search
menu

هتل Plaza Inn Doha

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Plaza Inn Doha
امکانات و خدمات عمومی هتل پلازا این دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پلازا این دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Plaza Inn Doha


هتل پلازا این دوحه، هتلی ۴ ستاره با موقعیت مکانی خوب در دوحه، پایتخت قطر است که امکانات رفاهی مناسب و مطلوب فراهم کرده و سعی در تامین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. اگر برای تماشای بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قصد سفر به قطر دارید و به دنبال هتل دوحه هستید، هتل پلازا این دوحه می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. در این هتل علاوه بر برخورداری از امکانات رفاهی عالی، به بسیاری از جاهای دیدنی دوحه دسترسی آسان خواهید داشت. کارکنان هتل Plaza Inn Doha محترم و خوش برخورد هستند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند. برای سفر با قطر ایرلاین و کسب اطلاعات بیشتر بهتر است به دفتر هواپیمایی قطر در تهران مراجعه کنید و یا تماس حاصل فرمایید.

امکانات و خدمات عمومی هتل پلازا این دوحه


امکانات و خدمات متنوع در هتل پلازا این دوحه برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از شهرهای دور یا نزدیک به جای خرید بلیط هواپیما دوحه سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان قابل دسترس است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات شاتل فرودگاهی، خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، اتو پرس شلوار، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های مهم، خدمات کودکیاری، غذاهای بسته بندی شده، کرایه خودرو، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی‌شان را دارند، توجه داشته باشند که در هتل پلازا این دوحه حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.
ضمنا، کارکنان هتل پلازا این دوحه به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، هندی، اندونزیایی، اردو، فیلیپینی و عربی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.

اتاق های هتل


در هتل پلازا این دوحه انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز طراحی شده‌اند. واحدهای هتل شامل اتاق‌های کینگ دلوکس، کلاسیک، استاندارد، کوئین، توئین، خانواده و ... هستند. چشم انداز اکثر اتاق‌ها را منظره‌ زیبایی از شهر و مارینای ساحل تشکیل داده است. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا بوده و با اسباب و اثاثیه مناسب چیدمان یافته‌اند. ترکیب رنگ‌های مناسب و هماهنگ استفاده شده در طراحی اتاق‌ها فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. کف اتاق‌ها با موکت‌های اعلا پوشش یافته و نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. تمام واحدها عایق صدا هستند و هیچ گونه صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل پلازا این دوحه ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، مینی بار، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل پلازا این دوحه یک سری تفریحات برای مهمانان در نظر گرفته شده تا در اوقاتی که در هتل حضور دارند، به آن‌ها مشغول شده و لحظات خوشی سپری کنند. استخر روباز هتل در روزهای گرم و آفتابی بهترین جا برای تفریح است. شنا و گرفتن حمام آفتاب بسیار لذت بخش است. اطراف استخر تحت و چتر آفتاب تعبیه شده‌اند. سالن بدنسازی هتل با امکانات مجهز یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن وقت به شکل سالم است. مهمانان می‌توانند تمرینات روزانه‌شان را به طور مرتب در باشگاه هتل انجام دهند. مربی خصوصی بدنسازی در هر زمان آماده ارائه کمک و تمرین به ورزشکاران است.

رستوران هتل


در رستوران هتل پلازا این دوحه دو رستوران حرفه‌ای و بی‌نظیر وجود دارند که هرکدام غذاهای فوق‌العاده خوشمزه برای مهمانان تدارک دیده و به صورت بوفه‌ای و منوی آلاکارته سرو می‌کنند. مهمانان می‌توانند انواع غذاهای هندی، آسیایی و بین‌المللی را در این رستوران‌ها امتحان و نوش جان کنند.

فاصله هتل پلازا این دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز تجاری الرونق دوحه: ۰٫۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل کورنیش دوحه: ۰٫۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۰٫۶ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی دوحه: ۱ کیلومتر
فاصله تا بازار سوق واقف دوحه: ۱٫۱ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است