search
menu

هتل The Curve Hotel Doha

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Curve Hotel Doha
امکانات و خدمات عمومی هتل د کرو دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل د کرو دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Curve Hotel Doha


هتل د کرو یکی از هتل‌های چهار ستاره و مجلل کشور قطر است که در شهر زیبای دوحه که میزبان جام جهانی قطر است، واقع شده‌است. هتل د کرو دوحه هتل آپارتمانی لوکس است که برای مسافرانی که با خانواده و دوستان خود سفر می‌کنند و قصد دارند در طول اقامت خود راحت باشند، در کنار یکدیگر در یک واحد اقامتی باشند و همچنین با سلیقه خود آشپزی کنند، بسیار ایده‌آل است. هتل د کرو تا فرودگاه بین‌المللی حمد دوحه تنها ۱۰.۵ کیلومتر فاصله دارد، به همین علت با خیالی آسوده بلیط هواپیما قطر خود را از قطر ایرلاین رزرو کنید و برای اقامتی راحت و به‌یادماندنی در هتل آپارتمانی خوب و مجهز آماده شوید. هتل The Curve Hotel دوحه به برخی جاهای دیدنی نزدیک است و همچنین با چند دقیقه‌ی کوتاه به کنار دریای خلیج فارس می‌رسید و می‌توانید در امتداد دریا قدم بزنید و اوقاتی مفرح و دلپذیر را سپری کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل د کرو دوحه


هتل د کرو دوحه امکاناتی خوب و قابل قبول دارد که برای یک هتل آپارتمان بسیار مناسب است. در سراسر هتل آپارتمان د کرو به اینترنت رایگان دسترسی دارید. برای آغاز کردن صبحی دل‌انگیز و پر انرژی می‌توانید به رستوران و کافی شاپ بروید و صبحانه‌ای لذیذ و دلچسب را میل کنید. در هتل The Curve Hotel Doha استخر روباز، باشگاه ورزشی، آسانسور، پارکینگ رایگان، فکس، فتوکپی، سالن جلسات و کنفرانس و همچنین دسترسی و امکانات ویژه معلولین وجود دارد. هتل د کرو دوحه خدماتی بسیار عالی را ارائه می‌دهد تا مسافران کمبودی حس نکنند و اقامتی فراموش‌نشدنی و خوش را تجربه کنند؛ این خدمات شامل پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، خدمات شاتل و خدمات نظافتی از جمله نظافت روزانه، اتو، لباسشویی و خشکشویی است. در صورتی که بلیط هواپیما لحظه آخری دارید، از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل د کرو استفاده کنید تا آسان‌تر بین هتل و فرودگاه تردد کنید. کارکنان مهمان‌نواز هتل آپارتمان د کرو دوحه می‌توانند به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی و فلیپینی با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


هتل د کرو دوحه دارای اتاق‌ها و آپارتمان‌هایی با شکوه و راحت است که متناسب با اقامتی با آرامش و آسودگی هستند. آپارتمان‌ها و اتاق‌های هتل آپارتمان د کرو بدین شرح است: اتاق استودیو جونیور دو نفره با تخت دابل و با نمای دریا و اتاق استودیو اکسکیوتیو دو نفره با تخت دابل و نمای دریا، اتاق دو نفره جونیور با دو تخت سینگل، اتاق تویین اکسکیوتیو، آپارتمان دلوکس با یک اتاق، آپارتمان اکسکیوتیو با یک اتاق، آپارتمان پریمیر با یک اتاق و آپارتمان اکسکیوتیو با دو اتاق.

امکانات اتاق های هتل


اتاق‌ها و آپارتمان‌های هتلThe Curve Hotel دوحه به وسایل و امکاناتی خوب مجهز هستند تا مسافران در طول اقامت خود با کمبودی روبه‌رو نشوند و اقامتی راحت را داشته باشند. در اتاق‌ها و آپارتمان‌ها شما از تجهیزات مختلفی می‌توانید استفاده کنید از قبیل یخچال، صندوق امانات، مبلمان، تلویزیون، دمپایی، حمام با دوش و وان، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، سشوار، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، میز تحریر، صندلی، کتری برقی و سیستم اطفا حریق. در آپارتمان‌های هتل د کرو به آشپزخانه‌ای با امکانات کامل دسترسی دارید که مایکروویو، گاز، سینک ظرفشویی، میز ناهارخوری و ظروف مورد نیاز آشپزی دارند. باید توجه داشته‌باشید که در اتاق‌های هتل آپارتمان د کرو امکان سیگار کشیدن وجود ندارد اما در مکان مخصوص آن می‌توان سیگار کشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل د کرو دوحه می‌توانید در استخر روباز که در تمام طول سال قابل دسترس و برای همه سنین مناسب است، شنا کنید یا کنار استخر استراحت کنید و چشم‌اندازی تماشایی از دریا و شهر را تماشا کنید. به باشگاه ورزشی بروید و احساس شادابی و نشاط کنید.
رستوران هتل
در رستوران و کافی شاپ هتل The Curve Hotel Doha در فضایی دنج و دلنشین بشینید و خوراک‌هایی لذیذ و به سبک آشپزی قطری و بین‌المللی را میل کنید و ساعاتی خوش را سپری می‌کنید.

فاصله هتل د کرو دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر دوحه: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید لاگونا دوحه: ۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است