search
menu

مراکز خرید قشم

[ پنهان کردن ]
مرکز خرید سیتی سنتر قشم
مرکز خرید پردیس قشم
بازار خلیج فارس قشم
مرکز خرید مرجان (لؤلؤ سنتر قشم)
مرکز خرید سیمرغ

مرکز خرید سیتی سنتر قشم


این مجتمع تجاری، در شرق جزیره با فاصله کمی تا اسکله قرار دارد. این مرکز خرید، متشکل از دو مجموعه کامل روبه‌روی هم است که هرکدام به وسیله پل سرپوشیده زیبایی به هم وصل می‌شوند. «سیتی سنتر ۱» شامل سه طبقه است که دو طبقه تجاری و طبقه‌ی آخر آن، شامل شهر بازی و فودکورت است. این مجتمع شامل پوشاک، کفش، عطر، لوازم خانگی و دکوری‌های لوکس و زیبا هست. در راهروی ورودی سیتی سنتر ۲، بازار چینی ها در فضایی بزرگ قرار دارد. در سیتی سنتر ۲ بیشتر برندهای خارجی و کالاهای گران‌قیمت به فروش میرسد. پل اتصال دو مجتمع، انباشته از صنایع دستی قشم است که با صدف‌های دریایی، وسایل تزیینی و دکوری ساخته شده‌اند.
نشانی: بلوار دریا، سی تی سنتر قشم ۲
مراکز خرید قشم

مرکز خرید پردیس قشم


این مرکز در اصلی‌ترین بلوار کیش واقع شده و با چهار طبقه تجاری و رفاهی یکی از مراکز خرید معروف و پر بازدید کیش به حساب می‌آید. در این مرکز خرید، کالاها را می‌توانید پیدا کنید که از نظر کیفیت، جایگاه بالاتری نسبت به بقیه فروشگاه‌ها داشته و به همان میزان قیمت بیشتری نیز دارد. اگر سلیقه خاصی در انتخاب پوشاک دارید با مراجعه به این مرکز خرید می‌توانید نیاز خود را پاسخ دهید. در طبقه سوم این مجتمع خرید چند رستوران و کافه تعبیه شده تا بتوانند مکان خوبی برای استراحت و رفع گرسنگی شما باشند.
نشانی: بلوار ولیعصر، نرسیده به خیابان فلسطین، روبه روی بازار بزرگ ستاره

بازار خلیج فارس قشم


بازار خلیج فارس را به عنوان بهترین مرکز خرید در قشم می‌شناسند پس شما هم این شانس را از خود نگیرید و برای خرید و گشت و گذار حتما سری به این مجتمع بزنید. در این مجتمع چهار طبقه می‌توانید انواع لوازم منزل، انواع لباس مردانه و زنانه، پوشاک بچگانه، کیف و کفش‌های متنوع، وسایل تزئینی، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... را پیدا کرده و با قیمت خیلی مناسبی تهیه کنید. ناگفته نماند این مرکز خرید دارای برندهای معروفی نظیر: نوکیا، آرکوپل، وست پوینت، لومینارک، کارول و کنوود است که خرید و انتخاب را برای شما آسان‌تر می‌کند. بازار خلیج فارس همانند دیگر مراکز به رستوران و کافه نیز مجهز شده است.
نشانی: میدان گل‌ها، خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان فلسطین، جنب بازار بزرگ ستاره
مراکز خرید قشم

مرکز خرید مرجان (لؤلؤ سنتر قشم)


این مجتمع که به لولو سنتر نیز معروف است حالت تجاری و مسکونی را با هم داشته و پر از واحدهای فروشگاهی و اقامتی است. مرکز خرید مرجان، جایگاهی است برای ارائه پوشاک متنوع، انواع اسباب بازی، لوازم تحریر متنوع و خوش قیمت، لوازم حمام و خواب، روتختی و حوله، کیف و کفش و... . اگر دوست دارید به مجتمع خرید و همچنین مرکز شهر نزدیک باشید می‌توانید مرکز خرید مرجان را برای اقامت انتخاب کنید.
نشانی: بلوار ولیعصر، چهار راه پردیس

مرکز خرید سیمرغ


مرکز خرید سیمرغ در مرکز جزیره قشم قرار داده شده و به عنوان یکی از مراکز خرید معروف این جزیره به شمار می‌رود. این مجتمع بزرگ حدود ۷۱ واحد فروشگاهی داشته و برای یک خرید لذت‌بخش در دسترس گردشگران قرار گرفته است. با مراجعه به این مرکز خرید می‌توانید علاوه بر گشت و گذار و خرید کالاهای مورد نظرتان، به تفریح در سالن بیلیارد مشغول شوید و اگر هم احساس خستگی و یا گرسنگی کردید لحظاتی را در کافه و رستوران سیمرغ بگذرانید.
نشانی: بلوار ولیعصر، میدان امام قلی خان
مراکز خرید قشم

کلام آخر
تقریبا برای همه ما جزیره قشم علاوه بر مراکز تفریحی خود به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید به شمار رفته و سالیانه تعداد زیادی از توریست‌هایی که قصد خرید اجناس را با قیمت کم و تنوع بالا دارند به این جزیره سفر می‌کنند. با سفر به قشم هیچ‌گاه دست خالی باز نخواهید گشت. البته قشم، به جز مراکز خرید جاذبه‌های دیدنی بسیاری دارد که در راهنمای سفر به قشم به تفصیل توضیح داده شده است. در نظر داشته باشید به همین فروشگاه‌ها محدود نیستید و برای خرید می‌توانید به یکی از بنادر مهم این جزیره یعنی درگهان مراجعه کنید. در صورت لزوم می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مراکز خرید درگهان به مقاله‌ منتشر شده با همین نام در سفرمارکت مراجعه کنید.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است