search
menu

هتل Sovereign Hotel Doha

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sovereign Hotel Doha
امکانات و خدمات عمومی هتل سووریگن دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل سووریگن دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sovereign Hotel Doha


هتل سووریگن دوحه، هتلی ۲ ستاره و اقتصادی در دوحه است که موقعیت مکانی خوبی دارد و امکانات رفاهی مطلوب برای مهمانان فراهم می‌کند. اگر قصد رزرو هتل ارزان دوحه را دارید، هتل سووریگن دوحه می‌تواند گزینه خوبی برایتان باشد. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب بوده و به بسیاری از جاهای دیدنی دوحه دسترسی آسان دارد. مهمانان می‌توانند از جاذبه‌های دوحه همچون بازار سوق واقیف، موزه هنرهای اسلامی قطر، پارک انگری برد، موزه ملی قطر و ... بازدید کنند. هزینه اقامتی هتل بسیار معقول است.
اگر می‌خواهید در سفر به قطر در هزینه اقامتتان صرفه جویی کنید، این هتل را رزرو نمایید. کارکنان هتل Sovereign Hotel Doha کاردان و محترم هستند و تلاش می‌کنند اقامتی خوش برای مهمانان رقم بزنند. برای این که از تماشای بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در خود کشور قطر جا نمانید، هر چه سریع‌تر قیمت تور قطر، ویزای قطر و شرایط سفر با قطر ایرلاین را بررسی و بلیط هایتان را رزرو کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل سووریگن دوحه


امکانات و خدمات متنوع در هتل سووریگن دوحه برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از شهرهای دور یا نزدیک به جای خرید بلیط هواپیما دوحه سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان قابل دسترس است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، دستگاه ATM، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، لباسشویی، تاکسی سرویس، خدمات شاتل فرودگاهی، امکانات برای معلولین، تحویل سفارشات مارکت و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در هتل سووریگن دوحه حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.
ضمنا، کارکنان هتل سووریگن دوحه به زبان‌های انگلیسی، هندی و عربی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.

اتاق های هتل


در هتل سووریگن دوحه ۳۴ اتاق در ۵ طبقه واقع شده‌اند که هرکدام امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز دارند. واحدهای اقامتی هتل سووریگن دوحه شامل اتاق های دلوکس توئین، دلوکس دبل، سوپر کینگ، سوئیت جونیور، دبل اکونومیک، توئین کلاسیک، سینگل، دلوکس سینگل و ... هستند. چشم انداز اکثر اتاق‌ها را منظره‌ زیبایی از شهر تشکیل داده است. دکوراسیون اتاق‌ها ساده و زیبا بوده و با اسباب و اثاثیه مناسب چیدمان یافته‌اند. ترکیب رنگ‌های هماهنگ استفاده شده در طراحی اتاق‌ها فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. امکانات اتاق‌ها با توجه به هزینه اقامت کاملا مناسب به نظر می‌آیند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل سووریگن دوحه ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، قهوه/ چای ساز، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند.

فاصله هتل سووریگن دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی قطر: ۴۵۰ متر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی دوحه: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا بازار سوق واقیف دوحه: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل کورنیش دوحه: ۳٫۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر دوحه: ۴٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است