search
menu

هتل Four Points by Sheraton Doha

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Four Points by Sheraton Doha
امکانات و خدمات عمومی هتل فور پوینتز بای شرایتون دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فور پوینتز بای شرایتون دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Four Points by Sheraton Doha


هتل فور پوینتز بای شرایتون از هتل‌های مجلل در شهر دوحه، پایتخت کشور قطر است که برای مسافرانی که به قصد تفریح به همراه دوستان و یا خانواده خود، کار و تجارت و یا در زمان تور جام جهانی ۲۰۲۲ به دوحه سفر می‌کنند، بسیار ایده آل است. هتل فور پوینتس بای شرایتون در قلب شهر دوحه قرار دارد و به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی و مشهور نزدیک است و می‌توانید در مدت زمانی کوتاه به تفریح بروید و خاطراتی شیرین را برای خود به یادگار بگذارید. هتلFour Points by Sheraton دوحه در نزدیکی چند مرکز خرید قرار دارد. در مدت زمان ۵ دقیقه با ماشین می‌توان به کنار دریای نیلگون خلیج فارس رسید تا از تماشای دریا و آسمان آبی لذت برد و اوقات مفرح و دلچسبی را تجربه کرد. اگر می‌خواهید بلیط هواپیما قطر رزرو کنید، می‌توانید از قطر ایرویز بلیط تهیه کنید، به شهر دوحه پرواز داشته باشید و از فرودگاه بین‌المللی حمد تا هتل فور پوینتز بای شرایتون را در حدود ۱۲ دقیقه با ماشین طی کنید. در طول مدت زمان اقامت خود در شهر زیبای دوحه، حتما از پارک اسپایر و برج معروف آن بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل فور پوینتز بای شرایتون دوحه


هتل لوکس فور پوینتز دوحه دارای امکاناتی عالی و متناسب با اقامتی آسوده و بدون کمبود است. تجهیزاتی که در هتل فور پوینتز بای شرایتون قرار دارند؛ شامل مواردی است از جمله لابی وسیع و شیک، استخر روباز، استخر روباز کودکان، استخر سرپوشیده، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمامی فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، رستوران، کافی شاپ، آسانسور، اسپا، سونا، ماساژ و باشگاه ورزشی. در هتل فور پوینتس بای شرایتون نیز فکس، فتوکپی، بیزنس سنتر و سالن همایش و جلسات وجود دارد. علاوه بر این، در هتل Four Points by Sheraton Doha خدمات با کیفیت بالایی قرار دارد که بدین شرح هستند: شامل پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات اتاق، صبحانه در اتاق، خدمات شاتل، دسترسی و دسترسی ویژه معلولین، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان و خدمات نظافتی از قبیل نظافت روزانه، لباسشویی، اتو، اتوی شلوار و خشکشویی است. در صورت داشتن بلیط هواپیما لحظه آخری، از ترانسفر فرودگاهی هتل فور پوینتز دوحه استفاده کنید تا با راحتی بیشتری مواجه باشید. کارکنان مجرب و مهمان نواز شاغل در هتل فور پوینتز بای شرایتون قادر هستند علاوه بر زبان عربی، به زبان‌های انگلیسی، فلیپینی، روسی و هندی هم صحبت کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌های متنوعی در هتل فور پوینتز بای شرایتون دوحه قرار دارد که هر کدام با طراحی چشم‌نواز و خاص آماده و تزئین شده‌اند و متناسب با اقامتی راحت هستند. انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل Four Points by Sheraton دوحه شامل اتاق کلاسیک دو نفره با تخت دابل، اتاق کلاسیک دو نفره با دو تخت تویین، اتاق دلوکس دو نفره با تخت دابل، اتاق دلوکس دو نفره با تخت تویین و سوئیت بیزنس با یک اتاق خواب که یک تخت دابل دارد.

امکانات اتاق های هتل


هتل فور پوینتز بای شرایتون دوحه در اتاق‌ها و سوئیت‌های خود وسایل متنوعی دارد تا مسافران در طول مدت زمان اقامت خود در آسایش و راحتی کامل باشند. این امکانات شامل مواردی هستند از قبیل بالکن، یخچال، مبلمان، تلویزیون، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، مینی بار، کمد لباس، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، حمام با دوش و وان، سشوار، وسایل بهداشتی حمام رایگان مانند حوله، صابون و شامپو، دمپایی و سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که در فضای داخلی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل فور پوینتز دوحه امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتلFour Points by Sheraton دوحه استخر سرپوشیده و استخر روباز دارد که برای شنا مناسب هستند. می‌توانید در باشگاه ورزشی ورزش کنید و یا به بخش اسپا و ماساژ بروید و از سونا و حمام استفاده کنید و شادابی و طراوت را به پوست و روح خود هدیه دهید.

رستوران هتل


در رستورانی که در هتل فور پوینتز بای شرایتون قرار دارد، می‌توانید در محیطی دلپذیر و دنج بنشینید و خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را سفارش دهید. همچنین در کافی شاپ ساعاتی خوش و به‌یادماندنی را سپری کنید.

فاصله هتل فور پوینتز بای شرایتون دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دوحه کوئست: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار سوق واقف دوحه: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید رویال پلازا: ۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است