search
menu

تفریحات بانکوک

[ پنهان کردن ]
گردش در پارک لومپینی بانکوک
مشاهده زندگی روزمره مردم در بازار چاتوچاک بانکوک
بازدید از آکواریوم سی لایف اوشن ورلد بانکوک
گشت‌وگذار در دنیای رویایی دریم ورلد بانکوک
کشف بانکوک همراه با تورهای دوچرخه سواری متنوع
خرید و تفریح در مراکز خرید بانکوک
تجربه شام خوردن در کشتی کروز بر روی رود چائو فرایا
تماشای گونه‌های مختلف حیوانات در باغ وحش دوزیت
بانکوک (Bangkok) پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت کشور تایلند است. شهر بانکوک مقصدی محبوب در بین گردشگران سراسر دنیا است و گردشگران زیادی با خرید بلیط هواپیما به آن سفر می‌کنند؛ زیرا شهری تاریخی است و دارای جاذبه‌های گردشگری متنوعی است. یکی دیگر از عوامل محبوبیت بانکوک در میان مسافران، وجود امکانات و فرصت‌های گوناگون برای تفریح و گذراندن اوقاتی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی است. از کودک و جوان گرفته تا میان‌سال و کهن‌سال می‌توانند در شهر زیبا و دیدنی بانکوک سرگرم شوند و سفری مفرح و دلپذیر را در خاطرات خود به یادگار بگذارند.

گردش در پارک لومپینی بانکوک


پارک لومپینی (Lumphini Park) بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین پارک در شهر بانکوک، پایتخت کشور تایلند است. پارک لومپینی مکانی بسیار مناسب برای قدم‌زدن، پیک‌نیک و تفریح است. یک دریاچه مصنوعی در پارک لومپینی قرار دارد که می‌توانید قایق از جمله قایق‌های پدالی را سوار شوید و همچنین بر روی چمن‌های کنار دریاچه بنشینید و حیات‌وحش دیدنی دریاچه را تماشا کنید. اگر با خانواده و فرزندان خود به پارک لومپینی بانکوک می‌روید، از مسیر پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و اسکوتر پارک لومپینی نهایت استفاده را ببرید و همچنین کودکان شما می‌توانند در زمین‌بازی ساعاتی خوش را سپری کنند. خوب است بدانید که پارک لومپینی در دهه ۱۹۲۰ توسط پادشاه راما ششم ساخته شد و پارکی سلطنتی شد که اکنون هم مجسمه این شاه در ورودی جنوب غربی پارک قرار دارد. نام پارک لومپینی بانکوک از لومبینی، مکان زادگاه بودا گرفته شده‌است. امروزه پارک سرسبز و تماشایی لومپینی در مرکز تجاری شهر بانکوک قرار دارد که به‌خصوص در شب نمایی خیره‌کننده و چشم‌نواز‌ به خود می‌گیرد. علاوه بر اینکه در پارک لومپینی بانکوک یک کتابخانه عمومی وجود دارد، یک باغ هم قرار دارد که سالانه مکانی برای جشنواره موسیقی کلاسیک است.
تفریحات بانکوک

مشاهده زندگی روزمره مردم در بازار چاتوچاک بانکوک


بازار آخر هفته (Chatuchak) در بانکوک بزرگترین بازار در تایلند است. این منطقه که اغلب JJ نامیده می شود ، بیش از ۳۵ هکتار مساحت دارد و شامل بیش از ۵۰۰۰ غرفه است. به طور تقریبی این بازار روزانه ۲۰۰ هزار بازدید کننده دارد. اکثر غرفه ها فقط در روزهای شنبه و یکشنبه در چاتوچاک پلازا باز هستند و قسمت غربی بازار روزانه باز است. در گوشه شمال غربی بازار پر هیاهو چاتوچاک بانکوک مرکز خریدی با سه طبقه از اجناس مختلف قرار دارد. این بازار طیف گسترده ای از محصولات را شامل لوازم خانگی، پوشاک، صنایع دستی تایلندی، مصنوعات مذهبی، غذاها و حیوانات زنده دارا است. بازار چاتوچاک بانکوک برای گردشگرانی که تمایل دارند زندگی روزمره مردم را در حین خرید و فروش اقلام روزانه ببینند، مکانی مناسب است.

بازدید از آکواریوم سی لایف اوشن ورلد بانکوک


آکواریوم سیام بانکوک که به (SEA LIFE Bangkok Ocean World) تغییر نام داده‌است، یکی از جاذبه‌های شهر بانکوک است که محبوبیت بالایی دارد و گردشگران زیادی از آن بازدید می‌کنند. آکواریوم سی لایف بانکوک با بیش از ۴۰۰ گونه از حیوانات، دارای بخش‌های مختلفی است که هرکدام جذابیت خاص خود را دارند و چند بخش برجسته آن بدین شرح هستند: بخش مخفیگاه سنگی که شما را با موجوداتی مثل خرچنگ عنکبوتی غول‌پیکر و اختاپوس غول پیکر آشنا می‌کند. بخش صخره های مرجانی که رنگین کمان دیدنی متشکل از چرخش دلقک ماهی‌ها و دیگر موجودات دریایی در میان صخره‌های مرجانی ایجاد شده‌است را به شما نمایش می‌دهد.
در بخش پیاده‌رو کوسه‌ها شما انواع کوسه‌ها را خواهید دید و شجاعت خود را هم می‌سنجید. با قدم‌زدن در بخش تونل زیر آب با گونه‌های مختلفی از موجودات دریایی از جمله کوسه‌ها، عقاب‌ماهی و انواع مختلفی از دسته ماهی‌ها مواجه خواهید شد؛ در قسمت دیگری از آکواریوم سی لایف اوشن ورلد، پنگوئن‌های جنتو همیشه زیبا و جذاب را در منطقه زمین بازی یخی ببینید و احساس کنید که در میان برف و نسیم سرد در حال بازدید از قطب جنوب هستید؛ می‌توانید در جنگل بارانی استوایی حیات‌وحش روزمره‌ای را ببینید که در طول آن در رودخانه تمساح‌ها و هیولاهای گربه ماهی در آبهای قرمز و گلی نشسته اند در حالی که پرندگان شکاری و گربه‌های بزرگ در ساحل گشت می زنند. همچنین چندین بخش متنوع و تماشایی دیگر هم در آکواریوم سی لایف بانکوک قرار دارد که حتما از آن‌ها بازدید کنید تا تجربه‌ای بی‌نظیر و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
تفریحات بانکوک

گشت‌وگذار در دنیای رویایی دریم ورلد بانکوک


اگر با فرزندانتان به شهر بانکوک سفر می‌کنید، حتما از پارک تفریحی دریم ورلد بازدید کنید. پارک دنیای رویایی، برای گذراندن اوقاتی شیرین و لذت‌بخش مناسب است و دارای مناطق مختلف و دیدنی است که هر کدام یک تجربه خاص و خاطره‌انگیز را به کودکان و حتی بزرگسالان هدیه می‌دهد. باغ تخیلی، شهر بازی، شهر یخی و برفی، گراند کانیون، ادونچر چهار بعدی، قلعه زیبای خفته، فرش پرنده و چندین بخش مختلف و جذاب دیگر همگی در پارک دریم ورلد واقع شده‌اند. می‌توانید ساعت‌ها در پارک فوق‌العاده سرگرم‌کننده دریم ورلد بانکوک خوش بگذرانید و حتی گذر زمان را هم حس نکنید.

کشف بانکوک همراه با تورهای دوچرخه سواری متنوع


اگر علاقه‌مند هستید که هم ورزش کنید و هم جاذبه‌های مختلف، زندگی روزمره مردم و طبیعت شهر بانکوک را از نردیک ببینید، در تورهای دوچرخه ‌سواری متعددی می‌توانید شرکت کنید. برخی از انواع تورهایی که برای دوچرخه سواری در بانکوک وجود دارند بدین شرح هستند: تور دوچرخه در جنگل که از میان درختان بلند و سرسبز در مسیری ویژه عبور می‌کنید و از فضایی باصفا و چشم‌نواز لذت می‌برید، تور دورچرخه نیم روزه در شهر همراه با ناهار، تور شهری که در میان خیابان‌های شهر بانکوک رکاب می‌زنید و عبور‌‌ومرور زندگی روزمره مردم را تماشا می‌کنید، تور دوچرخه سواری در شهر در شب ‌های دیدنی بانکوک و همچنین تور دوچرخه در میان شهر قدیمی و تاریخی آیوتایا که می‌توانید معماری ویژه یک اثر ثبت شده در فهرست آثار جهانی یونسکو را از نزدیک مشاهده کنید.

خرید و تفریح در مراکز خرید بانکوک


شهر بانکوک دارای مراکز خرید مدرن، خیره‌کننده و متنوعی است که هر کدام جاذبه خاص خود را دارند. هر یک از مراکز خرید شهر بانکوک که در نقاط مختلف و قابل دسترس شهر قرار گرفته‌اند دارای طراحی چشم‌گیر و خاصی هستند. در مراکز خرید و پاساژهای بانکوک می‌توانید همراه با خانواده و دوستان خود ساعاتی را به خرید اجناس با کیفیت بالا، از برند‌های معتبر و مختلف و تماشای فروشگاه‌های متعدد مشغول شوید.

تجربه شام خوردن در کشتی کروز بر روی رود چائو فرایا


یکی از تفریحات جذاب شهر بانکوک، میل کردن شام بر روی کشتی کروز بر روی رودخانه در نزدیکی گرند پالاس بانکوک است. از جایی که شما بر روی کشتی پشت میز نشسته‌اید، منظره چشم‌نواز و نورانی از شهر و معابد درخشان بانکوک نمایان است که جلوه خاصی به فضای دلنشین و مجلل رستوران کشتی کروز داده‌اند. بر روی کشتی کروز در میان آب از خوراک‌ها و دسرهای لذیذ که به سبک آشپزی ویژه تایلندی هستند لذت ببرید و موسیقی زنده گوش‌نواز را بشنوید و در کنار دوستان و یا خانواده خود ساعاتی بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.
تفریحات بانکوک

تماشای گونه‌های مختلف حیوانات در باغ وحش دوزیت


قدیمی‌ترین باغ وحشی که در شهر بانکوک قرار دارد، باغ وحش دوزیت (Dusit Zoo) است. باغ وحش دوزیت تفریحگاهی مجهز با امکانات عالی است که به بهترین شیوه از حیوانات متعددی نگهداری می‌کند و برای گذراندن روزی مفرح بسیار ایده‌آل است. نزدیک به ۱۰۰۰ پرنده و حدود ۲۰۰۰ حیوان در باغ وحش دوزیت بانکوک زندگی می‌کنند که سالانه بازدیدکنندگان زیادی به تماشای آنها می‌آیند. اگر علاقه داشته باشید که رفتار و ظاهر حیواناتی مانند شیر، پلنگ، میمون، پنگوئن، شترمرغ و بسیاری دیگر از حیوانات دیگر را از نزدیک مشاهده کنید، به پارک و باغ وحش دوزیت بروید. اگر با فرزندان کوچک خود به باغ وحش دوزیت می‌روید می‌توانید آنها را به زمین بازی ببرید تا سرگرم شوند و یا در دریاچه پارک قایق‌سواری کنید. همچنین می‌توانید به ماهی‌های رنگارنگ و گوناگون غذا دهید و حس کنید که بیشتر به طبیعت و زندگی جانوران نزدیک شده‌اید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است