search
menu

هتل آپارتمان گل مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
هتل آپارتمان گل مشهد
امکانات رفاهی هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان گل مشهد

هتل آپارتمان گل مشهد


معیارهای گوناگونی برای انتخاب مکانی مناسب برای اقامت در شهرهای مختلف کشورمان وجود دارد، از امکانات رفاهی و وسعت واحدهای اقامتی گرفته تا خدمات و هزینه اقامتی، اما اگر قرار باشد به شهر مشهد مقدس سفر کنید، به احتمال زیاد موقعیت مکانی هتل در صدر این معیارها قرار داشته و برای زائران اهمیت فراوانی خواهد داشت. نزدیکی اقامتگاه به بارگاه ملکوتی امام رضا، هزینه رفت‌وآمد به حرم مطهر را به میزان زیادی برای شما کاهش می‌دهد و از صرف هزینه هنگفتی برای کرایه تاکسی جلوگیری می‌کند. هتل آپارتمان گل مشهد با موقعیت مکانی بسیار مناسب خود از چنین معیاری برخوردار گردیده و چندین سال است که به یکی از جدی‌ترین گزینه‌های اقامتی گردشگرانی که بلیط هواپیما مشهد را برای اقامت در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم خریداری می‌کنند، مبدل شده است.

امکانات رفاهی هتل


اگر تفاوت میان هتل آپارتمان‌ها و سایر اقامتگاه‌ها را بدانید، حتماً براین امر واقفید که هتل‌آپارتمان‌ها، گرچه نرخ اقامتی منصفانه‌ای را طلب و فضای وسیعی را به میهمانان خود عرضه می‌کنند، از نظر امکانات رفاهی محدودیت دارند. بنابراین نباید امکانات رفاهی بی‌شماری در حد و اندازه هتل‌هایی لوکس و مجلل را از این هتل‌ها انتظار داشت، در عوض، این هتل‌ها کلیه ملزومات رفاهی موردنیاز گردشگران را در محیط دل‌باز و فراخ خود جای داده‌اند.
هتل آپارتمان گل مشهد نیز از این قاعده مستثنا نیست و امکانات مختلفی را به‌منظور رفاه حال زائران و گردشگران در فضای وسیع خود گنجانده است. وجود پارکینگی مناسب در این هتل سبب گشته که افراد قادر باشند با خودروی شخصی خود به شهر مقدس مشهد سفر کنند و از بابت یافتن مکانی امن برای پارک وسیله نقلیه خود نگرانی نداشته باشند. باوجوداینکه در هر واحد اقامتی، آشپزخانه‌ای مجهز برای پخت‌وپز میهمانان در نظر گرفته‌شده، رستورانی نیز در این هتل تعبیه شده است تا میهمانانی که وقت و زمان کافی برای آشپزی ندارند، قادر باشند غذایی لذیذ و مقوی را در محیط پاکیزه و دوست‌داشتنی رستوران هتل نوش جان کنند. ناگفته نماند که این هتل، به دلیل موقعیت مکانی مطلوب خود، در نزدیکی برخی از برترین رستوران‌های مشهد قرار گرفته است و از بابت خوردوخوراک و یافتن مکانی باکیفیت هیچ نگرانی برای میهمانان وجود ندارد.

واحدهای اقامتی هتل


چه به اتاقی دو تخته نیاز داشته باشید و چه شش تخته، از یافتن گزینه اقامتی مناسب و متناسب با بودجه اقامتی خود در هتل آپارتمان گل مشهد ناامید نخواهید گشت. این هتل از تعداد قابل قبولی واحد اقامتی، سوئیت‌های بزرگی که از محیطی وسیع و دل‌باز برخوردار گشته‌اند، تشکیل شده است. به لطف طراحی دلپسند و رنگ‌آمیزی جذاب واحدهای اقامتی این هتل، اقامتی به‌یادماندنی در قلب مشهد و در جوار حرم مطهر امام هشتم برای هر گردشگری تضمین خواهد گشت. وجود اسباب و وسایل رفاهی مختلفی نظیر اسپیلت، تلویزیون، یخچال، تلفن، تختخواب‌هایی نرم و ظروف آشپزی موجب شده است که حس حضور در خانه برای میهمانان ایجاد گردد و اقامتی آسوده و خاطره‌انگیز برای خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت رقم خورد.

موقعیت مکانی هتل


همان‌طور که پیش‌تر نیز بدان اشاره گردید، هتل آپارتمان گل مشهد در موقعیت مکانی بسیار مناسبی واقع گردیده است، به‌طوری‌که میهمانان هتل با اقامت در این مکان قادرند در عرض مدت‌زمانی حدود ده دقیقه با پای پیاده به بارگاه ملکوتی امام هشتم دست یابند. قرار گرفتن هتل در خیابان پنجم امام رضا موجب شده است که این هتل در نزدیکی برخی مراکز خرید مشهد نیز واقع گردد و خیال گردشگران از بابت یافتن مکانی مناسب برای خرید سوغات در نزدیکی اقامتگاه خود آسوده شود.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آپارتمان گل مشهد


فاصله هتل تا گنبد سبز مشهد: ۶۵۰ متر
فاصله هتل تا حرم مطهر امام رضا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک وحدت: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک کوهسنگی مشهد: ۵.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه مشهد: ۸.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک ملت مشهد: ۱۰.۷ کیلومتر


امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است