search
menu

هتل آپارتمان خلیج تهران

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
معرفی هتل آپارتمان خلیج تهران
امکانات هتل آپارتمان خلیج تهران
خدمات هتل آپارتمان خلیج تهران
واحد‌های اقامتی
امکانات واحد‌های اقامتی
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آپارتمان خلیج تهران

معرفی هتل آپارتمان خلیج تهران


هتل آپارتمان خلیج تهران یکی از هتل آپارتمان‌های نوساز شهر تهران است که با میدان آزادی فاصله چندانی ندارد و در کل موقعیت مکانی خوب آن، در کنار امکانات رفاهی مناسب و خدمات مقرون به صرفه سبب شده اند که این هتل به یکی از گزینه‌های اصلی اقامت مسافران شهر تهران تبدیل شود. تهران به عنوان پایتخت ایران پرجمعیت‌ترین شهر کشور است و از لحاظ توسعه شهری نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد. این شهر سرشار از جاذبه‌های تماشایی و تاریخی است که هر ساله مسافران زیادی را از سراسر کشور به خود جذب می‌کنند. مجموعه سعد آباد، مجموعه کاخ‌های نیاوران، کاخ گلستان و. . . از جمله جاذبه‌های تاریخی شهر تهران هستند که شکوه و عظمت آن‌ها هر چشمی را به خود خیره می‌کند. از دیگر جاذبه‌های این شهر نیز می‌توان به برج میلاد، پل طبیعت، دریاچه چیتگر و ... اشاره کرد که مجموعه این جاذبه‌ها در کنار هم شهر تهران را به یکی از محبوب‌ترین قطب‌های گردشگری کشور تبدیل می‌کنند. هتل آپارتمان خلیج تهران با امکانات رفاهی خوب و پرسنل مجربی که دارد همواره برای پذیرایی از مسافران آماده است و شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به کلان شهر تهران در این هتل آپارتمان زیبا اقامت داشته باشید و سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

امکانات هتل آپارتمان خلیج تهران


فضای زیبا و پاکیزه هتل آپارتمان خلیج تهران محیطی زیبا و آرامش بخش را برای اقامت مسافران فراهم می‌کند. ساختمان این هتل آپارتمان کاملا نوساز و شکیل است و از اقامت در آن پشیمان نخواهید شد. هتل دارای یک رستوران سنتی است که انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی را به مهمانان ارائه می‌دهد و طعم مطبوع غذا‌ها و محیط زیبای این رستوران، تجربه صرف غذا در آن را لذت بخش و جذاب می‌کند. کافی شاپ هتل نیز در اختیار مهمانان قرار دارد و با انواع دسر‌های خوش طعم و نوشیدنی‌های سرد و گرم از مهمانان پذیرایی می‌کند. لابی هتل نیز با ظرفیت ۱۰۰ نفر مکانی زیبا و آرامش بخش را برای استراحت مسافران تازه از راه رسیده فراهم می‌سازد. لازم به ذکر است که این هتل آپارتمان مجهز به اینترنت نیز است که به صورت رایگان و نامحدود در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

خدمات هتل آپارتمان خلیج تهران


هتل آپارتمان خلیج تهران علاوه بر امکانات خوبی که دارد خدمات قابل توجهی را نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد. پرسنل مجرب هتل با روی باز و صمیمانه از مهمانان استقبال می‌کنند که همین مسئله اقامت در هتل را برای مسافران لذت بخش‌تر می‌کند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت‌رسانی می‌کند. از آنجایی که این هتل دارای خدمات خانه داری است، واحد‌های آن به صورت روزانه سرویس می‌شوند و هیچ نگرانی از بابت تمیزی و نظافت واحد‌های اقامتی در هتل وجود نخواهد داشت. خدمات خشکشویی نیز در هتل فعال است و خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباس‌هایشان راحت می‌کند. صندوق‌امانات از دیگر خدمات محبوب هتل است و مسافران می‌توانند‌اشیاء‌گرانقیمت و ارزشمند خود را در آن به‌امانت بسپارند. اتاق چمدان، اتاق سیگار، زنگ هشدار، خدمات بیدار باش، فتوکوپی، فکس و. . . از دیگر خدمات هتل آپارتمان خلیج به شمار ‌می‌روند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط ارزان هواپیما به شهر تهران سفر کنید و از خدمات و امکانات مقرون به صرفه این هتل آپارتمان بهره‌مند شوید.

واحد‌های اقامتی


هتل آپارتمان خلیج تهران در ۳ طبقه بنا شده و دارای ۱۷ باب واحد اقامتی است که ظرفیت تخت‌های آن در مجموع به ۳۵ تخت می‌رسد. واحد‌های اقامتی این مجموعه شامل آپارتمان‌های دوخوابه‌ای هستند که در تمامی آن‌ها امکانات پخت و پز فراهم شده است و وجود تردمیل در این واحد‌های اقامتی از نکات مثبت جذاب آن هاست، که اقامت را در این واحد‌ها برای مهمانان لذت بخش‌تر می‌کند.

امکانات واحد‌های اقامتی


از جمله امکانات رفاهی واحد‌های اقامتی هتل آپارتمان خلیج تهران می‌توان به یخچال، تلویزیون، آشپزخانه، مبلمان، دراور، کمد لباس، دمپائی، چای ساز، بالکن، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم تهویه مطبوع و. . . اشاره کرد.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل آپارتمان خلیج تهران


فاصله تا برج میلاد: ۱۹.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ گلستان: ۲۰ کیلومتر
فاصله تا موزه ایران باستان: ۲۰.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ملک: ۲۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است