search
menu

هتل W Doha

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل W Doha
امکانات و خدمات عمومی هتل دبلیو دوحه
اتاق‌ های هتل و امکانات اتاق‌ ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران‌های هتل
فاصله هتل دبلیو دوحه از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل W Doha


هتل دبلیو دوحه یکی از آن هتل‌های لاکچری و لوکسی است که در سفر به قطر و تماشای بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ می‌توان اقامتی رویایی در آن‌جا داشت. هتل دبلیو دوحه در قلب خلیج غرب دوحه واقع شده و تمام مکان‌های سرگرم‌کننده دور تا دور آن گرد آمده‌اند؛ از بهترین خیابان‌های خرید بگیرید تا امکانات اسپا و بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های شهر. هتل W دوحه بیش‌تر به خاطر لاکچری بودن، خدمات متنوع و غذاهای خوشمزه‌اش از جمله بهترین سوشی‌های شهر، معروف است.

امکانات و خدمات عمومی هتل دبلیو دوحه


هتل دبلیو دوحه با بیش از یک دهه فعالیتش همواره جزو محبوب‌ترین‌های شهر بوده است. این هتل با داشتن چندین رستوران و امکانات متنوعی نظیر استخر، باشگاه منحصر به فرد، پارکینگ رایگان، تراس، اسپا، آرایشگاه و اتاق‌های خانواده و همچنین خدماتی در سطح استانداردهای جهانی، اقامتی راحت و آسوده را برای مهمانان خود برنامه ریزی کرده است. ضمنا کسانی که به همراه حیوان خانگی خود سفر کرده‌اند، می‌توانند با پرداخت هزینه آن‌ها را همراه خود داخل هتل ببرند. هتل دبلیو دوحه برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای نظیر ساعات شادی، گالری‌های هنری موقت، کلاب شبانه، اسب سواری و دوچرخه سواری ارائه می‌کند تا مهمانان در اوغات فراغتشان بهترین لحظات را سپری کنند. این هتل با داشتن فضای بزرگی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع برای برگزاری مراسم‌ها و جشن‌ها یکی از میزبانان برتر عقد و عروسی‌های فراموش نشدنی شهر است.

اتاق‌ های هتل و امکانات اتاق‌ ها


هتل دبلیو دوحه آسمان خراشی با ۲۹ طبقه است که واحدهای اقامتی خود را در قالب اتاق، سوئیت و آپارتمان ارائه می‌دهد. این هتل در مجموع دارای ۲۴۰ اتاق، ۵۱ سوئیت و ۱۵۳ واحد آپارتمان است. بدیهی است که با این همه تنوع هر مهمانی می‌تواند اتاق باب میل خود را در هتل دبلیو پیدا کند. همه واحدهای این هتل طراحی‌ و دکوراسیون منحصر به فردی دارند و مجهز به بهترین و مدرن‌ترین امکانات و تکنولوژی روز دنیا هستند. سوئیت WOW هتل دبلیو یکی از رویایی‌ترین واحدهای آن است که پنجره‌های کف تا سقفی دارد و چشم‌اندازهای زیبای اقیانوس از آن‌ها پیداست. در دکوراسیون اتاق‌های این هتل از بهترین متریال‌ها استفاده شده و امکاناتی مثل مینی بار، تلویزیون‌های ۴۲ اینچ، چای‌ساز، حمام دارای وان و تهویه مطبوع در آن‌ها گنجانده شده است.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


در هتل دبلیو دوحه علاوه بر اینکه اقامتی لاکچری خواهید داشت، می‌توانید از آپشن‌های بی‌نظیری بهره‌مند شوید؛ علاقه‌مندان به هنر می‌توانند به طبقه ۲۹ این هتل مراجعه کنند و تماشاگر آثار هنری معاصر باشند. باشگاه این هتل که FIT خوانده می‌شود یکی از مجهزترین باشگاه‌هاست و شیفتگان ورزش و تناسب اندام با استفاده از بهترین امکانات می‌توانند در طول سفر به روتین ورزشی خود ادامه دهند. کسانی هم که برای کار بلیط هواپیما قطر خریده‌اند، می‌توانند در مرکز بیزنیس هتل دبلیو که به اینترنت پرسرعت مجهز است، امور کاری خود را انجام دهند. بعد از تمام این‌ فعالیت‌ها می‌توان در استخر زیبای هتل خستگی را از تن راند یا در اسپا و اتاق‌های بخار و با بهره‌مندی از خدمات ماساژ تجدید انرژی کرد.

رستوران‌های هتل


برای صرف بهترین وعده‌های غذایی نیازی نیست قدم به بیرون از ساختمان هتل بگذارید. این هتل با آشپزهای ممتاز و معروف، هر نوع غذایی متناسب با هر نوع ذائقه‌ای را در رستوران‌های خود طبخ و سرو می‌کند. هتل W دارای ۷ رستوران و کافه است؛ رستوران «مارکت بای جین جورجز» با الهام از بازارهای سنتی غذاهای سنتی عربی و بین المللی را ترکیب و در جو آرامش‌بخشی سرو می‌کند. رستوران «اسپایس مارکت» نیز در محیط رنگارنگ و دلنشینش غذاهای آسیای شرقی را طبخ می‌کند. برای میل غذاهای ایتالیایی و بهترین فست فودها می‌توانید به رستوران “La Spiga by Paper Moon” بروید. در کنار استخر هتل نیز رستوران “Wham” واقع شده و در هر ساعتی از روز می‌توانید از غذاهای بین المللی و کوکتیل‌های منویش سفارش دهید. کافه “W” برای صبحانه‌های خوشمزه و رستوران “W2GO” و “COYA” نیز برای چشیدن طعم‌های فراموش نشدنی در این هتل دایر هستند.

فاصله هتل دبلیو دوحه از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا روستای فرهنگی کاتارا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا کورنیش دوحه: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی قطر: ۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید لاگونا مال دوحه: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید گلف مال دوحه: ۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است