search
menu

اقامتگاه بوم گردی سرای درویش یزد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی سرای درویش یزد
امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه بوم گردی سرای درویش یزد
اتاق های اقامتگاه
امکانات اتاق ها
رستوران اقامتگاه
فاصله اقامتگاه بوم گردی سرای درویش یزد تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه بوم گردی سرای درویش یزد


در قلب بافت تاریخی یزد و کمی دورتر است زندان اسکندر و مسجد جامع یزد خانه سنتی قرار گرفته که از آن به عنوان اقامتگاه بوم گردی سرای درویش یزد یاد می‌شود. سرای درویش از نظر جغرافیایی یکی از بهترین موقعیت‌ها در یزد را نصیب خود کرده است و مهمانان این هتل با اقامت در آن به بسیاری از جاهای دیدنی یزد دسترسی آسانی خواهند داشت؛ به طوریکه اصلا نیاز نیست از خودرو برای رسیدن به این جاذبه‌ها استفاده کنند کافیست کفش مناسب به پا کرده و چند دقیقه‌ای را پیاده روی داشته باشند. حمام تاریخی خان، هشت باغ دولت آباد و آب‌انبار شش بادگیر که از جمله دیدنی‌ترین آب‌انبارهای یزدند، تنها برخی از جاذبه‌های اطراف اقامتگاه هستند. موقعیت جغرافیایی هتل بسیار عالیست اما اگر قصد اقامت در هتل را دارید بد نیست نگاهی به خدمات و امکانات آن داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه بوم گردی سرای درویش یزد


این خانه سنتی امکانات و خدمات مختلفی را برای آسایش و رفاه مهمانانش فراهم کرده است. آشپزخانه وسایل گرمایشی و دسترسی به اینترنت از جمله برخی امکانات این اقامتگاه هستند. گردشگران خارجی و یا مهمانانی که همراه دوستانه خارجی زبان خود با خرید بلیط هواپیما یزد این شهر تاریخی سفر کرده‌اند، نگران برقراری ارتباط با کارکنان نباشند چرا که پرسنل اقامتگاه به زبان انگلیسی آشنایی دارند و علاوه بر این، راهنمای تور گردشگری نیز در اقامتگاه وجود دارد تا مهمانان را به بازدید جذاب‌ترین و زیباترین جاهای دیدنی یزد ببرد. اگر خودروی شخصی ندارید می توانید با استفاده از خدمات تاکسی سرویس هتل به جاذبه مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. خدمات تهیه بلیط، صندوق امانات، خدمات خانه‌داری، اتاق چمدان، نمازخانه خدمات پزشکی سیستم تهویه مطبوع و پذیرش ۲۴ ساعته از جمله خدمات و امکانات رفاهی است که مجموعه اقامتگاه بوم گردی سرای درویش یزد برای مهمانانش در نظر گرفته است. از این خدمات امکانات که بگذریم سرای درویش دل‌باز و سرسبزی دارد که حوضی کوچک در دل آن قرار گرفته و باغچه‌ای پرگل در اطراف این حوض را گرفته است. در کنار این حوض و باغچه تخت‌های سنتی برای دورهمی‌ها و شب نشینی‌های پرنشاط مهمانان در نظر گرفته شده است.

اتاق های اقامتگاه


Darvish Hotel yazd به طور کلی هفت واحد اقامتی دارد که به چهار اتاق دو تخته، دو اتاق سه تخته و یک اتاق چهار تخته تقسیم شده‌اند. این اقامتگاه در کل ظرفیت پذیرایی از ۱۸ مهمان را دارد.

امکانات اتاق ها


سرای درویش خدمات روم سرویس و صبحانه را در اتاق‌های مبله خود ارائه می‌دهد. یخچال رخت آویز دمپایی و امکان شارژ وسایل الکترونیکی در همه اتاق ها وجود دارد. مینی‌بار با هزینه به همراه آب رایگان در روز ورود در اتاق‌ها قرار داده می‌شود. اتاق‌های هتل فاقد سرویس حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی هستند و مهمانان باید به صورت مشترک از سرویس‌های موجود در حیاط اقامتگاه استفاده کنند. بسیاری از اتاق ها دارای تخت خواب هستند اما اگر تمایل داشتید می‌توانید از اتاق‌هایی که سرویس کف خواب دارند استفاده کنید تا تجربه‌ای واقعی از اقامت در خانه‌ای قدیمی به سبک گذشته‌ها را داشته باشید.

رستوران اقامتگاه


مهمانان در اقامتگاه سرای درویش به کافی شاپ و چایخانه‌ای سنتی دسترسی خواهند داشت و همچنین می‌توانند با هماهنگی قبلی سفارش انواع غذاهای محلی و سنتی یزد را داده و طعم‌خوش غذاهای اصیل یزدی را بچشند.

فاصله اقامتگاه بوم گردی سرای درویش یزد تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا زندان اسکندر: ۵۰ متر
فاصله تا مسجد جامع یزد: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مجموعه امیرچخماق یزد: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا حمام تاریخی خان: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار شش بادگیر: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا هشت باغ دولت آباد: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است