search
menu

معرفی کامل رستوران های ارزان دوحه به همراه آدرس و ساعت کار

[ پنهان کردن ]
غذای ارزان و مقرون‌به‌صرفه در دوحه
رستوران Bayt El-Talleh
رستوران Marmara istanbul
رستوران Dampa Seafood Village
رستوران Lamzani Grill
رستوران Afghan Brothers
رستوران Turkey Central
رستوران Fudo Restaurant Qatar
رستوران Elevation Burger
این روزها همه‌جا صحبت از جام جهانی است و بازار رفتن به رویداد جام جهانی و بخت‌آزمایی برای خرید بلیط حسابی داغ شده. احتمالا شنیده‌اید که امسال کشور قطر میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ است. بیست‌ودومین دورۀ جام جهانی فوتبال از ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ۱۴۰۱) در این کشور برگزار می‌شود. این روزها که مدام اخبار جام جهانی به گوش می‌رسد و عاشقان فوتبال که همیشه آرزوی دیدن بازی‌های جام جهانی از نزدیک را دارند تصمیم به سفر گرفته‌اند و در تلاشند تا شانس شرکت در جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست ندهند.
سفر به قطر و خرید تور جام جهانی قطر برای عاشقان ورزش فوتبال یک انتخاب خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی خواهد بود. ملی‌پوشان تیم فوتبال ایران هم با مغلوب کردن تیم ملی عراق توانستند به جام جهانی ۲۰۲۲ راه پیدا کنند. تیم ملی فوتبال ایران، برای ششمین بار در جام جهانی حضور دارد. خوشبختانه کشور قطر در حاشیۀ خلیج فارس و در نزدیکی ایران قرار گرفته و به‌راحتی می‌توان از راه هوایی و دریایی به این کشور سفر کرد. سفر با تور دوحه، یک سفر شگفت‌انگیز و رویایی است و مصداق یک تیر و چند نشان است. چون علاوه بر دیدن بازی‌های جام جهانی فرصت دارید تا از دیگر جاذبه‌های دوحه، پایتخت قطر هم دیدن کنید. جای نگرانی وجود ندارد چون هر زمان که به دوحه سفر کنید، امکانات مختلف با قیمت‌های متنوع در دسترس شماست. می‌دانیم که دغدغۀ اکثر مسافران یک سفر اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است. در ادامه راه حل‌های یک سفر اقتصادی را برایتان خواهیم گفت و به‌طور ویژه به‌مقولۀ خورد و خوراک در سفر می‌پردازیم. با ما همراه باشید.
معرفی کامل رستوران های ارزان دوحه به همراه آدرس و ساعت کار

غذای ارزان و مقرون‌به‌صرفه در دوحه


با وجود تورم و گرانی‌ها امروزه یک سفر خارجی ارزان و مقرون‌به‌صرفه آرزوی هر ایرانی است. خوشبختانه کشور قطر از نظر جغرافیایی به ایران نزدیک است. بهترین ایرلاین‌های پرواز به آنجا در دسترس است و هواپیمایی قطر در ایران فعال است. بدیهی است که نمی‌توان هزینۀ واحدی برای خرید تور قطر برای تمام مسافران برآورد کرد. هزینۀ سفر شما به نوع پرواز، محل سکونت، تفریحاتی که انتخاب می‌کنید و غذایی که می‌خورید دارد. به همین دلیل قیمت‌های مختلفی برای تور جام جهانی ۲۰۲۲ وجود دارد. اگر برایتان مهم است که ارزان سفر کنید بهتر است در سفر خود به دوحه به جای تاکسی و ماشین شخصی از حمل و نقل عمومی استفاده کنید. به جای هتل پنج ستاره در یک اقامتگاه معمولی و هتل های ارزان دوحه اسکان کنید. تفریحات و مراکزی را انتخاب کنید که نیازی به بلیط ورودی ندارد و برای عموم مردم و گردشگران رایگان است و از همه مهم‌تر قید رستوران‌های لاکچری و گران دوحه را بزنید چون تا آخر سفر جیبتان حسابی خالی می‌شود.
امروزه رستوران‌های مختلفی با انواع قیمت‌ها در دوحه وجود دارد. از آنجا که قطر یک کشور مهاجرپذیر است، سال‌های سال است که انواع رستوران‌های بین‌المللی در آنجا بازگشایی شده. اگر اهل تجربه‌های جدید باشید فرصت مناسبی برای تست غذای کشورهای مختلف دارید. از غذاهای بومی و اصیل کشورهای افغانستان گرفته تا ژاپن و چین. در ادامه ارزان‌ترین رستوران‌های دوحه را به شما معرفی خواهیم کرد تا اگر به دوحه سفر کردید دستتان برای انتخاب باز باشد. فراموش نکنید که ارزان بودن همیشه به معنای بی‌کیفیت بودن نیست. ما رستوران‌هایی را انتخاب کرده‌ایم که کاربران زیادی از طعم و کیفیت غذاهایشان تعریف کرده‌اند و آن‌ها را تأیید کرده‌اند. انواع غذاهای اصیل عربی، غذاهای دریایی و غذاهای گیاهی در دسترس شماست. پس هر نوع ذائقه‌ای که داشته باشید خیالتان از بابت خورد و خوراک در سفر راحت باشد. در ادامه به معرفی هر یک از رستوران‌ها خواهیم پرداخت. آدرس رستوران‌ها، شماره تماس و ساعت کاری‌شان را هم برایتان نوشته‌ایم.


رستوران Bayt El-Talleh


در بدو ورود به این رستوران فضای جالب و معماری زیبایش چشمتان را خواهد گرفت. برای نشستن و صرف غذا می‌توانید سالن رستوران یا تراس که ویوی زیبایی هم دارد را انتخاب کنید. چیدمان رستوران و رنگ و لعابش آن قدر زیباست که هر آدم سیری هم آنجا احساس گرسنگی می‌کند. انواع غذاهای لبنانی و مدیترانه‌ای در منوی این رستوران وجود دارد. غذاهای متنوعی هم برای افراد گیاهخوار و دوستدار حیوانات در نظر گرفته شده. پس هیچ کس از اینجا گرسنه بیرون نخواهد رفت. این رستوران برای صرف سه وعدۀ صبحانه، ناهار و شام میزبان مشتریانش است و هر ساعت از روز می‌توانید به آنجا مراجعه کنید.
آدرس: Shakespeare Street Katara Hills, Doha Qatar
شماره تلفن: +۹۷۴ ۴۴۰۸ ۱۷۷۷
ساعت کاری: از ۹ صبح تا ۱۱ شب

رستوران Marmara istanbul


همان طور که از اسم رستوران پیداست، معرفی اینجا یک پیشنهاد ویژه برای خوردن غذاها و دسرهای ترکی است. انواع غذاهای فست‌فودی و کباب‌های اصیل ترکی در این رستوران طبخ می‌شود. اگر قبلا به استانبول سفر کرده باشید اینجا طعم و یاد غذاهای بی‌نظیر و خاص استانبول برایتان تداعی می‌شود. چون غذاها به دست بهترین آشپزهای ترک پخته می‌شود. به غیر از غذا، دسر و شیرینی‌های خوشمزۀ ترکی هم در منو وجود دارد. به شما قول می‌دهیم لذت خوردن یک فنجان چای کمر باریک با یک کنافۀ خوشمزه خستگی یک روز شلوغ در سفر را از تنتان بیرون خواهد کرد.
آدرس: Kulaip, Doha Qatar
شماره تلفن: +۹۷۴ ۴۴۸۶ ۳۵۲۷
معرفی کامل رستوران های ارزان دوحه به همراه آدرس و ساعت کار

رستوران Dampa Seafood Village


پیشنهاد می‌کنیم در سفر خود به دوحه حتما غذاهای دریایی این کشور را امتحان کنید. انواع ماهی و میگو، خرچنگ و لابستر و صدف‌های طعم‌دار شده غذاهای دریایی خوشمزه‌ای هستند که در رستوران دمپا سرو می‌شود. غذاهای اینجا مقرون‌به‌صرفه است و بابت یک وعده غذا لازم نیست هزینۀ خیلی زیادی بپردازید. کاربران زیادی از فضای سادۀ رستوران و کارکنان خونگرمش تعریف کرده‌اند و از طعم و قیمت غذاهایش رضایت داشته اند، پس می‌تواند انتخاب خوبی برای صرف یک وعدۀ غذای دریایی دلچسب و خوشمزه باشد.
آدرس: Wadi Al shaheeniya Doha, Doha Qatar
شماره تلفن: +۹۷۴ ۵۵۴۸ ۲۸۲۰

رستوران Lamzani Grill


این رستوران هم جزو رستوران‌های اقتصادی و ارزان دوحه به حساب می‌آید. اگر برایتان مهم است که غذای باکیفیت بخورید و هزینۀ هنگفتی هم نپردازید این رستوران مناسب شماست. مردم دوحه آنجا را به کباب‌های خوشمزه و ارزانش می‌شناسند. انواع کباب‌ها و مرغ‌های تنوری به همراه پیش‌غذاهای معروف عربی در منوی این رستوران وجود دارد. پس اگر هوس کباب کردید و به دنبال یک رستوران مقرون به‌صرفه بودید این پیشنهاد ما را از یاد نبرید و یادتان باشد که این رستوران فقط شب‌ها باز است. با اینکه فضای رستوران لاکچری و شیک نیست اما غذاهایش کیفیت مناسب را دارند و کاربران زیادی از طعم بی‌نظیر کباب‌هایش تعریف کرده‌اند. پس نمی‌تواند انتخاب بدی باشد و به یکبار امتحان کردنش می‌ارزد.
آدرس: Salwa Road, Doha
شماره تلفن: +۹۷۴ ۴۴۴۱ ۴۵۵۴
معرفی کامل رستوران های ارزان دوحه به همراه آدرس و ساعت کار

رستوران Afghan Brothers


اگر تا به حال طعم غذای اصیل افغانی را نچشیده‌اید و دوست دارید در سفر خود به دوحه غذای کشورهای مختلف را مزه کنید، رستوران برادران افغان بهترین گزینه برای تجربۀ یک طعم جدید است. اگر اهل مزه کردن ادویه‌های مختلف و غذاهای متنوع باشید حتما از طعم قابلی پلوی اصیل کشور افغانستان خوشتان می‌آید. غذایی که با گوشت پخته می‌شود و از معروف‌ترین و محبوب‌ترین غذاهای این کشور است. به غیر از این غذا انواع کباب و مرغ هم در منوی رستوران برادران وجود دارد. با توجه به قیمت پایینی که این رستوران دارد یک انتخاب خوب برای ارزان سفر کردن است و از هزینه‌های سفرتان کم می‌کند. این رستوران برای دو وعدۀ ناهار و شام میزبان شماست.
آدرس: Al Mirqab Al Jadeed Street, Doha Qatar
شماره تلفن: +۹۷۴ ۴۴۸۸ ۸۵۶۶
ساعت کاری: ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد

رستوران Turkey Central


همان طور که از نام و نشانش پیداست رستوران ترکی سنترال یک رستوران اصیل ترکی است که در دوحه راه اندازی شده است. این رستوران منوی متنوعی دارد و انواع غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای در آن به چشم می‌خورد. پس بهترین جا برای خوردن یک کباب ترکی اصیل همین جاست. علاوه بر قیمت مناسبی که دارد باکیفیت هم هست. چه چیزی از این بهتر؟ بعد از صرف یک وعده غذای لذیذ ترکی می‌توانید دسرهای مخصوص ترکی را هم سفارش دهید. باقلوای استانبولی و کنافۀ مخصوص ترک‌ها از معروف‌ترین دسرهای منو هستند. این رستوران برای دو وعدۀ ناهار و شام میزبان شماست و اگر گیاهخوار هستید با غذاهای متنوع و خوشمزه از شما پذیرایی می‌کند.
آدرس: Al-Nasr Street, Doha Qatar
ساعت کاری: ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد

رستوران Fudo Restaurant Qatar


اگر خاطرتان مانده باشد بالاتر گفتیم که قطر یک کشور مهاجرپذیر است و تاکنون تعداد زیادی رستوران‌ بین‌المللی و رستوران های ارزان در قطر راه اندازی شده است. سفر به دوحه مصداق یک تیر و چند نشان است. می‌پرسید چرا؟ چون علاوه بر دیدن بازی‌های جام جهانی و مکان‌های تاریخی و تفریحی، امکان تجربۀ مزه کردن غذاهای بومی کشورهای مختلف را دارید. از غذاهای عربی و آمریکایی گرفته تا غذاهای کشورهای آسیایی مثل چین و ژاپن. رستوران فودو یک رستوران آسیایی است که به عنوان یک رستوران ژاپنی در دوحه شناخته می‌شود. فضای رستوران، کارکنان و رنگ و لعابش کاملا نشان فرهنگ آسیا دارد. پس اگر دوست دارید طعم واقعی و اصلی سوشی را امتحان کنید فودو بهترین گزینه است. به غیر از سوشی انواع غذاهای آسیای شرقی در منو وجود دارد. برای کسانی که گیاهخوار هستند هم در منو گزینه‌های ویژه‌ای دیده می‌شود. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به فودو سر بزنید. فراموش نکنید که در این مطلب رستوران‌های ارزان را به شما معرفی کرده‌ایم. پس این رستوران هم از این قاعده مستثنی نیست و قیمت غذاها مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.
آدرس: Hiteen Street Al Muntazah, Doha Qatar
شماره تلفن: +۹۷۴ ۴۴۶۶ ۷۱۶۲
ساعت کاری: ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب
معرفی کامل رستوران های ارزان دوحه به همراه آدرس و ساعت کار

رستوران Elevation Burger


هر رستورانی با یک غذای مخصوص که به دست سرآشپزش پخته می‌شود شناخته می‌شود. همان طور که از نام این رستوران پیداست تخصص رستوران در طبخ برگرهای خوشمزه و حلال است. با اینکه انواع غذاهای فست فودی و آمریکایی در منوی رستوران الویشن وجود دارد اما اکثر کسانی که به آنجا می‌آیند برگر سفارش می‌دهند. در واقع برگر نشان و برگ برندۀ این رستوران به حساب می‌آید. محیط تمیز رستوران و قیمت مناسب غذاها هم عامل دیگری است تا افراد زیادی را طرفدار پروپاقرص خود کند. این رستوران برای دو وعدۀ ناهار و شام در خدمت اهالی دوحه و گردشگرانی است که به این کشور سفر می‌کنند. اگر هوس برگر خوشمزه و چرب کردید و در عین حال قیمتش هم برایتان مهم بود، انتخاب این رستوران یک تصمیم درست و منطقی است. مطمئنیم که از طعم غذاها خوشتان خواهد آمد.
آدرس: Parcel ۲ - Unit ۵۷, Doha ۹۴۶۲ Qatar
شماره تلفن:+۹۷۴ ۴۰۰۲ ۷۲۵۷
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است