search
menu

هتل ملیکا یزد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ملیکا یزد
امکانات و خدمات عمومی هتل ملیکا یزد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران
امکانات و خدمات دیگر هتل
فاصله هتل ملیکا یزد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ملیکا یزد


هتل رستوران ملیکا یزد از هتل های ۲ ستاره تاپ شهر یزد است که سابقه ای طولانی در عرصه هتلداری و گردشگری داشته و قریب به ۲ دهه از فعالیت آن می گذرد. کسانی که در گذشته های دور بلیط هواپیما یزد خریده و به این شهر سفر کرده باشند، شاید فرصت اقامت در این هتل را داشته اند و حالا این هتل برای آن ها نوستالژیک خواهد بود. Melika Hotel در سال ۱۳۸۲ احداث شده و در بلوار یزدبافت واقع شده که فاصله نسبتا کمی با جاذبه های تاریخی یزد دارد، جاذبه هایی مثل باغ دولت آباد،‌ آرامگاه سید شمس الدین و امام زاده جعفر تقریبا ۲ کیلومتر با هتل فاصله دارند. با اقامت در این هتل مهمان نوازی اصیل یزدی را تجربه خواهید کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل ملیکا یزد


هتل ملیکا (Melika Hotel Yazd) که در سال های اخیر بازسازی شده حالا از هتل های مدرن شهر به حساب می آید و ساختمان شیک و واحدهای تمیز و کاملا نویی دارد. لابی هتل نسبتا بزرگ است و نورگیری خوبی دارد، در یک سمت لابی آسانسور و در سمت دیگر آن کافی شاپی دایر است که نوشیدنی های دلچسبی سرو می کند و شبانه روز باز است. اینترنت هتل ملیکا هم در اتاق ها و هم در لابی قابل دسترسی است. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما یزد، سفر با خودروی شخصی را ترجیح داده اند، بابت جای پارک خودرو هیچ نگرانی نخواهند داشت، چون این هتل پارکینگ رایگانی را در اختیار مهمانانش قرار می دهد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


ساختمان هتل ۳ طبقه است و واحدهای اقامتی آن که شامل اتاق ها یا سوئیت های ۱ نفره تا ۴ نفره هستند در طبقات دوم و سوم هتل قرار دارند. این هتل در مجموع در ۱۶ باب اتاق از مهمانان خود میزبانی می کند. آن هم واحدهایی تمیز و دلباز که نورگیری خوبی دارند و با اثاثیه کاملی دکور شده اند تا راحتی و رفاه مهمانان را فراهم کنند. گرچه این امکانات و کیفیت مبلمان در حد همان هتل های ۲ ستاره هستند ولی رسیدگی منظم به امور نظافتی، اقامت در آن ها را برایتان رضایت بخش خواهند کرد. در این واحدها میز غذاخوری، مبلمان، سیستم گرمایشی و تلویزیون گنجانده شده است و هر واحد دارای حمام و سشوار است. البته مهمانان برای استفاده از سرویس بهداشتی ایرانی باید به سرویس راهروی طبقات بروند. ضمنا این هتل دارای اتاق های خانواده یا کانکت نیز است.

امکانات رستوران


زیباترین دکوراسیون و معماری هتل مربوط به رستوران ایرانی آن است که انواع غذاهای ایرانی و محلی یزد را در محیط دلنشینی سرو می کند و طبخ غذاها و آماده سازی سفارشات در اسرع وقت انجام می شود. البته برخی از واحدهای هتل ملیکا دارای آشپزخانه مجهزی هستند و ظروف و وسایل پخت و پز در اختیار مهمانان است. ولی با وجود خدمات روم سرویس، مهمانان می توانند غذای سفارشی خود را در اتاقشان میل کنند.

امکانات و خدمات دیگر هتل


هتل ملیکا یزد به خاطر قرار گرفتن در مرکز تجاری شهر بیش تر برای مسافران و مهمانانی که با اهداف کاری بلیط هواپیما یزد خریده اند، مناسب است. این هتل خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، فکس و فتوکپی نیز ارائه می دهد و کافی نتی برای انجام امور اینترنتی و کامپیوتری دارد. با اینکه با نیم ساعت پیاده روی از هتل می توان به مرکز شهر دسترسی داشت ولی هتل دارای خدمات تاکسی سرویس است و این دغدغه را برای مهمانانش حل کرده است. از دیگر امکانات هتل ملیکا یزد می توان به نمازخانه آن اشاره داشت.
پیشنهاد می‌کنیم پیش از سفر به یزد، نوشتار راهنمای سفر به یزد را بخوانید.

فاصله هتل ملیکا یزد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ دولت آباد یزد: ۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه سید شمس الدین: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع یزد: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه آب یزد: ۴ کیلومتر
فاصله تا میدان امیر چخماق: ۴.۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است