search
menu

هتل ستاره کیش

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ستاره کیش
موقعیت مکانی هتل ستاره کیش
انواع اتاق های هتل ستاره کیش
امکانات داخل اتاق های هتل ستاره کیش
امکانات و خدمات هتل ستاره کیش
اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل ستاره کیش

درباره هتل ستاره کیش


هتل ستاره کیش از جمله هتل های دو ستاره کیش است که چند دهه ای می شود پا به عرصه هتلداری گذاشته و از مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما کیش به این جزیره رفته اند پذیرایی می کند. کیش یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری و تفریحی ایران است و همه ساله گردشگران بسیاری با هدف بازدید از جاهای دیدنی کیش، بلیط هواپیما این جزیره را خریداری می کنند. جاذبه ها و تفریحات آبی و ساحلی کیش گاهی اوقات این جزیره را به مقصدی پرهزینه تبدیل می کند و به همین دلیل برخی از مسافران ترجیح می دهند تا در دخل و خرج سفر خود هنگام خرید بلیط تهران کیش و رزرو هتل در این جزیره کمی صرفه جویی کنند و در نتیجه به دنبال هتل هایی متوسط و رده پایین خواهند بود که علاوه بر امکانات و خدماتی مناسب هزینه معقول و مناسبی را نیز دریافت کند. هتل ستاره کیش از جمله این هتل های متوسط است که می تواند جزو گزینه های اقامتی در کیش باشد.

موقعیت مکانی هتل ستاره کیش


این هتل دوستاره بین دو میدان سیری و داریوش کیش قرار گرفته و به جاهای دیدنی کیش مانند ساحل مرجان و مراکز خرید آن مانند بازار پانیذ و مراکز خرید پردیس نزدیک است. به طوری که با چند دقیقه پیاده روی نیز می توانید به این مراکز خرید دسترسی داشته باشید.

انواع اتاق های هتل ستاره کیش


هتل ستاره کیش اتاق های سه تخته چهار تخته و پنج تخته برای مهمانان خود آماده کرده است. این اتاق ها به جز فضای اتاق و تعداد تخت های موجود در داخل اتاق ها تفاوت چندان زیادی با یکدیگر ندارند و امکاناتی که در اتاق پنج تخته می توان یافت را نیز در اتاق سه تخته مشاهده خواهید کرد.

امکانات داخل اتاق های هتل ستاره کیش


هتل setareh hotel kish امکانات متفاوتی را در در اتاق ها برای آسایش و راحتی مهمانان خود ایجاد کرده است به طور مثال داخل اتاق ها تلویزیون قرار گرفته و مهمانان اوقات فراغت خود در اتاق های هتل ستاره کیش را می ‌توانند به تماشای برنامه های مختلف تلویزیونی سپری کنند. اتاق های هتل ستاره کیش همگی مبله بوده و دارای سیستم سرمایش و گرمایش هستند. مهمانانی که در هتل ستاره کیش اقامت دارند داخل اتاق ها امکان دسترسی و اتصال به اینترنت رایگان و نامحدود هتل را خواهند داشت. مینی بار با هزینه، حوله، شامپو، دوش، صابون، تلفن و یخچال از جمله امکانات و خدماتی است که در اتاق های این هتل قرار دارد.

امکانات و خدمات هتل ستاره کیش


هتل ستاره در دهه 70 خورشیدی در کیش احداث شد و در چند سال اخیر تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت. با این حال ستاره بیش از 2 ستاره را نتوانسته ازآن خود کند. هتل ستاره هتلی معمولی و رده پایین است که نباید چندان انتظار زیادی از آن داشت. با این حال این هتل خدمات و امکاناتی در حد هتل های دو ستاره را به مهمانان خود ارائه می دهد. از خدمات و امکانات این هتل می توان به خدمات تهیه بلیط، گشت نیم روزی، خدمات تاکسی سرویس، خدمات روم سرویس، خدمات کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات خانه داری، رستوران، اتاق چمدان و صندوق امانات اشاره کرد.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل ستاره کیش


فاصله هتل ستاره کیش تا بازار پردیس یک: ۰٫۵ کیلومتر
فاصله هتل ستاره کیش تا پارک هنگام: ۰٫۸ کیلومتر
فاصله هتل ستاره کیش تا اسکله تفریحی: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله هتل ستاره کیش تا بازار مرجان: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله هتل ستاره کیش تا باغ پرندگان: ۴٫۴ کیلومتر
فاصله هتل ستاره کیش تا پارک دلفین ها: ۴٫۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است