search
menu

هتل صدف کیش

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل صدف کیش
امکانات عمومی هتل صدف کیش
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل صدف کیش
رستوران هتل صدف کیش
فاصله هتل صدف کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل صدف کیش


هتل صدف هتلی ۴ ستاره در جزیره زیبای کیش است که در سال ۱۳۷۵ افتتاح‌شده و در سال ۱۳۸۵ نیز موردبازسازی کامل قرارگرفته است. هتل صدف در میدان امیرکبیر جزیره کیش واقع‌شده و دارای ۲ طبقه است. کنار هتل صدف چشم‌انداز زیبایی از کوه ۲۷ متری و آبشارهای بزرگ به چشم می‌خورند که بسیار جذاب هستند. همچنین، لازم به ذکر است که ورودی هتل دارای تعدادی پله است، بنابراین بهتر است مسافرانی که به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، بدین امر توجه داشته باشند. با توجه به اینکه، هتل صدف کیش زیرمجموعه‌ای از هتل‌های سورینت است، همین مورد سبب می‌شود تا کادر مجرب نهایت تلاششان را در جهت فراهم ساختن اقامتی راحت و دل‌نشین برای مهمانان دریغ نکنند. هتل صدف کیش از لحاظ مکانی در موقعیت بسیار خوبی در جزیره کیش قرار دارد و از این هتل تا اکثر بازارها و مناطق گردشگری دسترسی آسانی خواهید داشت. مراکز خریدی مانند مرکز خرید مروارید، شارستان، زیتون، سارینا ۲ در نزدیکی هتل صدف کیش قرار دارند که این مورد مژده به مهمانانی است که به خرید علاقه‌مند هستند، تنها کافی است با کمی پیاده‌روی از این مراکز خرید بازدید کنند. پس با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری به‌یادماندنی آماده کنید.

امکانات عمومی هتل صدف کیش


ازجمله امکانات رایگان هتل صدف کیش اینترنت وای فای رایگان است که در سراسر هتل قابل‌دسترس است. همچنین پارکینگ رایگان روباز با ظرفیت ۶ ماشین در اختیار مهمانانی قرار داده می‌شود که با خودروی شخصی خود به جزیره کیش سفر می‌کنند. مهمانان با اقامت در این هتل می‌توانند از خدمات تور گردشگری هتل صدف کیش بهره‌مند شوند. همچنین، کسانی که علاقه دارند تا خودشان به گشت‌وگذار بپردازند، در این صورت می‌توانند خودروی بدون راننده از هتل اجاره کنند و با ماشین‌های لوکس جزیره کیش از رانندگی لذت ببرند. خدمات ارائه‌شده توسط کارکنان مجرب، با حوصله و خوش‌برخورد بوده و در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته هتل فعالیت دارند. در صورت نیاز به خدماتی مانند اتو، خشک‌شویی، تاکسی‌سرویس، تبدیل ارز، فکس، فتوکپی، روم سرویس، خدمات اینترنتی باید به لابی و بخش پذیرش مراجعه کنید. تمامی کارکنان در هتل صدف کیش به زبان‌های عربی و انگلیسی مسلط هستند. سایر امکانات موجود در لابی هتل صدف کیش عبارت‌اند از اینترنت رایگان، مبل، میز، روزنامه، دستگاه واکس کفش، تلویزیون، تلفن، کپسول آتش‌نشانی، آتلیه، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی و محل شارژ وسایل الکترونیکی. هتل صدف کیش با به‌کارگیری انواع امکانات و ارائه خدمات رفاهی سعی دارد تا رضایت مهمانان را جلب نماید و خاطره شیرینی از اقامت را در جزیره کیش برایشان رقم بزند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل صدف کیش


این هتل دارای ۵۵ واحد اقامتی است که شامل اتاق‌های دو تخته و سوئیت هستند. تمامی واحدهای اقامتی در طبقات همکف، اول و دوم پراکنده‌شده‌اند و درمجموع ۹۰ تخت برای میزبانی از میهمانان تعبیه‌شده است. تمامی واحدهای موجود در هتل صدف کیش دارای تلویزیون با شبکه پخش فیلم، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، مبلمان، آباژور، کمد لباس، مینی بار با هزینه، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، تلفن، میزتحریر، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، چای‌ساز هستند. دکوراسیون و چیدمان مبلمان هماهنگ با یکدیگر بوده و ترکیب خوبی دارند، همچنین از برخی اتاق‌ها می‌توانید نمای زیبایی از جزیره را تماشا کنید.

رستوران هتل صدف کیش


هتل صدف کیش دارای کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، چایخانه سنتی سرپوشیده و رستوران شیکی است که ظرفیت ۱۲۰ نفری دارد. مهمانان با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانند از نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه کافی‌شاپ و رستوران هتل صدف لذت ببرند. چایخانه سنتی نیز بسیار باصفا بوده و مکان مناسبی برای استراحت و رفع خستگی است.

فاصله هتل صدف کیش تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار مروارید: ۶۰۰ متر
فاصله تا پیست کارتینگ: ۱ کیلومتر
فاصله تا بازار ونوس: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا بولینگ مریم: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا اسکله تفریحی کیش: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک دلفین: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا کشتی یونانی: ۱۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است