search
menu

هتل Andatel Grande Patong Phuket

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Andatel Grande Patong Phuket
امکانات کلی هتل آنداتل گرند پاتونگ
امکانات تفریحی هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آنداتل گرند پاتونگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Andatel Grande Patong Phuket


هتل ۴ ستاره آنداتل گرند پاتونگ در شهر پوکت قرار دارد و هتلی میان رده در این شهر محسوب می شود. با فاصله ۳ دقیقه ای تا ساحل پاتونگ به عنوان محلی برای تفریح و ریلکس کردن شناخته شده و در ۱۰ کیلومتری مرکز شهر واقع شده است و همین موقعیت جغرافیایی عالی امکان دسترسی آسان به جاذبه های دیدنی شهر را فراهم کرده و امکانات اقامتی مناسبی به مسافران خود ارائه می دهد. هتل آنداتل گرند در ۵ طبقه در سال ۲۰۰۴ ساخته شده و در سال ۲۰۱۳ نیز مورد مرمت قرار گرفته است. در این هتل زیبا با استقبال بی نظیری از مسافران اقامتی به یاد ماندنی خواهید داشت. فرودگاه شهر نیز در فاصله ۴۵ دقیقه ای از هتل قرار دارد که با استفاده از شاتل فرودگاهی قابل دسترس است. در هنگام رزرو بلیط هواپیما به فکر رزرو این هتل نیز باشید، ما نیز به شما اطمینان می دهیم با اقامت در این هتل از امکانات بی نظیر در بهترین کیفیت بهره مند خواهید شد.

امکانات کلی هتل آنداتل گرند پاتونگ


از جمله مهم ترین امکانات این هتل اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، خدمات تبدیل ارز و خودپرداز هستند. هتل آنداتل می تواند هتل مناسبی برای افرادی باشد که برای تجارت به این شهر سفر می کنند یا افرادی که پوکت را برای تفریح انتخاب می کنند. پرسنل مجرب این هتل به زبان های انگلیسی و تایلندی تسلط دارند. برای دسترسی به طبقات مختلف در Andatel Grande Patong Hotel Phuket می توانید از آسانسور استفاده کنید و برای افراد معلول نیز امکانات ویژه ای اختصاص داده شده است. در فضای بیرونی هتل Andatel Grande Patong Phuket امکانات باربیکیو دایر است، همچنین می توانید به کافی شاپ، بار در کنار استخر و رستوران دسترسی داشته باشید. در صورت نیاز به لباسشویی، خشکشویی و اتو می توانید با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات استفاده کنید. همچنین در قسمت لابی محلی برای نگهداری چمدان ها و همچنین محلی برای نگهداری کودکان در نظر گرفته شده است. اگر مایل باشید از لابی هتل می توانید دوچرخه و ماشین کرایه کنید و به گشت و گذار در سطح شهر بپردازید. هتل آنداتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به مهمانان خود نمی دهد و به دلیل ممنوع بودن استعمال سیگار در اتاق ها، محل های مخصوصی برای افراد سیگاری مشخص گردیده است.

امکانات تفریحی هتل


در هتل آنداتل گرند پوکت می توانید از جکوزی، مرکز اسپا و ماساژ، استخر روباز بهره مند شوید و در کنار استخر نیز امکاناتی برای آفتاب گیری فراهم گردیده است. همچنین در هنگام تفریح در این هتل نگران فرزندان خود نباشید، زیرا استخری مخصوص کودکان نیز در این هتل تعبیه شده است.

اتاق های هتل


در هتل آنداتل گرند ۱۲۲ اتاق وجود دارد که انواع اتاق ها در این هتل عبارتند از اتاق کینگ دولوکس با چشم انداز استخر، اتاق کینگ دولوکس گرند با دسترسی به استخر، اتاق سوپرییر با چشم انداز استخر، اتاق توئین یا دوبل، اتاق توئين یا دوبل سوپرییر، اتاق دوبل یا توئین سوپرییر با چشم انداز استخر، اتاق دوبل یا توئین دولوکس، اتاق دولوکس با چشم انداز استخر.

امکانات اتاق های هتل


همه اتاق های موجود در این هتل طیف گسترده ای از امکانات رفاهی را شامل می شوند که این امکانات عبارتند از سیستم تهویه مطبوع هوا، تراس، چای ساز و قهوه ساز، میزکار، بطری های آب، گاوصندوق، مینی بار، یخچال، تلویزیون، اینترنت وای فای، تلفن. همچنین در همه اتاق ها حمام های اختصاصی وجود دارد که این حمام شامل دوش، توالت فرنگی، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی است.

رستوران هتل


در این هتل یک رستوران مجهز دایر است که می توانید وعده های صبحانه، ناهار و شام را با پرداخت هزینه جداگانه و به صورت منویی سفارش دهید و از طعم غذاها لذت ببرید.

فاصله هتل آنداتل گرند پاتونگ تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل آنداتل گرند پاتونگ تا ساحل پاتونگ: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل آنداتل گرند پاتونگ تا پارک فانتاسی: ۹ کیلومتر
فاصله هتل آنداتل گرند پاتونگ تا موزه پوکت: ۱۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل آنداتل گرند پاتونگ تا موزه سه بعدی تریک آی: ۱۳.۳ کیلومتر
فاصله هتل آنداتل گرند پاتونگ تا معبد وات چالونگ: ۱۶.۳ کیلومتر
فاصله هتل آنداتل گرند پاتونگ تا باغ وحش پوکت: ۱۷.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است