search
menu

هتل آپارتمان وانیا قشم

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان وانیا قشم
امکانات عمومی هتل آپارتمان وانیا قشم
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل آپارتمان
فاصله هتل آپارتمان وانیا قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان وانیا قشم


هتل آپارتمان وانیا به عنوان هتلی ۱ ستاره در بلوار امام قلی خان جزیره قشم قرار دارد و این هتل آپارتمان در سال ۱۳۹۴ تاسیس گشته است. با اقامت در هتل آپارتمان وانیا به مراکز تجاری قشم مانند سیتی سنتر ۱ و ۲ و همچنین مجتمع ستاره قشم دسترسی خواهید داشت. همچنین به دلیل قیمت مناسب این هتل مسافران زیادی اقدام به رزرو آن در طول سال می نمایند. همچنین فاصله Vanya Hotel Qeshm تا فرودگاه ۵۰ دقیقه است که می توانید به وسیله تاکسی سرویس فرودگاه دسترسی داشته باشید. جاذبه های دیدنی نزدیک به این هتل عبارتند از جنگل دریایی حرا و پارک زیتون که می توانید به راحتی بازدید کنید.
هتل آپارتمان وانیا قشم دارای سه طبقه است که جمعا شامل ۹ واحد اقامتی است و چشم انداز بی نظیری رو به خلیج فارس دارد که می توانید در عرض ۲ کیلومتر به ساحل زیبا دسترسی داشته باشید. از نظر موقعیت مکانی هتل آپارتمان وانیا در میان گردشگران معروف است و سالانه مسافران زیادی هنگام رزرو بلیط هواپیما اقدام به رزرو این هتل می نمایند.
برای بازدید از اماکن تاریخی جزیره قشم مانند غار خربس، دره‌ ستارگان، روستای توریان، جنگل‌ های حرا، و غار نمکدان می توانید با اقامت در این هتل به وسیله خودرو بازدید کنید. همچنین تفریحات آبی نیز در نزدیکی هتل آپارتمان وانیا قشم قرار دارند و لحظات خوشی در انتظار شماست. به دلیل اینکه در هتل آپارتمان وانیا رستوران وجود ندارد، برای صرف غذا می توانید به رستوران بادیل بروید که در فاصله بسیار اندکی از این هتل آپارتمان قرار دارد.

امکانات عمومی هتل آپارتمان وانیا قشم


از امکانات و خدمات رفاهی ارائه شده در لابی هتل وانیا قشم می توان به اینترنت وای فای رایگان و سیستم اعلام حریق اشاره کرد، همچنین آسانسور و تاکسی سرویس نیز در Vanya Hotel Qeshm دایر هستند. در لابی این هتل محلی برای نگهداری چمدان ها وجود دارد تا در صورت نیاز وسایلتان را به این محل بسپارید، همچنین کارکنان مجرب با پذیرش ۲۴ ساعته آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. خدماتی نظیر لباسشویی و خشکشویی نیز با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرد. همچنین در لابی هتل می توانید به سرویس بهداشتی ایرانی دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که در هنگام اقامت در این هتل آپارتمان اجازه بردن حیوانات خانگی را نخواهید داشت.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل آپارتمان


واحدهای اقامتی در این هتل آپارتمان عبارتند از سوئیت دوتخته، سوئيت سه تخته، سوئيت چهارتخته، سوئيت ۵ تخته. توجه داشته باشید که هیچ یک از سوئيت ها ظرفیت نفر اضافی را ندارند ولی در صورت نیاز سرویس اضافه اتاق ها به صورت تشک کف خواب موجود است. اقامت برای کودکان زیر ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافی رایگان است و برای افراد بالای ۷ سال هزینه کامل دریافت می گردد. با توجه به این که هتل آپارتمان وانیا قشم از هتل های نوساز قشم به شمار می رود و اتاق‌ های این هتل مجهز هستند، بدین جهت برای اقامتی آرام و به یاد ماندنی برایتان به ارمغان می آورند. واحدهای این هتل آپارتمان طراحی ساده ای دارند و به دلیل نظافت روزانه و رایگان همانند خانه تان احساس راحتی خواهید کرد. در واحدهای این هتل آپارتمان آشپزخانه ای بزرگ همراه با تجهیزات کامل وجود دارد تا مسافرین به دلخواه خودشان غذا تهیه کنند. امکانات ارائه شده در اتاق های Vanya Hotel Qeshm عبارتند از مبلمان، چای ساز، کمدلباس، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، تلویزیون، تلفن. در داخل همه واحدهای اقامتی نیز حمام اختصاصی وجود دارد که شامل دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دمپایی، حوله و سشوار است. طبق قوانین هتل وانیا زمان تحویل اتاق ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

فاصله هتل آپارتمان وانیا قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک زیتون: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه پرتغالی ها: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا بازار سنتی قشم: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا غار خربس: ۱۲.۳ کیلومتر
فاصله تا دره ستارگان: ۲۱.۵ کیلومتر
فاصله تا ژئوپارک قشم: ۲۴.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است