search
menu

هتل آوینا قشم

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آوینا قشم
امکانات عمومی هتل آوینا قشم
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آوینا قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آوینا قشم


هتل چهار ستاره آوینا در سال ۱۳۹۹ در جزیره قشم افتتاح شده است. به دلیل نزدیکی این هتل به خلیج فارس و مجتمع های تجاری و قلعه پرتغالی ها مورد استقبال گردشگران زیادی در همین بازه زمانی کم قرار گرفته است. هتل آوینا دارای ۷ طبقه و ۴۰ باب اتاق برای اقامت گردشگران است و با پرسنل مجرب و آموزش دیده آماده میزبانی از میهمانان گرامی هستند. این هتل در بلوار باهنر قرار دارد و یکی از نوسازترین هتل های قشم محسوب می شود.
امکانات و خدمات این هتل از یک سو و موقعیت جغرافیایی آن نیز از سوی دیگر جزو مزایای مثبت Avina Hotel به شمار می روند؛ به طوری که به دلیل قرارگیری در مرکز شهر و نزدیکی به جاذبه های دیدنی قشم تنها با چند دقیقه پیاده روی به جاهای دیدنی دسترسی خواهید داشت. مراکز خرید متعدد در نزدیکی این هتل عبارتند از بازار قدیم قشم، مرکز خرید ستاره قشم، و سیتی سنتر ۱ و ۲ و چندین مورد دیگر. لازم به ذکر است در هنگام رزرو بلیط هواپیما می توانید با مراجعه به سایت رسمی این هتل اقدام به رزرو اتاق مورد نظرتان نمایید و آماده اقامتی بی نظیر در هتلی عالی باشید، با اینکه هتل آوینا در بافت سنتی شهر و به دور از همهمه های شهری قرار دارد، اما حس آرامش و مهمان نوازی مردمان جنوب را به ارمغان می آورد.

امکانات عمومی هتل آوینا قشم


از خدمات ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت رایگان، کافی شاپ، رستوران، اتاق چمدان، خدمات تور، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفررفت و برگشت به فرودگاه و جاذبه های دیدنی با هزینه اضافی، آسانسور، کافی نت، سرویس بهداشتی ایرانی، دستگاه واکس کفش و تاکسی سرویس و پارکینگ مسقف با ظرفیت ۱۰ ماشین اشاره کرد. برای معلولین نیز در این هتل خدمات ویژه و مناسبی تدارک دیده شده است. توجه داشته باشید که بردن حیوانات خانگی و استعمال سیگار در داخل این هتل ممنوع است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق‌ های این هتل در عین سادگی چیدمانی بسیار با سلیقه و زیبایی دارند و حس صمیمیت و راحتی به مهمانان منتقل می شود. اتاق های این هتل عبارتند از دو تخته، سه تخته، سوئیت یکخوابه دو نفره و سوئیت دو خوابه چهار نفره. اتاق های این هتل چشم اندازی رو به محوطه اطراف هتل دارند و همه اتاق ها به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند، شما نیز در داخل اتاق های این هتل می توانید به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دسترسی داشته باشید. امکانات دیگر در اتاق های این هتل عبارتند از روم سرویس، یخچال، آباژور، چای ساز، رخت آویز، تلویزیون و تلفن، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، مبلمان، میز تحریر، کمد لباس و آب رایگان.
اگر تعدادتان از ظرفیت اتاق بیشتر باشد، باید کاناپه های تختشو درخواست کنید. کودکان نیز تا ۸ سالگی در صورت عدم استفاده از تختخواب های جداگانه اقامت رایگانی دارند. همچنین در داخل همه اتاق ها حمام اختصاصی با دوش، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی و سشوار وجود دارند. لازم به ذکر است که در اتاق های Avina Hotel فقط سیستم سرمایشی وجود دارد و به دلیل شرایط آب و هوایی جنوب اتاق ها فاقد سیستم گرمایشی هستند.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل با ظرفیت ۵۰ نفری خود غذاهای ایرانی و سنتی و دریایی سرو می کنند و بهتر است بدانید که این جزیره محل بی نظیری برای صرف غذاهای جدید و خوشمزه است. همچنین علاوه بر رستوران، در این هتل کافی‌ شاپ زیبایی دایر است و انواع نوشیدنی‌ های سرد و گرم در مکانی دنج ارائه می دهند که می توانید برای رهایی از خستگی های روزمره و گردش و خرید به این محل بروید. با اینکه رستوران موجود در این هتل خوب است اما شاید دلتان غذاهای فست فودی و جنوبی بخواهد که در این صورت باید به رستوران های موجود در خارج از هتل به نام های رستوران سی رول و فست فود لبنانی فطایر با ۱۰ دقیقه پیاده روی سر بزنید.

فاصله هتل آوینا قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا غار نمک: ۲۴۰ متر
فاصله تا قلعه پرتغالی ها: ۳۵۰ متر
فاصله تا بازار قدیم قشم: ۴۰۰ متر
فاصله تا ساحل قشم: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز غواصی و تفریحات دریایی نگین ساحل قشم: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا غارهای خربس: ۱۳.۸ کیلومتر
فاصله تا دره ستارگان: ۲۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است