search
menu

هتل آرامش یزد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آرامش یزد
موقعیت مکانی هتل
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
فاصله هتل آرامش یزد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آرامش یزد


هتل آرامش یزد (هتل خاتم سابق) یکی از هتل های ۳ ستاره یزد است که قبلا با نام هتل خاتم یزد شناخته می شد. این هتل در حوالی بلوار جمهوری اسلامی واقع شده و بیش از یک دهه از فعالیتش می گذرد. چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما یزد دارید یا با خودروی شخصی به این شهر می روید و ترجیح می دهید در هتلی با قیمت های نسبتا ارزان اقامت داشته باشید، این بار مهمان هتل آرامش یزد باشید.

موقعیت مکانی هتل


هتل در منطقه ای از شهر واقع شده که دسترسی مستقیم و راحتی به فرودگاه و راه آهن و حتی بافت تاریخی یزد دارد. به طوری که تنها با ۵ دقیقه رانندگی می توان خود را به راه آهن شهر رساند و در کم تر از ۷ دقیقه به فرودگاه و همچنین بافت قدیمی شهر دسترسی داشت. باغ دولت آباد، خانه فرهنگ صدوقی و میدان خان و بازارهایش در فاصله ۶ تا ۷ کیلومتری از Aramesh Hotel قرار گرفته اند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل آرامش یزد در سال ۸۵ افتتاح شده و حداقل های مورد نیاز برای اقامت مهمانان و خریداران بلیط هواپیما یزد در اختیارشان قرار می دهد، یعنی امکانات و خدماتی در حد یک هتل ۳ ستاره و نه بیش تر. از آنجایی که در سال های اخیر بازسازی شده، کیفیت میزبانی‌اش بهتر شده است. امکانات و خدمات عمومی هتل آرامش یزد شامل آسانسور، پارکینگ، رستوران،‌ کافی شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته و نمازخانه هستند.

انواع اتاق های هتل


این هتل ۵ طبقه در مجموع ۳۴ واحد اقامتی دارد که شامل اتاق های ۱ تا ۳ نفره و سوئیت های یک خوابه و وی آی پی است. البته کسانی که تمایل به رزرو اتاق های کانکت داشته باشند می توانند اتاق های کانکت ۳ نفره هتل آرامش را انتخاب کنند. برخی از این واحدهای نقلی نورگیر نیستند و هنگام رزرو باید به این نکته توجه داشت.

امکانات اتاق های هتل


هتل آرامش یزد اتاق های خود را به شکل کاملا ساده ای دکور کرده و تنها لوازم اقامت را در آن ها جای داده است. این اتاق ها دارای تلویزیون، کمد، یخچال، میز و حمام اختصاصی هستند و در حمام های آن ها لوازم بهداشتی نیز قرار داده شده است. ضمنا سوئیت های هتل آرامش نیز آشپزخانه کوچک و بسیار ساده دارند.

گزینه های صرف غذا


این هتل فضای نسبتا بزرگی را برای رستوران و کافی شاپش در نظر گرفته و محیط دلنشینی را به سبک سنتی طراحی و دکور کرده است که تخت های سنتی و میز و صندلی در گوشه کنار و دور تا دور حوضش چیده شده اند. این رستوران با اجرای موسیقی زنده لحظات مفرحی را برای مهمانانش خلق می کند و شبی به یادماندنی را برای آن ها رقم می زند. رستوران هتل ظرفیت پذیرایی از ۱۵۰ نفر را دارد.

دیگر خدمات و امکانات هتل


هتل آرامش یزد فضایی نسبتا بزرگ را برای پارک خودرو مهمانان اختصاص داده که استفاده از آن رایگان است. با ارائه خدمات تاکسی سرویس در این هتل هم بابت رفت و آمد جای هیچ نگرانی نیست. مهمانان هتل آرامش یا خاتم یزد می توانند برای رفع خستگی به جکوزی و سونای هتل بروند. در این هتل می توان از امکاناتی مثل نمازخانه، اتاق چمدان، اتاق سیگار، کافی نت، فتوکپی و فکس بهره مند شد و پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در انجام اموری مثل خدمات تور، خدمات تهیه بلیط، خدمات باربری و تشریفات ویژه راهنمای شما خواهند بود.

دلایل انتخاب هتل


هزینه مناسب
تر و تمیز بودن هتل
پرسنل خوش برخورد

فاصله هتل آرامش یزد تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ دولت آباد: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان خان یزد:‌ ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه فرهنگ صدوقی: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه آب یزد: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا زندان الکساندر یزد: ۱۰ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است