search
menu

هتل آپارتمان ایرانیان تبریز

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ایرانیان تبریز
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان ایرانیان تبریز تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان ایرانیان تبریز


یکی از بهترین اقامتگاه های تبریز، هتل آپارتمان ایرانیان تبریز است که در بهترین منطقه شهر یعنی خیابان آبرسان واقع شده و به بسیاری از جاهای دیدنی تبریز دسترسی سریع و آسان دارد. هتل آپارتمان ایرانیان تبریز در سال ۱۳۹۷ به بهره برداری رسیده و امکانات رفاهی مناسب و مقرون به صرفه برای مهمانان فراهم کرده است. مهمانانی که قصد خرید بلیط هواپیما تبریز دارند، برای تجربه اقامت راحت و مناسب می توانند هتل آپارتمان ایرانیان تبریز را برای اقامت رزرو کنند. کارکنان هتل (Iranian Apartment Hotel Tabriz) بسیار کاردان و زحمتکش هستند و سعی دارند اقامت خوش و به یاد ماندنی برای مهمانان فراهم کنند.

امکانات کلی هتل


در هتل آپارتمان ایرانیان تبریز امکانات متعددی برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند. برای مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، یک پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۱۵ خودرو و یک پارکینگ روباز با ظرفیت ۳۵ خودرو در نظر گرفته شده است. مهمانان می توانند در اتاق ها و لابی هتل به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود دسترسی داشته باشند.
لابی هتل با ظرفیت ۲۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، روزنامه، صرافی، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن و سرویس بهداشتی ایرانی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خشکشویی، اتو، فتوکپی، فکس، پرینت، خدمات باربری، خدمات تور، خدمات بیدارباش، خدمات تهیه بلیط، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش بسیار خوش برخورد و صبور هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


هتل آپارتمان ایرانیان تبریز در ۵ طبقه ساخته شده و دارای ۱۵ باب اتاق و ۸۵ تخت است. مهمانان می توانند از میان واحدهای اقامتی هتل اتاقی را که مناسب نیاز، سلیقه و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل آپارتمان ایرانیان تبریز شامل واحدهای دو خوابه سه نفره، واحدهای دو خوابه چهار نفره، واحد دو خوابه شش نفره، واحد سه خوابه هفت نفره، واحد دو خوابه هشت نفره، واحد سه خوابه هشت نفره و واحد سه خوابه ده نفره هستند. دکوراسیون و طراحی اتاق ها شیک، زیبا و به روز است و ترکیب رنگ هماهنگ و دلنشینی دارند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. داخل اتاق ها امکانات رفاهی اساسی و مرغوب نظیر مبلمان، میز، تلویزیون با شبکه پخش فیلم و شبکه های استانی دیجیتال، یخچال، مینی بار (با هزینه)، آب رایگان، پاورسوئیچ، دراور، رخت آویز، کمد لباس، چای ساز، تلفن، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، شوفاژ)، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله، سشوار)، دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام) در نظر گرفته شده اند.
داخل واحدها آشپزخانه های طراحی شده اند که تمام امکانات پخت و پز مانند کابینت، میز و صندلی ناهارخوری، اجاق گاز، هود، سینک ظرفشویی، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی وجود دارند. مهمانان می توانند با تهیه مواد غذای اولیه از فروشگاه خودشان داخل واحدشان آشپزی کنند. زمان تحویل اتاق ها در این هتل آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

رستوران هتل


در این هتل آپارتمان یک سالن صبحانه خوری با ظرفیت ۲۰ نفر وجود دارد که در ساعات معینی از صبح انواع خوراکی ها و نوشیدنی های سرد و گرم برای مهمانان تدارک دیده و سرو می کند.

فاصله هتل آپارتمان ایرانیان تبریز تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه قاجار: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی بهنام: ۵٫۱ کیلومتر
فاصله تا ارگ علیشاه تبریز: ۵٫۳ کیلومتر
فاصله تا خانه مشروطه تبریز: ۵٫۶ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی ستارخان: ۷٫۱ کیلومتر
فاصله تا موزه خودروهای کلاسیک تبریز: ۲۱٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است