search
menu

هتل های ارزان دوحه برای جام جهانی قطر را بشناسید!

[ پنهان کردن ]
رزرو هتل ارزان دوحه
هتل لا ویلا سوئیت (LA VILLA SUITES)
هتل قطر پالاس (Qatar Palace Hotel)
هتل پلازا این دوحه ( Plaza Inn Doha)
هتل آپارتمان لا ویلا اینن (La Villa Inn Hotel Apartments)
هتل مجستیک (Majestic Hotel)
هتل جوری مورواب (Jouri a Murwab hotel)
هتل سامرست وست بی Somerset West Bay
هتل ساورین (Sovereign Hotel)
هتل الخریس (Al Khariss Hotel)
هتل و سوئیت لوکس بنتلی (The Bentley Luxury Hotel & Suites)
استودیو شگفت انگیز مارینا در مروارید (Alken Studio)
هتل وی آی پی قطر (VIP Hotel Doha)
هتل سیلو لوسیل قطر (Cielo Hotel Lusail Qatar)
هتل شهر سرایا (Saraya Town Hotel)
هتل اشتایگنبرگر دوحه (Steigenberger Hotel Doha)
محل اقامت شما در یک کشور بیگانه، مهم‌ترین چیزی است که در ابتدای هر سفر باید مقدمات آن را آماده کنید. شما قرار است برای مدتی -حتی کوتاه- خارج از مرزهای کشوری که به آن تعلق دارید، با مردمی که احتمالا به زبان شما صحبت نمی‌کنند، زندگی کنید. در نتیجه سفر کردن به کشوری که اولین بار است به آن پا می‌گذارید، بدون آن‌که از قبل در آن هتل، مسافرخانه یا خانه‌ای کرایه کنید، دور از عقلانیت است.
یکی از ارکان اصلی سفر مخصوصا مسافرت به کشورهای خارجی بحث اقامت و هتلی است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اقامتگاه‌هایی که بدون آگاهی از قیمت و یا شرایط کرایه می‌شوند ممکن است هزینه گزافی را روی دستتان بگذارد. می‌دانید که امسال مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان زیادی درتکاپوی آن هستند که این مسابقات از نزدیک تماشا کنند. با توجه به گران بودن قیمت بلیط جام جهانی ۲۰۲۲ لازم است که در بقیه هزینه‌های جانبی سفر مانند بلیط هواپیما و انتخاب اقامتگاه توجه ویژه‌ای داشته باشید تا بتوانید یک سفر مقرون به صرفه و شیرین را تجربه کنید. در این مقاله قصد داریم که چندین هتل ارزان در دوحه را که از نظر کاربران هم قیمت خوبی داشتند و هم از نظر امکانات رفاهی، مناسب بوده‌اند را به شما معرفی کنیم. در ضمن می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مقاله‌های درج شده در سفرمارکت مراجعه کنید.
قطر یک کشور ساحلی کوچک است و به طبع گنجایش کمتری نسبت به بسیاری از کشورها دارد. از همین رو، شاید پیدا کردن و رزرو هتل در دوحه که با بودجه شما همخوانی داشته باشد، برایتان دشوار باشد. در این مقاله ما قصد داریم به شما در یافتن اطلاعات از قیمت هتل در قطر در زمان جام جهانی ۲۰۲۲ کمک کنیم. به علاوه با معرفی ارزان‌ترین هتل‌های دوحه، اطلاعاتی درباره امکانات و خدماتی که این هتل‌ها ارائه می‌دهند را در اختیارتان قرار خواهیم داد.
هتل های ارزان دوحه برای جام جهانی قطر را بشناسید!

رزرو هتل ارزان دوحه


برای سفر به جام جهانی در پاییز سال جاری، شما باید از همین حالا به فکر پیدا کردن ارزان‌ترین تور جام جهانی قطر باشید. شرکت‌های هواپیمایی معمولا در کنار فروش بلیط پرواز، تورهای مسافرتی مختلفی را به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهند. در این تورها، یکی از اصلی‌ترین خدمات رزرو اتاق در یک هتل در کشور مقصد است.
می‌توان گفت قطر کشور ارزانی نیست و به دلیل وجود مناطق گران‌قیمتی چون مروارید قطر که اغلب رستوران‌ها و هتل‌های قطر در آن‌جا قرار دارد، هتل‌های مجلل و گران‌قیمتی در این کشور وجود دارد. اما به طبع شما می‌توانید با کمی جستجو راجع‌به هتل‌های ارزان این کشور نیز اطلاعاتی بدست بیاورید. بویژه اگر قرار است بدون خرید تور دوحه وارد این کشور شوید.
در انتخاب هر هتل شما باید به چند نکته توجه کنید. مهم‌ترین نکته ایمن بودن هتل از تمام لحاظ است. نکته بعدی دسترسی به نقاط مرکزی شهر، مکان‌های دیدنی، رستوران‌ها و مراکز خرید است. اهمیت آرام بودن هتل از لحاظ سر و صدا را نیز نباید دست کم گرفت. اگر شما به قصد دیدن بازی‌های جام‌ جهانی قطر قرار است وارد این کشور شوید، پس باید به نزدیکی هتل محل اقامتتان به ورزشگاه نیز توجه داشته باشید.
معمولا هتل‌هایی که در مراکز دانشگاهی واقع شده‌اند ارزان‌ترین قیمت‌ها را دارند. به ‌علاوه در مناطق دانشگاهی معمولا رستوران‌‌ها و غذاخوری‌ها نیز ارزان‌تر هستند و حمل‌ونقل راحت‌تر است. بررسی هتل‌آپارتمان‌ها نیز به شما در یافتن یک مکان اقامت ارزان کمک خواهد کرد. این هتل‌ها که بدون خدمات و تنها به صورت سوئیت ارائه می‌شوند، معمولا برای اقامت‌های بیش از ده شب مناسب هستند.

هتل لا ویلا سوئیت (LA VILLA SUITES)


هتل «لا ویلا سوئیت» که با نامی اسپانیایی در مرکز شهر دوحه قرار دارد، یکی از ارزان‌ترین هتل‌هایی است که با در اختیار قراردادن امکانات مناسب برای افرادی که به این شهر سفر می‌کنند، وجود دارد. هتل دو ستاره لا ویلا سوئیت دوحه، به صورت هتل‌آپارتمان با سوئیت‌هایی مجزا عرضه می‌شود و واحدها دارای حمام اختصاصی با حوله و ملحفه هستند. مهمانان مستقر شده در این هتل، از امکان کنترل آب و هوا، تلویزیون و وای‌فای رایگان در واحدهای خود بهره می‌برند. از لحاظ دسترسی، هتل لا ویلا سوئیت تا ایستگاه متروی المنصوره ۴۰۰ متر فاصله دارد. به‌علاوه در۲.۵ کیلومتری «موزه ملی قطر» قرار دارد و شما می‌توانید به راحتی از این مکان زیبا بازدید کنید. این هتل دارای رستورانی در نزدیکی خود است که میهمانان می توانند از انواع غذاهای هندی و آسیایی لذت ببرند. همچنین فضای لابی، پارکینگ رایگان و انباری برای وسایل را نیز در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت. هزینه اقامت در این هتل، در حدود ۲۱۶/۰۶۲/۱ تومان به ازای هر نفر در یک شبانه روز است.
هتل های ارزان دوحه برای جام جهانی قطر را بشناسید!

هتل قطر پالاس (Qatar Palace Hotel)


پیدا کردن یک هتل مناسب برای خانواده در دوحه کار دشواری نیست. کمی تحقیق کافی است تا شما با هتل‌های بسیار خوبی چون «قطرپلاس» آشنا شوید. هتل قطرپلاس، با امکنات رفاهی بالا و قیمت مناسب در نزدیکی «موزه ملی قطر»، «قلعه آل کوت» و «قلعه دوحه» واقع شده است. به همین جهت، اگر شما ساکن این هتل شوید می‌توانید به راحتی به مناطق گردشگری این شهر سر بزنید. اتاق‌های این هتل از امکاناتی چون یخچال، تهویه مطبوع، و مینی‌بار برخوردارند. همچنین افراد می‌توانند با دسترسی رایگان به وای‌فای، به شبکه اینترنت جهانی متصل شوند. برای تهیه غذا شما می‌توانید به رستوران این هتل سر بزنید یا اگر از ماشین شخصی استفاده می‌کنید، پارکینگ رایگان این هتل در اختیار شماست. اگر در حال رانندگی به هتل قطر پالاس هستید، پارکینگ رایگان در دسترس است. هتل سه ستاره قطر پالاس مشتاقانه پذیرای شما در سفر به دوحه است.

هتل پلازا این دوحه ( Plaza Inn Doha)


یکی از هتل‌هایی که شما می‌توانید اوقات خوشی را در آن سپری کنید و مجبور به پرداخت هزینه هنگفت نباشید، هتل «پلازا اینن دوحه» است که میزبان بسیار خوبی برای مهمانان خود بوده است. موقعیت مکانی این هتل چهار ستاره و نزدیکی آن به منطقه کورنیش و فاصله ده دقیقه‌ای (با ماشین) تا فرودگاه بین المللی حمد، بر قابلیت‌های آن افزوده است. این هتل همچنین در ۴.۳ کیلومتری «مرکز خرید سیتی سنترال» واقع شده است و شما به راحتی می‌توانید خریدهایتان را انجام دهید. اگر شما مهمان یکی از اتاق‌های “Plaza Inn Doha” شوید، می‌توانید از امکانات بسیار زیاد این هتل همچون تختخواب‌های لوکس و پنجره‌های بزرگ با چشم‌انداز پانوراما از شهر و اسکله برخوردار شوید. این اتاق‌ها از تهویه مطبوع، مینی بار، اینترنت سیمی رایگان و تلویزیون ماهواره‌ای و همچنین امکانات تهیه چای و قهوه بهره می‌برند و اگر شما-به هر دلیلی- قصد ندارید که از اتاقتان خارج شوید، می‌توانید با این امکانات لحظات آرامی داشته باشید. به‌علاوه این هتل خارجی دارای یک استخر روباز است که بویژه در هوای گرم دوحه، آبتنی در آن لذت‌بخش خواهد بود. از لحاظ سرویس غذاخوری، «رستوران بالیوود» هتل، غذاهای هندی و غذاهای تخصصی مانند “Tandoori Jheenga” و “Paneer Tikka”سرو می کند. «رستوران اتریوم» نیز غذاهای بین المللی ارائه می دهد و سالن لابی نیز غذاهای سبک و شیرینی سرو می‌کند. هزینه یک شب اقامت در این هتل به ازای هر نفر ۵۰۰/۲۷۳/۱ تومان است.
هتل های ارزان دوحه برای جام جهانی قطر را بشناسید!

هتل آپارتمان لا ویلا اینن (La Villa Inn Hotel Apartments)


اقامت در هتل‌آپارتمان‌ها معمولا مقرون‌به‌صرفه‌تر است. بویژه اگر شما قرار است در مدتی نسبتا طولانی ساکن کشوری دیگر باشید. در نتیجه در بازه زمانی یک ماهه برگزاری مسابقات جام جهانی، پیشنهاد ما برای اقامت شما، با توجه به مسئله هزینه، «هتل لا ویلا اینن» است که در منطقه تجاری النجمه واقع شده. افراد ساکن در این ساختمان، از اتاق‌هایی مبله با امکاناتی چون اینترنت سیمی رایگان، آشپزخانه مجهز، تلویزیون صفحه تخت و تهویه مطبوع و یک قسمت نشیمن عالی بهره می‌برند. همچنین در هر بخش یک قسمت غذاخوری وجود دارد. برای ایجاد شرایط کاملا آرام برای مهمانان، میز پذیرش ۲۴ ساعته در حال خدمات‌رسانی است.کرایه ماشین و خدمات پارکینگ خصوصی رایگان نیز در محل موجود است. از لحاظ دسترسی، هتل‌آپارتمان لا ویلا اینن تا «مرکز خرید دونا» تنها دو کیلومتر و با ماشین تا «فرودگاه بین‌الملی حمد» تنها پنج دقیقه فاصله دارد و شما اگر بلیط هواپیما دوحه را خریداری کرده و با کشتی به قطر سفر نکرده باشید، در نزدیک‌ترین زمان ممکن به این هتل خواهید رسید. کمترین هزینه یک شب اقامت در این هتل ۸۸۵/۰۲۷/۱ تومان است.

هتل مجستیک (Majestic Hotel)


ازدیگر هتل‌های ارزان‌قیمت شهر دوحه که در موقعیت مکانی مناسبی قرار دارد، «هتل مجستیک» است. هتل مجستیک با نمایی سفید و شیشه‌هایی به رنگ آبی آسمان، به شما حس خوبی در زمان اقامتتان خواهد داد. این هتل دارای اتاق های خانوادگی است و شما می‌توانید با تمام اعضای خانواده‌تان از دوران اقامتتان در شهر دوحه لذت ببرید. این ساختمان در فاصله ۳.۱ کیلومتری «باشگاه ورزشی العربی» و ۳.۳ کیلومتری «نوار اسکای ویو» واقع شده است. به علاوه اگر شما قصد گردش را دارید، از نقاط دیدنی نزدیک هتل مجستیک می‌توان به «سوق واقف»، «موزه ملی قطر» و «کاخ سلطنتی دیوان امیری» اشاره کرد. اتاق‌های این هتل سه ستاره در زمان اقامت شما امکاناتی چون تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، چای/قهوه‌ساز، یخچال، کتری، دوش، دمپایی، کمد لباس و میز را در اختیارتان قرار خواهد داد. لازم به ذکر است که هر اتاق دارای حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان است. این تمام ماجرا نیست؛ اتاق‌های خاص این هتل حتی دارای آشپزخانه با مایکروویو نیز هستند. میز پذیرش این هتل در هر ساعت از روز به شما خدمات‌رسانی خواهد کرد. برای تهیه غذا نیز افراد هتل می‌توانند از صبحانه سرو شده توسط هتل لذت ببرند. در هتل مجستیک مرکز تناسب اندام و مرکز آبگرم و سلامتی نیز وجود دارد و مهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند. هرشب اقامت در این هتل هزینه‌ای برابر با ۵۰۰/۰۲۰/۲ تومان را برای شما در بر خواهد داشت.
هتل های ارزان دوحه برای جام جهانی قطر را بشناسید!

هتل جوری مورواب (Jouri a Murwab hotel)


هتل «جوری مورواب» یکی دیگر از هتل‌های ارزان‌قیمتی است که در این لیست به معرفی آن خواهیم پرداخت. این هتل با «سوق واقف» تنها ۱.۲کیلومتر فاصله دارد. به ‌علاوه کاخ سلطنتی «دیوان امیری» که از جاذبه‌های شهر دوحه محسوب می‌شود نیز در ۱.۹کیلومتری این هتل قرار دارد. هتل "Jouri a Murwab" دوحه امکانات بسیار زیادی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. نکته جالب توجه در ساخت این هتل این است که تمام اتاق‌های آن به شهر زیبای دوحه دید دارند و ساکنین می‌توانند از دیدن زیبایی‌های این شهر بویژه در شب استفاده ببرند. در این هتل چهار ستاره، برای مهمانان دسترسی به استخر سرپوشیده و سونا فراهم شده است. هر اتاق از تهویه و هوایی مطبوع برخوردار است و میز، کتری، مینی‌بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی از دیگر امکانات آن هستند. برای تمام افراد ساکن در اتاق نیز ملحفه و حوله تمیز و جدا گذاشته می‌شود. اگر قصد دارید صبحانه‌تان را در هتل جوری مورواب میل کنید، این اقامتگاه یک صبحانه به صورت بوفه‌ای خدمت شما ارائه می‌دهد. از جالب‌ترین نکات این هتل این است که امکاناتی مانند مرکز تجاری و جکوزی در محل برای مهمانان قرار داده است. این‌چنین لحظات اقامت شما در این هتل در ذهن شما ماندگارتر خواهد شد. این هتل زیبا در ۵۰۰ متری «موزه ملی قطر» قرار دارد و شما از این مکان زیبا نیز می‌توانید بازدید کنید. دور از نظر نداشته باشید که اگر شما یک خودرو شخصی دارید، این هتل به شما پارکینگ خصوصی رایگان نیز ارائه می‌دهد. در ساعات بیکاری نیز می‌توانید سری به باشگاه تناسب اندام مجتمع بزنید. هزینه یک شب اقامت در این هتل ۲۹۵/۹۰۸/۲ تومان است.
هتل های ارزان دوحه برای جام جهانی قطر را بشناسید!

هتل سامرست وست بی Somerset West Bay


«سامرست وست بی» یکی از هتل آپارتمان‌های نسبتا ارزان‌قیمت شهر دوحه است. مهم‌ترین ویژگی سامرست وست بی این است که در مرکز دوحه واقع شده و به مجتمع معروف «سیتی سنترال»، «موزه هنرهای اسلامی دوحه» و «مرکز همایشهای دوحه» نزدیک است. از دیگر مزیت‌های این هتل‌آپارتمان که در زمان برگزاری بازی‌ها به اهمیت آن افزوده می‌شود، نزدیکی آن به «استادیوم قطر اس سی» است و شما به راحتی می‌توانید خود را برای تماشای بازی‌ها به این استادیوم برسانید. اگر شما مهمان سامرست وست بی شوید، می‌توانید از امکانات عالی این مجتمع همچون آشپزخانه‌هایی با یخچال‌فریزر بزرگ و مایکروویو، تلویزیون‌های LCD با برنامه‌های متنوع، دسترسی رایگان به اینترنت پرسرعت، حمام‌های خصوصی دارای وان و لوازم بهداشتی رایگان، باشگاه بدنسازی و استخر سرپوشیده، صرف یک وعده غذایی در رستوران(اگر مایل باشید در ساعات محدود در اتاقتان)، پارکینگ رایگان و غیره بهره ببرید. این هتل‌آپارتمان ۴.۵ ستاره در یک ساختمان بلند زیبا، در منطقه دیپلماتیک دوحه، در ساحل کورنیش واقع شده است. با وجود اینکه هزینه اقامت در این هتل به نسبت گران‌تر از موارد یاد شده است؛ اما شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که قرار است لحظات خوبی را در این هتل تجربه کنید. هزینه اقامت در هتل سامرست در حدود ۷۴۹/۱۲۵/۵ تومان است.
این هتل در منطقه دیپلمات دوحه قرار گرفته و در ساحل کورنیش قابل دسترسی است. با اقامت در این هتل می‌توانید از امکاناتی نظیر استخر روباز، سالن بیلیارد، سالن بازی کودکان، سالن بدنسازی و تناسب اندام، رستوران و موارد دیگر بهره‌مند شوید. این هتل به مراکز توریستی دوحه از قبیل موزه ملی قطر، دهکده فرهنگی کاتارا، کاخ سلطنتی دیوان امیری، مرکز همایش دوحه و مرکز خرید سیتی سنتر دسترسی سریعی دارد. اگر برای شرکت در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به این کشور رفتید می‌توانید چند روزی را در هتل ارزان ولی با کیفیت سامرست وست بی دوحه اقامت کنید. این هتل اقلام رفاهی دیگری را مانند سطوح قابل دسترسی با ویلچر،‌ وجود منطقه مخصوص سیگار کشیدن، تهویه مطبوع، آسانسور، اتاق‌های خانوادگی، امکانات برای مهمانان معلول یا کم توان را برای پذیرایی هر چه بهتر از گردشگران ارائه می‌دهد.
هتل های ارزان دوحه برای جام جهانی قطر را بشناسید!

هتل ساورین (Sovereign Hotel)


یک گزینه بسیار خوب برای مسافرانی که بودجه کمی را برای مکان اقامت خود اختصاص داده‌اند، «هتل ساورین» دوحه است. اتاق‌های این هتل برای افرادی که می‌خواهند مدت زمان زیادی را در آن به سر کنند بسیار مناسب است؛ چون هتل ساورین بیشتر به یک سوئیت شباهت دارد. اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت، یخچال و تهویه مطبوع و وای فای رایگان هستند و برای مهمانان شراییط ایده‌آلی فراهم شده است. خدمات تحویل غذا در خود ساختمان قرار ندارند؛ اما نگران نباشید. در ۲۰۰ متری ملک، رستوران‌ها، بیرون‌برها و خدمات تحویل غذا وجود دارد. از لحاظ دسترسی، این ساختمان به مکان‌های دیدنی‌ای چون «قلعه الکوت» و «قلعه دوحه»، «سوق واقف»، «موزه هنرهای اسلامی» و «موزه‌های مشایرب» نزدیک است. همانطور که قبلا اشاره کردیم، اگر شما قرار است مدت زمان زیادتری را در این مکان سپری کنید، یک آرایشگاه، داروخانه، خدمات خشکشویی و مرکز تجاری نیز در نزدیکی هتل ساورین وجود دارد. هزینه یک شب اقامت در این هتل ۲.۵ ستاره، ۸۳۳/۷۶۵/۱ تومان است.با رزرو هتل در سفرمارکت قیمت به روز تمامی هتل ها را چک بفرمایید.

هتل الخریس (Al Khariss Hotel)


هتل الخریس دومین هتلی است که برای اقامت ارزان در دوحه می‌توانید آن را انتخاب کنید. این هتل به صورت ۲۴ ساعته پذیرش دارد و با فرودگاه بین المللی دوحه حدود ۳۰ دقیقه فاصله دارد اما نکته جالب توجه این جاست که هتل الخریس در طبقه سوم سوق واقف قرار گرفته و دسترسی سریعی به مرکز شهر دوحه دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید از امکاناتی مانند سالن بدنسازی، رستوران، وای فای رایگان، صرافی، خدمات خشکشویی، حمام اختصاصی، تهیه مطبوع و موارد دیگر استفاده کنید. از هتل الخریس می‌توانید با کمی پیاده روی به موزه ملی قطر، نوار نمای آسمان، باشگاه ورزشی العربی، گلف مال، وثنان مال و ... دسترسی داشته باشید.

هتل و سوئیت لوکس بنتلی (The Bentley Luxury Hotel & Suites)


هتل بنتلی یکی دیگر از هتل‌هایی است که می‌تواند اقامت ارزانی را برایتان رقم بزند. این هتل امکاناتی در سطح هتل‌های بین المللی دارد اما با قیمت مقرون به صرفه‌ای در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با اقامت در این هتل ۵ ستاره می‌توانید از امکانات رفاهی مانند وای فای رایگان، سوئیت و اتاق‌های لوکس، حمام اختصاصی، سالن بدنسازی و تناسب اندام، پذیرش ۲۴ ساعته و موارد دیگر بهره ببرید. این هتل به مناطق گردشگری متعددی نزدیک است و با کمی پیاده روی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این مکان‌ها عبارت‌اند از مرکز همایش دوحه، استادیوم باشگاه ورزشی دوحه، مرکز خرید سیتی سنتر، پارک البیدا، کاخ سلطنتی دیوان امیری، موزه هنرهای اسلامی و ...

هتل های ارزان دوحه برای جام جهانی قطر را بشناسید!

استودیو شگفت انگیز مارینا در مروارید (Alken Studio)


در دوحه یک جزیره مصنوعی به نام جزیره مروارید ساخته شده که در آن امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری دایر است. این اقامتگاهی هم که قصد معرفی آن را داریم در این جزیره قرار گرفته و چشم انداز بی نظیری دارد. علاوه بر ویوی زیبا با اقامت در این هتل، امکانات دیگری هم در دسترستان قرار می‌گیرد مانند وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، استخر، سالن بدنسازی و تناسب اندام، حمام اختصاصی و موارد دیگری که هر کدام به کیفیت اقامت شما می‌افزایند. الکن استودیو فاصله و مسافت کوتاهی تا کاخ سلطنتی دیوان امیری، فرودگاه بین المللی حمد، موزه ملی قطر، دهکده فرهنگی کاتارا، باشگاه گلف دوحه، مرکز خرید سیتی سنتر، مرکز همایش دوحه و دیگر مناطق دیدنی دارد که می‌تواند با اندکی مسیر به آن‌ّها دسترسی پیدا کنید.

هتل وی آی پی قطر (VIP Hotel Doha)


هتل VIP قطر از جمله هتل‌هایی است که در زمان سفر به دوحه به گردشگران پیشنهاد می‌شود. این هتل با وجود امکاناتی نظیر استخر، حمام اختصاصی، اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس، سرویس خانه داری و میز پذیرش ۲۴ ساعته توانسته توجه افرد زیادی را به سمت خود جلب کند. کاربرانی که به دوحه سفر کرده‌اند و این اقامتگاه را برای سفر خود انتخاب کرده بودند هتل وی آی پی قطر را برای زوج‌ها نیز مناسب دیده و آن را پیشنهاد کردند. این هتل با مناطق گردشگری قطر مانند کاخ سلطنتی دیوان امیری، موزه هنر اسلامی، باشگاه ورزشی العربی، مرکز تجاری الروناق، کورنیش دوحه، سوق واقف و موارد دیگر فاصله کمی دارد و با مقداری پیاده روی به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

هتل های ارزان دوحه برای جام جهانی قطر را بشناسید!

هتل سیلو لوسیل قطر (Cielo Hotel Lusail Qatar)


برای یک اقامت همه چیز تمام لازم است که هتل سیلو لوسیل قطر را انتخاب کرده تا طعم یک هتل لوکس بی نظیر را تجربه کنید. این اقامتگاه تنها ۱۵ دقیقه تا ساحل فاصله دارد و همین موضوع آن را به یک هتل ایده آل تبدیل می‌کند. سیلو لوسیل قطر از تمام امکانات رفاهی بهره گرفته تا اقامت لذت بخشی را برایتان رقم بزند. این امکانات شامل وای فای رایگان، سالن بدنسازی و تناسب اندام، استخر، سوئیت و اتاق‌های خانوادگی، پارکینگ رایگان، صرافی، تراس، دستگاه‌های فکس و فوتوکپی، حمام اختصاصی و دیگر موارد هستند. با اقامت در این هتل با باشگاه گلف دوحه، برج‌های بارزان، دانشگاه قطر، دهکده فرهنگی کاتارا، مرکز خرید سیتی سنتر، موزه ملی قطر، نوار نمای آسمان، کاخ سلطنتی دیوان امیری و ... فاصله کمی دارید.

هتل شهر سرایا (Saraya Town Hotel)


اگر برای شرکت در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر سفر می‌کنید اقامت در هتل شهر سرایا یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. این هتل پذیرش ۲۴ ساعته دارد و در هر زمان از روز پذیرای گردشگران است. خوب است بدانید که این هتل ۴ ستاره بوده و امکانات رفاهی مناسبی برایتان در نظر گرفته است. هتل سرایا دارای شاتل فرودگاهی، استخر، اتاق‌های خانوادگی، وای فای رایگان و سالن بدنسازی است . با اقامت در این هتل به مناطق گردشگری دوحه از قبیل کاخ سلطنتی دیوان امیری، مرکز تجاری الروناق، موزه ملی قطر، سوق واقف، قلعه الخوت، کورنیش دوحه، گلف مال، باشگاه ورزشی العربی، سوق شاهین، موزه هنرهای اسلامی و سایر موارد دیگر نزدیک هستید.

هتل اشتایگنبرگر دوحه (Steigenberger Hotel Doha)


در آخرین موردی که از لیست هتل‌های ارزان دوحه می‌خواهیم به آن اشاره کنیم هتل اشتایگنبرگر است که در ۱۲ مایلی موزه ملی قطر قرار گرفته و امکانات فوق العاده‌ای را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. این امکانات شامل سرو صبحانه بین المللی، سرویس اتاق و خانه داری، صرافی، میز پذیرش ۲۴ ساعته، تراس با ویوی بی نظیر، وای فای رایگان، استخر روباز، پارکینگ رایگان، اتاق‌ها و سوئیت‌های خانوادگی، سالن بدنسازی و تناسب اندام و رستوران است. البته با توجه به قرار گیری این هتل در مرکز شهر به سادگی می‌توانید به مناطق دیدنی دسترسی داشته باشید. این جاهای گردشگری شامل موزه ملی قطر، مرکز تجاری الروناق، مرکز خرید دانا، قلعه الخوت، سوق واقف، کورنیش دوحه، قلعه دوحه، گلف مال، نوار نمای آسمان، کاخ سلطنتی دیوان امیری، دراگون مارت، باشگاه جاز، فدراسیون بیلیارد و اسنوکر قطر می‌شود.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است