search
menu

هتل ارگ سر یزد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
معرفی هتل ارگ سر یزد
امکانات هتل ارگ سریزد یزد
خدمات هتل ارگ سریزد یزد
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحد های اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری از هتل ارگ سریزد

معرفی هتل ارگ سر یزد


شهر یزد از شهرهای کویری ایران است که سفر به آن حال و هوای خاصی دارد. بناهای تاریخی و خشت و گلی جذابی که در این شهر وجود دارند به قدری زیبا و مشهور هستند که نام شهر یزد را در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسانده اند. مسجد جامع یزد، میدان وقت الساعت، میدان امیر چخماق، باغ دولت آباد، خانه لاری ها، زندان اسکندر و... تنها گوشه ای از دیدنی های این شهر جذاب هستند. علاوه بر آثار بسیار مشهور و بافت تاریخی یزد، آب و هوای کویری شهر یزد شرایط برگزاری تورهای کویر گردی را فراهم می کند که برای مسافران بسیار جذاب و تماشایی هستند. هتل ارگ سریزد یزد در ۲۵ کیلومتری جاده یزد به مهریز قرار گرفته و بافت سنتی آن شرایطی ایده آل و عالی را برای سفری سرشار از آرامش فراهم می کند. مهمانان هتل می توانند با خیال راحت از هیاهوی زندگی شهری فاصله بگیرند و با آرامش تمام از فضای متفاوت هتل لذت ببرند. شب های این هتل به دلیل موقعیتی که دارد بسیار زیبا و تماشایی هستند. با اقامت در این هتل می توان ساعت ها در تاریکی و سکوت شب به آسمان شفاف و پر از ستاره خیره شد و از آرامش بی کران آن لذت برد. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر تماشایی یزد، در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و لحظات نابی را برای خود خلق کنید.

امکانات هتل ارگ سریزد یزد


مهم ترین ویژگی Arg Saryazd Hotel بافت قدیمی و متفاوت آن است که اقامت در هتل را به تجربه ای خاص و شگفت انگیز تبدیل می کند. ساختمان هتل یک ارگ قدیمی تاریخی است که با بافت سنتی و فضای متفاوتی که دارد سفری سرشار از آرامش را برای مسافران خود به ارمغان می آورد. علاوه برآن اطراف این هتل پر از شگفت انگیز ترین جاهای دیدنی یزد است که چشم از تماشای آن ها سیر نخواهد شد. در فاصله ۳۵۰ متری از هتل یک کارونسرای قدیمی وجود دارد که حتی پس از بارها بازدید نیز چیزی از جذابیت و شکوه آن کم نخواهد شد. هتل دارای یک رستوران سنتی است که انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم سنتی یزد را به مسافران ارائه می دهد. پارکینگ غیر مسقف هتل با ظرفیت ۶۰۰ خودرو در اختیار مهمانان قرار دارد و خیال مسافران را از بابت خودروهایشان راحت می کند. این هتل مجهز به اینترنت نیز است که مهمانان می توانند به صورت رایگان و نامحدود از آن بهره مند شوند. همچنین درهتل سیستم تهویه مطبوع وجود دارد که اقامت را برای مهمانان دلچسب و لذت بخش می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به داشتن لابی، نماز خانه، کافی نت و... اشاره کرد.

خدمات هتل ارگ سریزد یزد


هتل ارگ سر یزد یزد علاوه بر امکانات خوبی که دارد خدمات گسترده ای را نیز به مسافران خود ارائه می دهد تا مهمانان در طول اقامت کمبودی را احساس نکنند و سفری به یادماندنی را در خاطرات خود به ثبت برسانند. پرسنل هتل با روی باز و بسیار صمیمانه از مهمانان استقبال می کنند. وعده صبحانه در این هتل به صورت رایگان سرو می شود و تنوع غذایی وعده صبحانه شامل نیمرو، تخم مرغ آبپز، کره، عسل، پنیر، خامه، مربا، نسکافه، شیر، آب میوه، خرما و قهوه است. همچنین یکی از معروف ترین آش های یزدی یعنی آش شولی در وعده صبحانه سرو می شود و مهمانان می توانند از طعم لذیذ و دلچسب آن بهره مند شوند. علاوه بر این ها هتل ارگ سریزد این امکان را برای مهمانان فراهم می کند تا تفریح مهیج شترسواری را در دل کویر تجربه کنند و لحظات فراموش نشدنی را برای خود رغم بزنند. از دیگر خدمات این هتل می توان به تاکسی سرویس، فتوکوپی، فکس، دستگاه واکس کفش و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی هتل


واحدهای اقامتی هتل ارگ سریزد یزد همانند بافت اصلی ساختمان هتل، به صورت سنتی طراحی شده اند. این هتل در یک طبقه بنا شده و دارای ۱۱ باب اتاق است. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق یک نفره و اتاق دونفره هستند که مسافران می توانند براساس نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

امکانات واحد های اقامتی


از امکانات رفاهی واحدهای اقامتی هتل ارگ سریزد یزد می توان به سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، یخچال، تلفن، روم سرویس و... اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری از هتل ارگ سریزد


فاصله تا موزه آب یزد: ۴۶ دقیقه
فاصله تا آتشکده زرتشتیان: ۴۹ کیلومتر
فاصله تا حمام خان یزد: ۵۰ کیلومتر
فاصله تا زندان اسکندر: ۵۰ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است