search
menu

هتل Simonov Park Hotel Moscow

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Simonov Park Hotel Moscow
امکانات و خدمات عمومی هتل سیمونوو پارک مسکو
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
خدمات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیمونوو پارک مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Simonov Park Hotel Moscow


هتل سیمونوو پارک مسکو، هتل شیک و مدرن ۳ ستاره در مسکو است که امکانات رفاهی به‌روز، راحت و باکیفیت برای مهمانان فراهم می‌کند. هتل به لحاظ موقعیت مکانی در منطقه دانیلوسکی مسکو (Danilovsky) واقع شده و به بسیاری از جاهای دیدنی مسکو دسترسی آسان دارد. هتل سیمونوو پارک مسکو از آن هتل‌هایی است که همه مزایا و موارد مثبت را یک جا دارد. مهمانانی که بلیط هواپیما مسکو می‌خرند، می‌توانند با رزرو هتل سیمونوو پارک مسکو با یک تیر دو نشان بزنند. این هتل از لحاظ هزینه اقامت، موقعیت مکانی و امکانات رفاهی گزینه بسیار خوبی برای گردشگران به حساب می‌آید. تمام آن چه از یک اقامت خوش و دل‌نشین انتظار می‌رود، در این هتل وجود دارند. اطراف هتل سیمونوو پارک مسکو با پارک‌ها، موزه‌ها، مراکز خرید، کافه و رستوران‌ها احاطه شده است. مهمانان می‌توانند با پیاده‌روی کوتاه به بازدید از جاذبه‌های نزدیک بروند و برای رفتن به سایر نقاط شهر به نزدیک‌ترین ایستگاه مترو مراجعه کنند. مسکو جاذبه‌های تاریخی، هنری و بناهایی با معماری شگفت‌انگیز زیاد دارد. پیشنهاد می‌شود بازدید از مکان‌های باارزشی چون موزه اسلحه خانه کرملین مسکو، تئاتر بولشوی، کاخ و محله ایزمایلو و ... را از دست ندهید. پس از گشت و گذارهای فراوان و هیجان‌انگیز در شهر، از استراحت در اتاق‌های دنج و دل‌باز هتل Simonov Park Hotel Moscow و برخورداری از خدمات متنوع لذت ببرید. کارکنان هتل بسیار خوش برخورد و کاردان هستند و تمام تلاششان را برای جلب رضایت و خشنودی مهمانان می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل سیمونوو پارک مسکو


در هتل سیمونوو پارک مسکو انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات فکس، فتوکپی، خدمات شاتل فرودگاهی، خدمات بیدارباش، اتو، تحویل سفارش‌های مارکت، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.
لازم به ذکر است، در هتل سیمونوو پارک مسکو حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل سیمونوو پارک مسکو انواع اتاق‌ها‌ با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• دبل استاندارد
• توئین استاندارد
• سوئیت
• استودیو
• کوئین سوپریور
• دبل بدون پنجره
چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از شهر و خیابان تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار زیبا و مدرن است و از ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها دنج و دل‌نشین است. اسباب و لوازم باکیفیت و شیک در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند و کف اتاق‌ها با موکت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. خدمات خانه داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر ست.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل سیمونوو پارک مسکو امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/چای‌ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

خدمات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل سیمونوو پارک مسکو یک زمین بازی فضای باز در نظر گرفته شده تا کودکان بتوانند با پرداختن به بازی سرگرم شوند و حوصله‌شان سر نرود. بزرگ‌سالان نیز می‌توانند برای رفتن به کوهنوردی با پذیرش هماهنگی به عمل آورند.

رستوران هتل


در رستوران هتل سیمونوو پارک مسکو همه‌روزه صبحانه به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. صبحانه هتل شامل انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه است. در صورت درخواست مهمانان می‌توانند صبحانه‌شان را در اتاقشان میل کنند. بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع نوشیدنی‌های تازه و خوش طعم همراه میان وعده‌های لذیذ برای مهمانان تدارک می‌بیند.

فاصله هتل سیمونوو پارک مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا گالری ترتیاکوف روسیه: ۳٫۹ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای زیبای پوشکین مسکو: ۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ کرملین مسکو: ۵ کیلومتر
فاصله تا موزه لنین مسکو: ۵ کیلومتر
فاصله تا میدان سرخ مسکو: ۵ کیلومتر
فاصله تا موزه دولتی تاریخ روسیه: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است