search
menu

هتل اسپادانا کیش

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اسپادانا کیش
امکانات عمومی هتل اسپادنا کیش
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسپادانا کیش تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل اسپادانا کیش


هتل دو ستاره اسپادانا کیش در سال ۱۳۷۹ در بلوار ایران کیش تاسیس شده است و جهت بهبود کیفیت خدمات ارائه شده در سال ۱۳۹۴ به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفته است. شکل ظاهری هتل به صورت ویلاهای یک طبقه ای مجزا همراه با چند پله در ورودی است و به دلیل نزدیکی این هتل به پلاژ بانوان مورد توجه خیلی از گردشگران قرار می گیرد. در واقع می توان گفت، با توجه به قیمت بلیط تهران کیش، هتل اسپادانا کیش یکی از بهترین هتل های ۲ ستاره در این جزیره به شمار می رود و ویلاهای اقامتی این هتل در میان محوطه ای با فضای سبز خودنمایی می کنند.
جاذبه های نزدیک هتل ویلایی اسپادانا کیش عبارتند از پلاژ بانوان و بولینگ مریم. هتل اسپادانا کیش برای کسانی مناسب است که در کنار خواستار امکانات خوب، به دنبال قیمت مناسبی نیز هستند، با توجه به اینکه این هتل دو ستاره در حال تلاش در ارائه خدمات و امکانات خوبی هستند و در حد خود می توانند نیازهای شما را برآورده کنند و از نکات مثبت دیگر در مورد این هتل می توان به فاصله نزدیک آن تا فرودگاه و بعضی مراکز تجاری کیش اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل اسپادنا کیش


این هتل زیبا دارای ۱۵ ویلای مجزایی است که آمادگی پذیرایی از ۴۵ مسافر را دارند و برای دسترسی به جاذبه های گردشگری از این هتل می توانید از ترانسفر گردشگری هتل بهره مند شوید. پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران ساعت پروازتان نباشید. مورد جالب توجه درباره این هتل دارا بودن پله های کوتاه در ورودی ویلاهای اقامتی است که برای مسافران با مشکل جسمانی بسیار مناسب است. آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، در هتل اسپادانا کیش پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۰۰ خودرو دایر است. هتل اسپادانا از لحاظ امکانات و خدمات ارائه شده جزو محبوب ترین هتل های این جزیره به شمار می رود و هرآنچه که برای سفری خاطره انگیز مناسب است در این هتل ارائه می شود.

امکانات تفریحی هتل


فضای سبز در محوطه هتل برای گردش و پیاده‌ روی مناسب است و در همین محوطه، چایخانه و سفره‌ خانه‌ سنتی همراه با آلاچیق‌ های زیبا بنا شده است. بازار مریم یکی از نزدیک ترین بازارها به این هتل است که از طریق پیاده روی قابل دسترس است. طبیعت زیبا و باغ بی نظیر در اطراف این هتل فضای آرامش بخش ایجاد می کند و در داخل آلاچیق ها هوای مطبوع خنکی را تجربه خواهید کرد. سالن بیلیارد در این هتل یکی از امکانات تفریحی به شمار می رود که برای طرفداران این تفریح پیشنهادی عالی است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق دو تخته دوبل ، سوییت سه نفره، سوییت چهار نفره، سوییت پنج نفره. با اقامت در اتاق های این هتل صبحانه به صورت سلف سرویس ارائه می شود. مسافران در اتاق های این هتل از تجهیزات خوبی برخوردار هستند که امکانات ارائه شده در اتاق ها نیز عبارتند از یخچال، تلویزیون، تلفن، مبلمان، چای ساز، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی. همچنین حمام اختصاصی موجود در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله و دمپایی هستند. همه ویلاها به طور مرتب نظافت می شوند، فقط در هنگام اقامت در این هتل به یاد داشته باشید که اجازه استعمال سیگار در داخل اتاق ها را ندارید. ارائه سرویس خواب اضافه در سوئيت ها نیز امکان پذیر بوده و به صورت تخت یا کاناپه تاشو امکان پذیر هستند.

رستوران هتل


رستوران و چایخانه موجود در هتل اسپادانا کیش انواع غذاها و نوشیدنی های خوشمزه در محوطه سرسبز و آرام بخش برای گردشگران کیش ارائه می دهند.

فاصله هتل اسپادانا کیش تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا اسکله تفریحی: ۳ کیلومتر
فاصله تا برج ایفل کیش: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی حریره: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا آب انبار دوقلو: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک دلفیناریوم کیش: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم کیش: ۱۰.۳ کیلومتر
فاصله تا کشتی یونانی: ۱۵.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است