search
menu

هتل ایرسا قشم

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ایرسا قشم
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات کلی هتل
فاصله هتل ایرسا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل ایرسا قشم


هتل ایرسا از هتل های میان رده قشم است که در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد. خیلی از فعالیت هتل نگذشته بود که در سال ۱۳۹۱ برای افزایش و ارتقاء سطح خدمات و کیفیت امکانات خود تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت. این هتل در خیابان فلسطین قشم واقع شده و به برخی از جاذبه های طبیعی و مراکز خرید قشم دسترسی آسانی دارد و مهمانانی که قبلاً در این هتل اقامت داشته اند از موقعیت آن به عنوان بهترین موقعیت مکانی یاد کرده اند. دیگر نقطه قوت هتل ایرسا کارکنان مجرب و حرفه ای آن هستند که همواره با رویی خوش و برخورد محترمانه پاسخگوی مهمانان هستند. اقامت در هتل ایرسا به مسافرانی که با خرید بلیط ارزان هواپیما قصد سفر به قشم را دارند و به دنبال هتلی با امکانات و هزینه مناسب هستند پیشنهاد می شود.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


واحدهای اقامتی هتل ایرسا شامل اتاق های دو تخته، اتاق های سه تخته و سوئیت های دو خوابه چهار نفره هستند. در تمامی اتاق ها خدمات صبحانه در اتاق ارائه می شود. همه واحدهای اقامتی این هتل بوده و دارای امکاناتی مانند یخچال و کمد لباس هستند. تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای اسپیلت اند. برخی از واحدها دارای سرویس بهداشتی فرنگی هستند اما مهمانان در لابی می توانند به سرویس بهداشتی ایرانی هم دسترسی داشته باشند. مهمانان امکان شارژ وسایل الکترونیکی خود را داخل اتاق ها داشته و از کلید برای باز کردن درب اتاق ها استفاده خواهند کرد. برای سرگرمی مهمانان داخل اتاق ها تلویزیون ال سی دی با شبکه های استانی قرار داده شده است. سرویس حمام و اتاق ها دارای یک دوش ثابت و مجهز به صابون، شامپو و حوله هستند. برای سرویس حمام، سرویس بهداشتی و بخش نشیمن و اتاق دمپایی های جداگانه ای در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل فاقد امکاناتی مانند صندوق امانات و دسترسی به اینترنت هستند.

رستوران هتل


هتل دارای رستوران نسبتا کوچکی است که در حال حاضر به دلیل بازسازی غیر فعال است. اما مهمانان می توانند از رستوران ها و کافی شاپ های اطراف هتل برای نوش جان کردن غذاهای مورد علاقه خود استفاده کنند. همچنین به دلیل نزدیکی هتل به مراکز خرید قشم، مهمانان می توانند علاوه بر خرید به شکم گردی در بازارها و پاساژهای قشم بپردازند.

امکانات و خدمات کلی هتل


همانطور که در ابتدا گفتیم جاهای دیدنی و جاذبه های طبیعی قشم فراوانند و از آن جا که بیشتر مهمانان با خرید بلیط هواپیما قشم به قشم سفر می کنند، فاقد خودرو شخصی در این جزیره اند و به همین دلیل شاید بازدید از جاذبه های مختلف برایشان دشوار باشد اما هتل ایرسا با خدمات گشت نیمروزی خود این امکان را برای مهمانان ایجاد کرده تا با پرداخت کمی هزینه بتوانند از جاهای مختلف قشم بازدید کنند. مهمانانی هم که با خودروی شخصی سفر کردند نگران جای پارک نباشند، ایرسا برای مهمانانش پارکینگ روبازی را درست رو به روی هتل ایجاد کرده است. چنانچه به خدمات گردشگری مانند خدمات تهیه بلیط هواپیما و خدمات تور نیاز داشتید، لازم‌ نیست جای دوری بروید، در مجموعه هتل به آن ها دسترسی خواهید داشت. در طبقه همکف هتل لابی هتل قرار گرفته و مهمانان در این بخش می توانند به تلویزیون، تلفن و اینترنت رایگان هتل دسترسی داشته باشند. دیگر خدمات و امکانات هتل عبارتند از: خدمات خانه داری، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات باربری، زنگ هشدار، آسانسور، مینی بار با هزینه، صندوق امانات و تاکسی سرویس.

فاصله هتل ایرسا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار بزرگ بین المللی ستاره: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه پرتغالی ها: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا غار نمکدان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا بازار سنتی قدیم قشم: ۱.۴ کیلومتر
فاصل تا میدان امام قلی خان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر: ۱.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است