search
menu

هتل Legendary Hotel Sovietsky

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Legendary Hotel Sovietsky
امکانات و خدمات عمومی لجندری هتل سویتسکی مسکو
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله لجندری هتل سویتسکی مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Legendary Hotel Sovietsky


لجندری هتل سویتسکی مسکو، هتل ۴ ستاره با امکانات رفاهی مطلوب و باکیفیت در شهر مسکو است که نمونه بارزی از سبک معماری روسی و کلاسیک بوده و جذابیت خاصی دارد. طراحی و چیدمان هتل نیز بسیار دل‌نشین و زیباست. مهمانانی که در لجندری هتل سویتسکی مسکو اقامت می‌کنند، از خدمات رضایت‌بخش و خشنودکننده بهره‌مند می‌شود و بیش از آن چه که تصورش را می‌کنند، در این هتل احساس راحتی و آرامش می‌کنند. موقعیت مکانی هتل نیز بسیار خوب بوده و به ایستگاه مترو و برخی جاذبه‌ها دسترسی آسان و سریع دارد. در نزدیکی هتل انواع فروشگاه‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و ... وجود دارند. مهمانان می‌توانند برای بازدید از جاهای دیدنی مسکو به نزدیک‌ترین ایستگاه مترو که در فاصله ۵ دقیقه‌ای از هتل قرار دارد، مراجعه کنند. اکثر گردشگران در سفر به مسکو از مراکز خرید، کولومنسکویه مسکو، میدان مانژ مسکو، پارک گورکی مسکو و ... بازدید می‌کنند. کسانی که به هنر، تاریخ و معماری علاقه‌مند هستند، گزینه‌های فراوانی در مسکو پیش رو دارند و می‌توانند با بازدید از تک‌تک آن‌ها هیجان‌زده شوند. در کنار لذت بردن از گشت و گذار در شهر، البته که استراحت و تجربه اقامت خوش بسیار حائز اهمیت است؛ بنابراین، رزرو لجندری هتل سویتسکی مسکو می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. تنها کافی است تا نگاهی به شرایط و امکانات هتل بیندازید، آن را با سلیقه و بودجه‌تان مقایسه کنید و درنهایت برای رزرو اقدام نمایید. اقامت در این هتل می‌تواند تجربه خوبی از سفر و اقامت در مسکو برایتان رقم بزند. تمام آن چه برای اقامت دل‌چسب نیاز است، در این هتل فراهم شده‌اند. کارکنان مجرب و کاردان هتل Legendary Hotel Sovietsky نیز به‌طور شبانه‌روزی در خدمت مهمانان هستند و سعی می‌کنند لبخند رضایت و خشنودی روی لب مهمانان بنشانند و آن‌ها را با خاطره خوش بدرقه کنند.

امکانات و خدمات عمومی لجندری هتل سویتسکی مسکو


در لجندری هتل سویتسکی مسکو انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به‌ جای خرید بلیط هواپیما مسکو سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه انواع خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تبدیل ارز، شاتل فرودگاهی، اتو، اتوپرس شلوار، لباس‌شویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، خدمات بیدارباش، غذاهای بسته‌بندی شده، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل تراس و فضای سبز وجود دارد و مهمانان برای استراحت و تنفس می‌توانند به آن مراجعه کنند.
لازم به ذکر است، در لجندری هتل سویتسکی مسکو حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در لجندری هتل سویتسکی مسکو انواع اتاق‌ها با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• دبل استاندارد
• دبل دلوکس
• دبل سوپریور
• توئین استاندارد
• سوئیت جونیور
• سوئیت کلاب
• استاندارد پلاس با تخت دبل
چشم‌انداز اکثر اتاق‌ها را منظره‌ای از شهر و خیابان تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها شیک، کلاسیک و دل‌باز است و از ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها دنج و دل‌نشین است. اسباب و لوازم باکیفیت در چیدمان اتاق‌ها استفاده شده‌اند. کف اتاق‌ها با موکت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است. خدمات خانه داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. تمام اتاق‌ها عاری از هرگونه مواد آلرژی‌زا هستند. ضمناً، اتاق‌ها عایق صدا هستند و بدین‌سان هیچ‌گونه صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۳ است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق‌های لجندری هتل سویتسکی مسکو امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در لجندری هتل سویتسکی مسکو یک سری خدمات سرگرم‌کننده و مفرح برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند تا ساعاتی را که در هتل حضور دارند، به شادترین شکل ممکن سپری کنند. با تاریک شدن هوا اجراها و نمایش‌های زنده، موسیقی زنده، نایت کلاب و دی جی فعالیت خود را آغاز می‌کنند و لحظات خاطره‌انگیزی برای مهمانان می‌سازند. مهمانان در صورت برگزاری بازی‌ها و رویدادهای ورزشی می‌توانند به تماشای زنده آن‌ها بروند. در تاریخ‌های معین گالری هنر در هتل برپا می‌گردد که بازدید از آثار آن بسیار دلنواز و دوست‌داشتنی است. یک سالن زیبایی نیز برای مهمانان خانم و آقا در این هتل در نظر گرفته شده که انواع خدمات زیبایی، آرایش و مراقبتی پوست و مو ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


در رستوران لجندری هتل سویتسکی مسکو همه‌روزه صبحانه به‌صورت بوفه‌ای سرو می‌شود. صبحانه هتل شامل انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه است. مهمانان می‌توانند در صورت درخواست صبحانه‌شان را در اتاقشان میل کنند. دیگر وعده‌های غذایی نیز به‌صورت منوی آلاکارته سرو می‌شوند و غذاهای باکیفیت و لذیذ در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. یک بار نوشیدنی جات نیز در هتل فعالیت می‌کند که انواع نوشیدنی‌های تازه و خوش‌طعم همراه میان وعده‌های متنوع برای مهمانان تدارک می‌بیند.

فاصله لجندری هتل سویتسکی مسکو تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ وحش مسکو: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا موزه دولتی تاریخ روسیه: ۴٫۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ کرملین مسکو: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله تا موزه لنین مسکو: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله تا میدان سرخ مسکو: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای زیبای پوشکین مسکو: ۴٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است