search
menu

هتل Chaydon Embassy Sathorn Bangkok

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Chaydon Embassy Sathorn Bangkok
خدمات و امکانات عمومی هتل چایدون ساترن بانکوک
انواع اتاق‌های هتل چایدون ساترن بانکوک
خدمات و امکانات اتاق‌های هتل چایدون ساترن بانکوک
گزینه‌های صرف غذا چایدون ساترن بانکوک
سایر امکانات و خدمات هتل چایدن ساترن بانکوک
دلایل انتخاب هتل چایدون ساترن بانکوک
اماکن و جاذبه‌های نزدیک به هتل چایدون ساترن بانکوک

درباره هتل Chaydon Embassy Sathorn Bangkok


هتل چایدون ساترن بانکوک هتلی ۳ ستاره در مرکز کشور تایلند یعنی در شهر بانکوک است. از نظر موقعیت جغرافیایی در یکی از مناطق مناسب برای گردشگران قرار گرفته است که در کنار سفارت ایتالیا قرار دارد و در یک منطقه تجاری و تفریحی به نام ساتورن قرار گرفته است. این هتل از امکانات خوب و قابل قبولی برخوردار است و با نام جدید The Embassy Sathorn به فعالیت خود ادامه می دهد و فاصله نزدیکی به یکی از ایستگاههای مترو به نام ایستگاه Lumpini MRT دارد که این مورد از جمله نکات مثبت در رابطه با این هتل است. اتاق‌ها و رستوران هتل نیز از شرایط و امکانات مناسبی برخوردار است که در ادامه بطور مفصل در مورد هر کدام یک از آنها توضیحاتی داده خواهد شد. گردشگران می‌توانند با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به تایلند سفر کنند و تجربه اقامت در هتل چایدن ساترن بانکوک را داشته باشند. اقامت در این هتل نه تنها دسترسی شما را به بسیاری از جاهای دیدنی بانکوک آسان خواهد کرد بلکه بسیاری از مراکز خرید بانکوک نیز در فاصله چند قدمی تان خواهد بود.

خدمات و امکانات عمومی هتل چایدون ساترن بانکوک


همانطور که گفته شد این هتل هتلی ۳ ستاره است و امکانات آن درخور و مناسب با امتیاز آن است. هتل دارای رستوران با امکانات مناسب است که برای کودکان نیز غذای مخصوص به آنها وجود دارد. علاوه بر رستوران کافی شاپ نیز وجود دارد. امکان وصل شدن به اینترنت پرسرعت نیز در محوطه و اتاق‌های این هتل وجود دارد. کسانیکه ورزش از برنامه‌های جدا نشدنی آن‌هاست امکانات بهره بردن از خدمات ورزشی موجود در هتل و همچنین خدمات ماساژ را نیز دارند. پارکینگ رایگان و امکان در ارتباط بودن با پذیرش هتل بصورت ۲۴ ساعته از جمله سایر خدمات هتل Chaydon Embassy Sathorn Bangkok است. علاوه بر این‌ها اتوبوس‌هایی وجود دارند که مسافران را بصورت رایگان به نزدیکترین ایستگاه مترو قطار سریع السیر انتقال می‌دهند و در نتیجه خیلی سریع و راحت می توانید از معابد بانکوک و جاذبه های دیدنی که در برنامه سفر بانکوک پاتایا خود تنظیم کرده اید بازدید کنید.

انواع اتاق‌های هتل چایدون ساترن بانکوک


هتل از ۷۸ اتاق تشکیل شده است که در چندین طبقه قرار دارند و با آسانسور می‌توان به این اتاق‌ها دسترسی پیدا کرد. اتاق‌های هتل متشکل از اتاق‌های دو نفره، سه نفره و اتاق‌های خانوادگی هستند.

خدمات و امکانات اتاق‌های هتل چایدون ساترن بانکوک


اتاق‌های هتل چایدون ساترن بانکوک به اینترنت رایگان و پرسرعت دسترسی دارند و البته باید خاطر نشان کرد که اتاق‌ها با رنگ‌های دلگشا و زیبا طراحی شده‌اند که برای گردشگران بسیار جذاب هستند. لازم به ذکر است که این اتاق‌های مبله بسیار تمیز هستند و از نظافت روزانه بهره می‌برد. در اتاق‌ها یخچال، آب معدنی و دستگاه چای ساز و قهوه ساز نیز وجود دارد. گاو صندوق نیز از جمله امکاناتی است که در اتاق‌ها قرار دارد. سرویس بهداشتی در هر کدام از اتاق‌های هتل وجود دارد. تلویزیون های LCD 32 اینچ مجهز به کانال‌های ماهواره‌ای در اتاق‌ها وجود دارند.

گزینه‌های صرف غذا چایدون ساترن بانکوک


در هتل چایدون ساترن بانکوک هم رستوران و هم کافی شاپ وجود دارد. در رستوران انواع غذاهای تایلندی و بین المللی سرو می‌شود. در این رستوران اغلب مسافران طرفدار صبحانه‌های بسیار لذیذ و متنوع آن هستند.

سایر امکانات و خدمات هتل چایدن ساترن بانکوک


از جمله سایر خدمات و امکاناتی که در این هتل به چشم می‌خورد می‌توان به آماده بودن شرایط و محیطی مناسب برای برگزاری کنفرانس‌ها اشاره کرد. خدمات زیبایی، آرایشی و بهداشتی نیز در این هتل قابل دسترسی است. خدمات خشکشویی و اتو نیز گرچه دارای هزینه اضافی است ولی قابل دسترسی است. این مکان با این خدمات و امکانات می‌تواند از جمله انتخاب‌های اول برای گردشگرانی باشد که با خرید بلیط هواپیما بانکوک به تایلند سفر کرده‌اند.

دلایل انتخاب هتل چایدون ساترن بانکوک


تمیزی و نظافت روزانه اتاق‌های هتل
دسترسی به رستوران و کافی شاپ در هتل
دسترسی به خدمات و امکانات ورزشی در هتل
مسلط بودن کارکنان به زبان انگلیسی و تایلندی
امکان رزرو آنلاین هتل
ارزان قیمت بودن اتاق‌های هتل

اماکن و جاذبه‌های نزدیک به هتل چایدون ساترن بانکوک


فاصله تا بیمارستان بی ان اچ: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا مجتمع سیلوم: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا لومپینی پارک: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ بزرگ بانکوک: ۵.۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است