search
menu

مهمانپذیر سهند تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مهمانپذیر سهند تهران
امکانات عمومی مهمانپذیر سهند تهران
اتاق ها و امکانات اتاق های مهمانپذیر
رستوران مهمانپذیر
فاصله مهمانپذیر سهند تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره مهمانپذیر سهند تهران


مهمانپذیر سهند تهران در طبقه چهارم ساختمانی در خیابان سعدی جنوبی واقع شده است. این مهمانپذیر فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرده و از آن زمان تاکنون میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور شده است. مهمانپذیر سهند به دلیل نزدیکی به ادارات و وزارت خارجه و چندین جاذبه گردشگری مورد توجه مسافران زیادی قرار می گیرد. این مهمانپذیر به دلیل قرارگیری در مرکز پایتخت دسترسی آسانی به مراکز خرید و جاهای دیدنی مانند بازار بزرگ تهران، کاخ گلستان و مترو امام خمینی دارد. محل قدیمی مهمانپذیر سهند در خیابان سعدی بوده که این قسمت به عنوان بخشی از باغ لاله‌زار بوده است، اما بعدها در دوره ناصرالدین شاه درختان این باغ را قطع کرده اند و دو خیابان لاله زار و سعدی تشکیل شده است. ایستگاه متروی دروازه دولت در ابتدای خیابان سعدی شمالی و ایستگاه متروی سعدی نیز در تقاطع خیابان سعدی و جمهوری قرار دارد که به راحتی با کمی پیاده‌وری می‌توانید به خیابان لاله‌زار رفته و از جاذبه‌ها و کافه‌ها و مراکز تفریحی بازدید کنید. به یاد داشته باشید که در در هنگام رزرو بلیط هواپیما امکان رزرو مهمانپذیر سهند نیز وجود دارد تا با خیال راحت از فرودگاه به سمت این مهمانپذیر بروید.

امکانات عمومی مهمانپذیر سهند تهران


مهمانپذیر سهند به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوب و قیمت‌ مناسب در طی سال مملو از مسافر می شود و به عنوان یکی از گزینه‌های اقتصادی برای اقامت در میان هتل های شهر تهران به‌شمار می‌رود. این مهمانپذیر دارای پرسنل مجرب بوده و آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مسافران هستند. در لابی این مهمانپذیر اینترنت وای فای رایگان ارائه می شود. همچنین بخش پذیرش به صورت شبانه روزی فعالیت داشته و آماده استقبال از گردشگران سراسر کشور است. همچنین در لابی امکاناتی مانند آسانسور، روزنامه، خدماتی مانند تهیه بلیط، تلویزیون و تلفن ارائه می شود. همچنین در لابی می توانید از سرویس بهداشتی ایرانی بهره مند شوید. طبق قوانین این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل را ندارند.

اتاق ها و امکانات اتاق های مهمانپذیر


این مهمانپذیر دارای ۲۳ باب واحد اقامتی است که در طبقه آخر پراکنده شده اند که برای دسترسی به اتاق ها می توانید سوار آسانسور شوید. اتاق های این مهمانپذیر با ظرفیت ۴۰ مسافر آماده ارائه خدمات است. برخی از اتاق ها در این مهمانپذیر در سال ۱۳۹۴ برای ارائه امکانات رفاهی مناسب بازسازی شده اند. اتاق‌های این مهمانپذیر عبارتند از اتاق یک تخته فاقد سرویس بهداشتی و حمام، اتاق دوتخته فاقد سرویس بهداشتی و حمام، اتاق دوتخته VIP و اتاق سه تخته VIP. توجه داشته باشید که هیچ یک از اتاق ها در این مهمانپذیر دارای ظرفیت اضافی نیست. یکی از موارد قابل توجه در این مهمانپذیر اینست که سرویس بهداشتی به صورت عمومی خارج از اتاق ها تعبیه شده است. از امکانات ارائه شده در اتاق ها می‌توان به یخچال، کمدلباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، تلفن، رخت آویز اشاره کرد. در اتاق های VIP نیز حمام اختصاصی وجود دارد که این حمام ها شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دمپایی و حوله هستند. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۱۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان است و برای افراد بالای ۱۳ سال به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران مهمانپذیر


موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به مرکز شهر این مهمانپذیر باعث گردیده تا مسافران زیاد را به سوی خود جذب کند. با اقامت در این مهمانپذیر صبحانه به صورت رایگان سرو می شود ولی برای وعده های ناهار و شام با هزینه جداگانه انجام می گیرد.

فاصله مهمانپذیر سهند تهران تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا عمارت مسعودیه: ۸۵۰ متر
فاصله تا سر در باغ ملی: ۹۰۰ متر
فاصله تا کاخ موزه گلستان: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ایران باستان: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه آبگینه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه سینما: ۱۵.۸ کیلومتر
فاصله تا مجموعه سعدآباد: ۱۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است