search
menu

هتل رویال قشم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان رویال قشم
امکانات عمومی هتل آپارتمان رویال قشم
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل آپارتمان
رستوران هتل آپارتمان
فاصله هتل آپارتمان رویال قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان رویال قشم


هتل آپارتمان رویال قشم یکی از هتل های نوساز در جزیره قشم است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. هتل آپارتمان سه ستاره رویال واقع در خیابان فلسطین قشم در پنج طبقه ساخته شده و دارای ۴۳ واحد اقامتی است. یکی از مزیت های اصلی این هتل آپارتمان داشتن فاصله ۷۰۰ متری تا مراکز خرید ستاره و فردوسی قشم است، همچنین دسترسی آسانی به دریا دارد و به دلیل قرارگیری در مرکز شهر دسترسی آسانی به اماکن گردشگری دارد. هتل آپارتمان رویال قشم با پرسنل مجرب خود آماده استقبال از میهمانان گرامی است. اگر هدفتان از سفر به قشم خرید باشد، با رزرو بلیط هواپیما و رزرو این هتل آپارتمان زیبا اقامتی بی نظیر در انتظار شماست، زیرا Hotel Royal فاصله بسیار کمی تا بازار بزرگ بین المللی و بازار بزرگ خلیج فارس دارد. در کنار این بازارها می توانید از قلعه پرتغالی‌ ها نیز بازدید کنید.

امکانات عمومی هتل آپارتمان رویال قشم


اتاق جلسات، سالن بیلیارد و کافی‌شاپ جزو امکانات اصلی هتل آپارتمان به شمار می روند فاصله هتل آپارتمان تا فرودگاه نیز حدودا یک ساعت است و اینکه در صورت تمایل می توانید از خدمات تور هتل برای گشت و گذار در سطح شهر استفاده کنید. هتل آپارتمان رویال مجهز به امکانات مختلفی است که عبارتند از رستوران با ظرفیتی ۷۰ نفری، کافی شاپ، لابی، نمازخانه، آسانسور، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سالن کنفرانس، روم سرویس، فکس و کپی، تاکسی سرویس، روزنامه است. همچنین امکانات مناسبی برای مسافران با مشکلات جسمانی و معلولین نیز در نظر گرفته شده است.
قسمت پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته دایر است و توسط ترانسفر فرودگاهی در هر ساعتی از شبانه روز می توانید به هتل آپارتمان دسترسی داشته باشید. در صورت لزوم می توانید از اتاق چمدان موجود در لابی هتل آپارتمان بهره مند شوید. خدماتی نظیر خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرد. همچنین دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در لابی امکان پذیر است. از قوانین هتل آپارتمان رویال قشم اینست که زمان تحویل اتاق ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است. ورود حیوانات خانگی به داخل هتل آپارتمان ممنوع است و هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال رایگان است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل آپارتمان


اتاق‌ های این هتل آپارتمان چشم انداز زیبایی رو دریا دارند و یکی از دلایل محبوبیت Hotel Royal همین امر است. اتاق های این هتل آپارتمان دارای انواع مختلفی هستند که عبارتند از اتاق دو تخته توئین و اتاق دوبل با چشم اندازی رو به دریا، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، سوئیت های یک خوابه و دو خوابه با ظرفیت های ۴ تا ۶ نفره. اتاق‌ ها و سوئیت‌ ها با چشم انداز زیبا و بی نظیر خود اقامتی عالی برای گردشگران و دارندگان بلیط پرواز تهران قشم فراهم می کنند.
خدمات رفاهی مناسب در هتل آپارتمان رویال قشم باعث تشویق در انتخاب مسافران می شود و سالانه گردشگران زیادی این هتل آپارتمان را برای اقامت خود انتخاب می کنند. واحدهای اقامتی این هتل آپارتمان به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند، همچنین همه واحدهای اقامتی دارای امکانات مناسبی هستند که می توان به وجود تلویزیون، سیستم تهویه مناسب، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، بالکن، یخچال، کمد لباس، رخت آویز، تلفن، مبلمان، چای ساز و تخت های استاندارد و مینی بار با هزینه اشاره کرد.

رستوران هتل آپارتمان


در هتل آپارتمان رویال قشم می توانید صبحانه رایگان و سلف سرویس را در سالن صبحانه خوری میل نمایید و در رستوران هتل آپارتمان نیز انواع غذاهای دریایی، محلی و بین المللی خوشمزه سرو می شوند که با توجه به ذائقه خود می توانید غذای مورد علاقه تان را انتخاب نمایید. برای صرف غذا می توانید به رستوران های میداف کنگ و رستوران ریگو بروید که در عرض ۱۰ دقیقه دسترسی خواهید داشت.

فاصله هتل آپارتمان رویال قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار سنتی قشم: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه پرتغالی ها: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک زیتون: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز غواصی و تفریحات دریایی نگین ساحل قشم: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا فاصله غار خربس: ۱۳.۴ کیلومتر
فاصله تا دره ستارگان: ۲۲.۶ کیلومتر
فاصله تا درگهان قشم: ۲۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است