است و در قسمت لابی خدماتی نظیر نگهداری چمدان ها و تبدیل ارز وجود دارد. خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو با پرداخت هزینه اضافی انجام می گیرد. کارکنان این هتل با خوش رویی از مسافران استقبال می کنند و به زبان های انگلیسی، روسی، تایلندی و ترکی تسلط دارند. توجه داشته باشید که برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل می توانید از آسانسور موجود استفاده کنید، همچنین برای مسافران با مشکلات جسمانی یا ویلچری نیز امکانات و خدمات ویژه ای در نظر گرفته شده است. دسترسی به اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل امکان پذیر است. خدمات تور نیز از این هتل برای مسافران ارائه می شود که در صورت تمایل می توانید استفاده کنید. دقت داشته باشید که در هنگام رزرو بلیط هواپیما و رزرو این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. برای گشت و گذار در شهر می توانید از این هتل اتومبیل کرایه کنید یا اینکه از خدمات تاکسی موجود در قسمت لابی بهره مند شوید و به نقاط مختلفی از شهر دسترسی داشته باشید. اقامت برای کودکان تا سه سال رایگان بوده و برای ۴ تا ۱۱ ساله ها در صورت استفاده از تختخواب مشترک اقامت رایگان است. همچنین در صورت نیاز به تخت اضافی با توجه به اتاق انتخابی تان شرایط متفاوت خواهد بود.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل با ارائه غذاهای حلال هندی، تایلندی و بین المللی در خدمات مسافران است. همچنین در صورت رزرو اتاق در این هتل صبحانه به صورت رایگان در اختیارتان قرار می گیرد.

اتاق های هتل


این هتل دارای ۵۵ اتاق است که انواع اتاق ها عبارتند از اتاق اکونومی با تختخواب دونفره، اتاق دوبل یا توئین سوپرییر با دو تختخواب تک نفره یا یک تختخواب دونفره، اتاق توئین یا دوبل دولوکس یا دو تختخواب تک نفره یا یک تختخواب دونفره، سوئیت تکخوابه. همه اتاق ها چشم انداز رو به شهر دارند که از تراس های هریک از اتاق ها می توانید این چشم انداز بی نظیر را تماشا کنید.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های این هتل می توانید به امکاناتی نظیر اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته باشید. اتاق ها به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند. همچنین در داخل اتاق ها برای وسایل ارزشمند شما گاو صندوق تعبیه شده است. همچنین اتاق‌های هتل آرمونی مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، شبکه های ماهواره ای، یخچال، کتری برقی، فضای نشیمن، چای ساز و قهوه ساز، میزکار، بطری آب، امکانات اتو، مینی بار هستند. اتاق های این هتل به صورت مدرن چیده شده اند و استعمال سیگار در داخل اتاق ها ممنوع است. کلیه اتاق های هتل دارای حمام اختصاصی با سرویس بهداشتی، سشوار، لوازم بهداشتی و حوله است.

فاصله هتل آرمونی پاتونگ بیچ تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کارن: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک فانتاسی: ۱۱.۴ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم پوکت: ۱۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه سه بعدی تریک آی پوکت: ۱۳.۱ کیلومتر
فاصله تا معبد وات چالونگ: ۱۷.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش پوکت: ۱۸.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است