search
menu

هتل شهریار قشم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شهریار قشم
امکانات عمومی هتل شهریار قشم
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شهریار قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل شهریار قشم


هتل شهریار قشم یکی از هتل های جدید الاحداث در درگهان قشم است که از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز نموده است. این هتل ۳ ستاره دارای ۴ طبقه و ۴۲ باب اتاق و سوئیت است. هتل شهریار در خیابان ساحل قرار دارد و فاصله این خیابان تا مرکز شهر قشم اندک است، بدین جهت دسترسی آسانی به جاذبه های گردشگری مانند غار خربس، جزایر ناز و قلعه پرتغالی ها از این منطقه خواهید داشت. همچنین به دلیل قرارگیری Shahryar Hotel Qeshm در ورودی درگهان فاصله ۱۵۰ متری تا ساحل دارد که در هنگام اقامتتان به راحتی به ساحل دسترسی خواهید داشت و تا مراکز خرید قشم مانند دریا، صدف، زمرد، مروارید تنها چند قدم فاصله دارید.

امکانات عمومی هتل شهریار قشم


با اقامت در هتل شهریار قشم در قسمت لابی هتل اینترنت وای فای رایگان ارائه می شود، همچنین در لابی این هتل می توانید از سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی استفاده کنید یا تلویزیون تماشا کنید. علاوه بر اینها در صورت نیاز می توانید چمدان و وسایلتان را به اتاق چمدان بسپارید. اگر با اتومبیل شخصی به این منطقه سفر می کنید، پارکینگ رایگان در اختیارتان قرار داده می شود ولی در صورتی که با خرید بلیط هواپیما عازم جزیره قشم شده اید، برای رفتن به نقاط مختلف شهر و گشت و گذار می‌توانید از خدمات تاکسی‌ سرویس این هتل بهره مند شوید.
خدماتی نظیر خشک‌شویی نیز شما را از شستشوی لباس در طول سفر راحت خواهد کرد. در هتل شهریار قشم به دلیل فراهم شدن محیطی آرام و دلنشین اقامتی خاطره انگیز به یادگار خواهد ماند. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال رایگان محاسبه می شود و برای افراد بالای ۵ سال نیز هزینه به طور کامل دریافت می گردد. توجه داشته باشید طبق قوانین این هتل بردن حیوانات خانگی به داخل Shahryar Hotel Qeshm ممنوع است. برای مسافران با معلولیت جسمانی نیز امکانات مناسبی در این هتل فراهم گردیده است تا اقامتی راحت داشته باشند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل برای سفرهای تک نفره یا همراه با خانواده و ماه عسل مناسب است و برای هر گروه اتاق مخصوصی وجود دارد، در واقع در هنگام رزرو این هتل گزینه های متفاوتی پیش رو خواهید داشت. همچنین در صورتی که نفرات زیادی قصد اقامت در این هتل را داشته باشند به راحتی می توانند سوئیت انتخاب کنند. انواع اتاق و سوئيت در این هتل عبارتند از اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، سوئيت یک خوابه چهارتخته، سوئیت دوخوابه شش تخته.
برای دسترسی به اتاق ها نیز می توانید از آسانسور استفاده نمایید. در هتل شهریار اقامتی توام با آرامش در انتظار شماست، زیرا اتاق‌ های این هتل دارای فضای زیبا و راحتی هستند و همگی از امکانات رفاهی کاملی برخوردارند، مانند سیستم تهویه‌ مطبوع، تختخواب های راحت، فضای نشیمن، تلویزیون و یخچال، گاوصندوق. همه اتاق ها به طور مرتب و روزانه نظافت می شوند. حمام اختصاصی موجود در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، دمپایی و سشوار است. لازم به ذکر است اتاق های هتل شهریار به دلیل شرایط آب و هوایی منطقه فاقد سیستم گرمایشی هستند، اما سیستم های سرمایشی دایر است.

رستوران هتل


همه روزه وعده صبحانه به صورت سلف سرویس و رایگان سرو می‌ شود. همچنین می توانید در کافی شاپ موجود در این هتل نوشیدنی های خوشمزه سفارش دهید و خستگی در کنید. ضمنا در اطراف هتل نیز چندین رستوران‌ وجود دارد که در صورت تمایل می توانید غذاهای محلی و بین المللی سفارش دهید.

فاصله هتل شهریار قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک کروکودیل قشم: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا غار خربس: ۱۴.۴ کیلومتر
فاصله تا دره ستارگان: ۲۰.۳ کیلومتر
فاصله تا بازار سنتی قشم: ۲۱.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه پرتغالی ها: ۲۲ کیلومتر
فاصله تا ژئوپارک قشم: ۲۲.۹ کیلومتر
فاصله تا آب انبار بی بی: ۲۳.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است