search
menu

هتل AMT Mena Hotel Doha

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل AMT Mena Hotel Doha
امکانات و خدمات عمومی هتل سوئیس بلهتل دوحه
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ای ام تی منا دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل AMT Mena Hotel Doha


هتل ای ام تی منا دوحه، هتلی ۴ ستاره با موقعیت مکانی عالی در دوحه است که امکانات رفاهی مناسب و مطلوب فراهم کرده و سعی در تامین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. اگر شما هم مانند بیشتر گردشگران دنیا قصد دارید برای تماشای بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر بروید و به دنبال هتل ارزان دوحه هستید، هتل سوئیس بلهتل دوحه از بهترین گزینه‌های ممکن برای شماست. با اقامت در این هتل ضمن برخورداری از امکانات خوب، به بسیاری از جاهای دیدنی دوحه نیز دسترسی آسان خواهید داشت. کارکنان محترم و کاردان هتل AMT Mena Hotel Doha به طور شبانه روزی تمام تلاش خود را می‌کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند. چنانچه می‌خواهید با قطر ایرلاین سفرتان را انجام دهید، جهت کسب اطلاعات بیشتر سری به دفتر هواپیمایی قطر در تهران بزنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل سوئیس بلهتل دوحه


امکانات و خدمات متنوع در هتل ای ام تی منا دوحه برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که از شهرهای دور یا نزدیک به جای خرید بلیط هواپیما قطر سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان قابل دسترس است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات شاتل فرودگاهی، خدمات کانسرج، تبدیل ارز، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های مهم، تحویل سفارشات مارکت، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگی‌شان را دارند، توجه داشته باشند که در هتل ای ام تی منا دوحه حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.
ضمنا، کارکنان هتل ای ام تی منا دوحه به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، بنگالی، هندی، اردو، فیلیپینی و عربی مسلط هستند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.

اتاق های هتل


در هتل ای ام تی منا دوحه انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون و مناسب هر سلیقه و نیاز طراحی شده‌اند. واحدهای هتل شامل اتاق‌های کینگ دلوکس، دبل، توئین، خانواده و ... هستند. چشم انداز اکثر اتاق‌ها را منظره‌ زیبایی از شهر و ساحل تشکیل داده است. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا بوده و با اسباب و اثاثیه مناسب چیدمان یافته‌اند. ترکیب رنگ‌های مناسب و هماهنگ استفاده شده در طراحی اتاق‌ها فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. کف اتاق‌ها با موکت‌های اعلا پوشش یافته و نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل ای ام تی منا دوحه از ساعت ۱۴ الی ۱۷ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۳ است.

امکانات اتاق های هتل


داخل تمام اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، کمد لباس، آباژور، تلفن، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل ای ام تی منا دوحه یک سری تفریحات برای مهمانان در نظر گرفته شده تا در اوقاتی که در هتل حضور دارند، به آن‌ها مشغول شده و لحظات خوشی سپری کنند. با تاریک شدن هوا تفریحات شبانه، اجراها و موسیقی زنده در هتل آغاز گشته و لحظات شاد و مفرح برای مهمانان می‌سازند. استخر روباز هتل بهترین تفریح برای کودکان و بزرگ‌سالان محسوب می‌شود. شنا و گرفتن حمام آفتاب در روزهای گرم و آفتابی بسیار لذت بخش است. اطراف استخر تحت و چتر آفتاب تعبیه شده‌اند. سالن بدنسازی هتل با امکانات مجهز یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن وقت به شکل سالم است. برای تجربه یک روز پرآرامش بهتر است از خدمات ریلکسیشن و انواع ماساژهای مرکز اسپای هتل بهره‌مند شوید. اگر اهل ورزش هستید، می‌توانید تمرینات روزانه‌ خود را به طور مرتب در باشگاه هتل انجام دهید. میز بیلیارد بزرگ برای دوستداران این بازی مهیا گشته تا با دوستان خود مشغول شده و به هیجان و شادی اوقاتشان را سپری کنید. اگر به زیبایی و ظاهر خود بسیار حساس هستید، می‌توانید برای انجام امور زیبایی و مراقبتی پوست و مو به سالن زیبایی هتل مراجعه نمایید.

رستوران هتل


در رستوران هتل ای ام تی منا دوحه دو رستوران حرفه‌ای و جذاب وجود دارند که هرکدام غذاهای فوق‌العاده خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان تدارک دیده و به صورت بوفه‌ای و منوی آلاکارته سرو می‌کنند. مهمانان می‌توانند انواع غذاهای آمریکایی، هندی، آسیایی، مدیترانه‌ای و بین‌المللی را در این رستوران‌ها امتحان و نوش جان کنند.

فاصله هتل ای ام تی منا دوحه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز تجاری الرونق دوحه: ۰٫۱ کیلومتر
فاصله تا بازار سوق واقف دوحه: ۰٫۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل کورنیش دوحه: ۰٫۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۰٫۹ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی دوحه: ۰٫۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است