search
menu

هتل آپارتمان آنا قشم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان آنا قشم
امکانات عمومی هتل آپارتمان آنا قشم
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان آنا قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان آنا قشم


هتل آپارتمان آنا در سه راه مخابرات جزیره قشم واقع شده است. این هتل آپارتمان فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز کرده و سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر کشور است. هتل آپارتمان آنا دو ستاره بوده و دارای ۴ طبقه و ۲۴ باب واحد اقامتی است که با ارائه امکانات رفاهی مناسب اقامتی به یاد ماندنی فراهم می کند. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که دسترسی آسانی به ساحل دریا و بازار قدیم قشم، قلعه پرتغالی‌ ها، مرکز خرید پردیس، ستاره قشم و سیتی سنتر ۱ و ۲ دارد. همچنین هتل آپارتمان آنا جزو محبوب ترین و مجلل ترین مکان های اقامتی در این جزیره به شمار می رود. فاصله زمانی این هتل تا مراکز تجاری و ساحل دریا بسیار کم است که همین امر سبب گشته تا به راحتی قابل دسترس باشند و با اقامت در هتل آپارتمان آنا قشم و طی کردن مسافتی حدودا یک کیلومتری به ساحل دریا دسترسی خواهید داشت. همانطور که اشاره شد، به دلیل موقعیت جغرافیایی این هتل آپارتمان مورد توجه گردشگران زیادی قرار می گیرد.

امکانات عمومی هتل آپارتمان آنا قشم


هتل آپارتمان آنا قشم با اینکه در مرکز شهر قرار دارد، اما گزینه‌ ای مقرون به صرفه در میان سایر هتل های این جزیره به شمار می رود. بخش پذیرش در این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و برای دسترسی به طبقات مختلف می توانید از ۲ آسانسور موجود استفاده کنید. برای گشت و گذار در جزیره نیز می توانید از خدمات تور با پرداخت هزینه جداگانه در این هتل آپارتمان بهره مند شوید و برای دسترسی به فرودگاه نیز ترانسفر رفت و برگشت با هزینه وجود دارد. پارکینگ موجود در هتل آپارتمان آنا با ظرفیت ۱۰ خودرو به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می شود. در قسمت ورودی نیز چندین پله وجود دارد و برای مسافرانی که افراد مسن یا کودک به همراه خود داشته باشند، پیشنهاد می شود به این موضوع توجه کنند. در لابی هتل دستگاه واکس کفش قرار دارد. اگر به قصد سفرکاری با خرید بلیط هواپیما عازم جزیره قشم می شوید، توجه داشته باشید که در با اقامت در این هتل آپارتمان امکان برگزاری جلسات کاری تان در سالن جلسه مهیا گشته است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


واحدهای اقامتی در این هتل آپارتمان به صورت سوئیت بوده و دارای ظرفیت های دونفره، یکخوابه سه نفره، یکخوابه چهارنفره و یکخوابه پنج نفره هستند. طراحی داخلی این واحدها ساده و در عین حال تمیز و صمیمی هستند، به طوری که همانند منزل شخصی احساس راحتی خواهید کرد. لازم به ذکر است به جز سوئيت دونفره بقیه واحدها شامل ظرفیت اضافی هستند و به صورت تختخواب تاشو ارائه می شود. اتاق‌ های این هتل دارای امکانات مدرن رفاهی هستند که برخی از این امکانات عبارتند از یخچال، مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، کولر، گاوصندوق، چای ساز. حمام اختصاصی نیز در داخل واحدها دایر است و این حمام ها شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. توجه داشته باشید که سوئیت های هتل آپارتمان آنا قشم به دلیل شرایط آب و هوایی جنوب کشور فاقد سیستم گرمایشی است. همچنین اقامت برای کودکان تا ۵ سال رایگان بوده ولی برای بالای ۶ سال به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل


لازم به ذکر است این هتل آپارتمان رستوران نداشته و برای صرف غذا می توانید به رستوران‌ های نزدیک این هتل آپارتمان مانند رستوران سنتی شب‌ های جزیره بروید که در چند قدمی هتل آپارتمان آنا قرار دارد و انواع غذاهای ایرانی، بین المللی و محلی ارائه می دهند.

فاصله هتل آپارتمان آنا قشم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه پرتغالی ها: ۵۵۰ متر
فاصله تا ساحل قشم: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا غار خربس: ۱۳.۹ کیلومتر
فاصله تا دره ستارگان: ۲۲.۶ کیلومتر
فاصله تا غار نمک: ۳۱.۲ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است