search
menu

مراکز خرید بانکوک

[ پنهان کردن ]
درباره مراکز خرید بانکوک
مرکز خرید ام بی کی (MBK)
مرکز خرید آیکان سیام (Icon Siam)
مرکز خرید پانتیپ پلازا (Pantip Plaza)
مرکز خرید ترمینال (۲۱ Terminal ۲۱ Shoping Mall)
مرکز خرید ریور سیتی (River City)

درباره مراکز خرید بانکوک


مراکز خرید بانکوک پایتخت کشور تایلند، شکل متفاوت و نوینی از مفهوم خرید و پاساژهای فروشگاهی را طراحی و به گردشگران عرضه کرده‌اند. وقتی صحبت از مراکز خرید به میان می آید، تصوری که در ذهن اغلب افراد نقش می بندد، پاساژی با تعداد زیادی مغازه است، در حالی که مراکز خرید در شهرهای معروف جهان، آسمان خراش های غول آسایی هستند که امکانات آنها بیش از آن چیزی است که در ذهن اغلب افراد می گنجد. برای اثبات این حرف کافی است سری به شهر بانکوک در تایلند بزنید تا برای همیشه این تصور کلیشه ای را از ذهنتان پاک کنید.
این شهر کوچک و دنج مملو از مراکز خرید مجلل و خارق العاده ای است که پشت هر یک از آنها ایده خلاقانه ای نهفته است؛ ایده های جذابی که مراکز خرید بانکوک را به مشهورترین مراکز خرید در دنیا مبدل ساخته اند. مراکز خرید بانکوک چنان پرزرق و برق هستند که چشمان هر بیننده ای را به خود خیره خواهند کرد و با طیف وسیعی از فروشگاه های لوکس و رنگارنگ خود، هر بازدیدکننده ای را مسحور خواهند ساخت. با ما همراه باشید تا شما را با برخی از مراکز خرید بانکوک خرید آشنا سازیم، برای زمانی که با خرید بلیط هواپیما بانکوک به این شهر سفر کردید، مشکلی در پیدا کردن مراکز خرید آن نداشته باشید.

مرکز خرید ام بی کی (MBK)


مرکز خرید ام بی کی از جمله قدیمی ترین مراکز خرید بانکوک است که در سال ۱۹۸۶ افتتاح شد. این مرکز خرید در ۸ طبقه خود، بیش از ۲۰۰۰ مغازه را در خود جای داده است که گستره متنوعی از اجناسی نظیر لوازم الکترونیکی، پوشاک، لوازم آرایشی، انواع ادکلن ها، مبلمان منزل و جواهرات را دربر می گیرد. جالب است بدانید که این مرکز خرید تقریبا تنها مرکز خرید بانکوک است که چانه زدن بر سر قیمت ها در آن امری مرسوم است، پس اگر اهل چانه زدن هستید این مرکز خرید را به شما بیشنهاد می کنیم. چنانچه بعد از خریدهای مختلف قصد دارید چند ساعتی را به گشت و گذار و تفریح بپردازید به آخرین طبقه این مرکز خرید بروید، در آنجا رستوران های متنوعی یافت می شود که می توان غذاهای سنتی و لذیذ تایلندی را سفارش داد و در کوتاهترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کرد. از امکانات جذاب دیگری که در این طبقه وجود دارد می توان به سینمای چند بعدی، محوطه بولینگ، کلوب بازی و بازار سنتی این مرکز که اغلب منبع خوبی برای خرید سوغات تایلند است، اشاره کرد.
ساعات کاری: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب
مراکز خرید بانکوک

مرکز خرید آیکان سیام (Icon Siam)


گردشگرانی که به منطقه سیام سفر کرده اند، می دانند که این منطقه بسیاری از شیک ترین و جذاب ترین مراکز خرید بانکوک را در خود جای داده است، اما بر هیچ کس پوشیده نیست که مرکز خرید آیکان سیام برجسته ترین و مطرح ترین آنهاست. جالب است بدانید با وجود اینکه این مرکز خرید در سال ۲۰۱۸ افتتاح شده است و پیشینه آن نسبت به مراکز خرید دیگر در بانکوک کمتر است، به "پدر مراکز خرید بانکوک" شهرت یافته است. مرکز خرید آیکان سیام بیش از ۵۰۰ مغازه دارد که در ۸ طبقه قرار گرفته اند. اجناس طبقات مختلف این مرکز خرید براساس سن و جنس به سه گروه کودکان، آقایان و بانوان تخصیص یافته و به این ترتیب خرید پوشاک برای افراد مختلف آسان گشته است. بطور کلی در مغازه های این مرکز خرید اجناس مختلفی نظیر پوشاک، لوازم برقی، لوازم آرایشی بهداشتی و بدلیجات از برندهای شناخته شده ای مثل سفورا، گوچی، دیور، مک و زارا ارائه می شود. گفتنی است که طبقه اول این مرکز خرید به محصولات شرکت اپل اختصاص یافته است. چنانچه می خواهید موبایل یا گجت محبوب خود را از برندهای دیگری خریداری کنید، نگران نباشید؛ زیرا با رفتن به طبقه چهارم این مرکز خرید به راحتی می توانید به برندهای مطرح دیگری مانند هوآوی و سونی دسترسی یابید. حتی اگر قصد خرید نداشته باشید نیز جذابیت های دیگری وجود دارند که شما را برای رفتن به مرکز خرید آیکان سیام ترغیب خواهند کرد.
یکی از جذابیت های این مکان، محوطه مشرف به رودخانه است؛ این محوطه که در واقع اسکله ای است که در طبقه همکف این مجموعه قرار گرفته، از رستوران های دنج و دلبازی برخوردار است که افراد با بازدید از آن می توانند نوشیدنی یا غذای مورد علاقه خود را در آن سفارش دهند و از منظره بازتاب انعکاس نورهای رنگارنگ در آب رودخانه چائوفرایا لذت ببرند. منظره زیبای این رودخانه و نمای شهر از روی اسکله چنان شگفت انگیز است که اغلب بازدیدکنندگان ایکان سیام را به عکاسی از خود وا می دارد تا از این طریق تجربه مفرح خرید خود را به یادگار ثبت کنند.
ساعات کاری: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب

مرکز خرید پانتیپ پلازا (Pantip Plaza)


اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که شیفته تکنولوژی هستند و بیش از هر چیز دیگری با دیدن آخرین گجت ها و لوازم الکترونیکی به وجد می آیند، شک نکنید که رفتن به مرکز خرید پانتیب بلازا درست همان جایی است که همیشه آرزویش را داشتید. این مرکز خرید که اغلب به عنوان "مادر فروشگاه های الکترونیکی" شهر بانکوک شناخته می شود، از ۵ طبقه تشکیل شده است که هر کدام از این طبقات به مغازه های فروش موبایل، تبلت، دوربین های عکاسی،تعمیر موبایل، کامپوتر، لوازم جانبی برای گوشی های همراه با برندهای متفاوت، نسخه های مختلف بازی ها، سریال ها و فیلم های جذاب دنیا اختصاص یافته است.
خوب است بدانید که اگر بعد از ساعت ها گشت و گذار در مغازه های مختلف خسته شدید و نیاز به تجدید قوا داشتید، در طبقه دوم این مرکز خرید رستوران های مختلفی وجود دارد که می توانید انرژی لازم برای ادامه خرید خود را در آنجا بازیابید. نکته قابل توجه درباره مرکز خرید پانتیپ پلازا این است که اغلب صاحبان مغازه های اجناس دیجیتالی و الکترونیکی از این مرکز خرید می کنند، بنابراین عجیب نیست که با خرید از این مرکز می توان کالای مورد نظر خود را با قیمتی ارزان تر از آنچه که در مغازه ها به فروش می رسد تهیه کرد، چرا که با این امر واسطه یا به عبارتی صاحب مغازه را از میان راه برداشته اید و در نتیجه خرید سودآوری نصیبتان خواهد شد. پس اگر با رزرو آنلاین بلیط هواپیما به بانکوک آمدید، از این مرکز خرید مشهور هم دیدن کنید.
ساعات کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۹ شب
مراکز خرید بانکوک

مرکز خرید ترمینال (۲۱ Terminal ۲۱ Shoping Mall)


اگر می خواهید در یک چشم به هم زدن به شهرهای معروف دنیا سفر کنید، رفتن به مرکز خرید ترمینال ۲۱ را از دست ندهید. این مرکز خرید ۹ طبقه، بیش از ۶۰۰ مغازه دارد. فضای این مرکز خرید به گونه ای است که گویی در یک هواپیما نشسته اید و با رفتن به هر قسمت، به نقطه دیگری در جهان سفر کرده اید. این ایده خلاقانه با ایجاد فضاهای خاص و نمادهای ویژه شهرهای معروف در نقاط مختلف این مرکز خرید فراهم شده است تا به خریداران امکان تجربه خرید در فضایی خیال انگیز را بدهد.
به عنوان مثال: در طبقه فوقانی این مرکز خرید، ماکت پل معروف گلدن بریج در شهر سانفرانسیسکو خودنمایی می کند. در واقع فضاها و طراحی های هر کدام از طبقات مرکز خرید ترمینال ۲۱، تداعی کننده یکی از شهرهای معروف دنیا نظیر رم، استانبول، توکیو، لندن،پاریس و سان فرانسیسکو است. اگر در حین خرید احساس گرسنگی کردید، به راحتی می توانید از ۵۰ رستوران محلی و بین المللی که در این مرکز خرید قرار دارند استفاده کنید. گفتنی است که این مرکز خرید علاوه بر داشتن مغازه هایی با اجناس مختلفی مانند لوازم خانگی، پوشاک و لوازم آرایشی، از سینمایی مجهز و باشگاه ورزشی نیز برخوردار است. برای رسیدن به این مرکز خرید و اطلاعات دیگر درباره سفر و اقامت در بانکوک می‌توانید مقاله راهنمای سفر به بانکوک را مطالعه کنید.
ساعات کاری: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب
مراکز خرید بانکوک

مرکز خرید ریور سیتی (River City)


بیشنهاد ما برای علاقمندان به کالاهای عتیقه و دنبال کنندگان هنر، مرکز خرید ریور سیتی است. این مرکز خرید در سال ۱۹۸۴ و با هدف جذب خریدارانی با سلیقه خاص بنا شده است. اجناس این مرکز شامل عتیقه جات، نسخه چاپی نقشه های قدیمی، کالاهای سنتی-هنری، پوشاک از برندهای خاص و جواهرات را در بر می گیرد. یکی از مزایای این مرکز خرید آن است که بعد از خرید کالای موردنظرتان، صاحب فروشگاه آن را به محل اقامت شما خواهد فرستاد تا نگران حمل و نقل آن نباشید.
از دیگر مزایای مرکز خرید ریورسیتی این است که کالاهای آن اصیل و مرغوب بوده و تجربه خریدی مطمئن را برای شما به ارمغان می آورد. حتی اگر اهل خرید اشیاء هنری و تزئینی نیز نباشید، باز هم رفتن به این مرکز خرید خالی از لطف نخواهد بود، چرا که مرکز خرید ریور سیتی در مجاورت رودخانه شهر بانکوک قرار گرفته است و همین امر محوطه بیرونی آن را به فضای دل انگیزی برای گردشگرانی که علاقه دارند در ساحل این رودخانه قدم بزنند و از منظره زیبای اطراف آن لذت ببرند، تبدیل کرده است.
ساعات کاری: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است