search
menu

هتل Moss Boutique Hotel Moscow

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Moss Boutique Hotel Moscow
امکانات و خدمات عمومی هتل موس بوتیک مسکو
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل موس بوتیک مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Moss Boutique Hotel Moscow


هتل موس بوتیک مسکو، از هتل‌های ۵ ستاره خوب مسکو در کشور روسیه است که در یک منطقه آرام و مرکز تاریخی مسکو واقع شده و فاصله بسیار کوتاهی تا جاذبه‌های شهر دارد. بنای هتل متعلق به قرن نوزدهم است که مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته و حال با ظاهر و امکاناتی مدرن در خدمت مهمانان و گردشگران است. این هتل امکانات رفاهی متنوع و رضایت‌بخش فراهم کرده و سعی در تأمین اقامت راحت و دل‌نشین برای مهمانان دارد و تلاش می‌کند تا خاطره خوشی از اقامت در مسکو برای گردشگران رقم بزند. مهمانانی که هتل موس بوتیک مسکو را برای اقامت انتخاب می‌کنند، می‌توانند ضمن برخورداری از خدمات گوناگون به‌راحتی از جاهای دیدنی مسکو بازدید کنند. چندین پارک و مراکز خرید نیز در نزدیکی هتل وجود دارند. برای خرید انواع محصولات و کالاها می‌توانید به مراکز خرید مسکو مراجعه کنید. هتل به لحاظ موقعیت مکانی در جای بسیار خوبی از شهر واقع شده و مهمانان قادر به بازدید از جاذبه‌های متعدد بدون استفاده از وسایل حمل و نقل هستند؛ اما در کنار ماجراجویی‌هایتان در مسکو پیشنهاد می‌شود از جاذبه‌های متفاوت و هیجان‌انگیزی چون باغ وحش مسکو، تپه گنجشک‌ های مسکو و موزه فضانوردی مسکو نیز بازدید کنید. پس از گشت و گذارهای طولانی و شورانگیز در شهر خستگی‌تان را در اتاق‌های فوق‌العاده راحت هتل رفع می‌کنید. کارکنان هتل Moss Boutique Hotel Moscow بسیار مجرب، خوش‌برخورد و کاردان هستند و به نیازها و درخواست‌هایتان در اسرع وقت پاسخگو می‌شوند. به احتمال زیاد با یک‌بار اقامت در هتل موس بوتیک مسکو، دفعه بعدی که بلیط هواپیما مسکو می‌خرید، انتخابتان باز هم همین هتل خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل موس بوتیک مسکو


در هتل موس بوتیک مسکو انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه انواع خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، اتو، اتوپرس شلوار، خشک‌شویی، لباسشویی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، خدمات شاتل فرودگاهی، خدمات بیدارباش، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل تراس آفتاب و مبلمان مخصوص فضای باز وجود دارند و مهمانان برای استراحت و تنفس می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.
لازم به ذکر است، در هتل موس بوتیک مسکو حیوانات خانگی در صورت درخواست پذیرش می‌شوند و پذیرششان مشمول هزینه است.

اتاق‌ های هتل


در هتل موس بوتیک مسکو انواع اتاق‌ها با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• دبل
• دلوکس دبل
• دبل یا توئین لارج
• دبل اسمال (کوچک)
چشم‌انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از شهر و خیابان تشکیل می‌دهد. اتاق‌ها دکوراسیون شیک و مدرن دارند و ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ استفاده‌شده در اتاق‌ها فضای بسیار دل‌نشینی به وجود آورده‌اند. اسباب و لوازم باکیفیت و مطلوب در چیدمان اتاق‌ها استفاده شده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. خدمات خانه داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های هتل موس بوتیک مسکو امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل موس بوتیک مسکو یک سری امکانات سرگرم‌کننده و شاد برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند تا ساعاتی که در هتل حضور دارند، لحظات خوش و خاطره‌انگیز سپری کنند. مهمانان می‌توانند در اوقات بیکاری خود در تورهای دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و یا آموزش فرهنگ محلی شرکت کنند. با تاریک شدن هوا نیز موسیقی و اجراهای زنده در هتل برگزار می‌شوند که بسیار شاد و مفرح هستند. یک سالن بدن‌سازی مجهز هم برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا بتوانند روزانه تمریناتشان را به‌طور مرتب انجام دهند. برای کودکان نیز بازی‌های پازل و ... در نظر گرفته شده‌اند.

رستوران هتل


در رستوران هتل موس بوتیک مسکو همه‌روزه صبحانه به‌صورت بوفه‌ای سرو شده و شامل انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه است. دیگر وعده‌های غذایی نیز به‌صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. بار نوشیدنی هتل نیز انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها را برای مهمانان تدارک می‌بیند.

فاصله هتل موس بوتیک مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان سرخ مسکو: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا موزه لنین مسکو: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا موزه دولتی تاریخ روسیه: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ کرملین مسکو: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا گالری ترتیاکوف روسیه: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای زیبای پوشکین مسکو: ۲٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است