search
menu

هتل پانیذ کیش

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پانیذ کیش
واحدهای اقامتی هتل پانیذ کیش
امکانات رفاهی هتل پانیذ کیش
رستوران هتل پانیذ کیش
موقعیت مکانی هتل پانیذ کیش
اماکن دیدنی نزدیک به هتل پانیذ کیش

درباره هتل پانیذ کیش


به‌رغم تصور عمومی، برای اقامت در جزیره تماشایی کیش نیازی نیست مبلغ گزافی را برای بهای رزرو هتل بپردازید و حساب بانکی خود را خالی کنید، کافی است با خرید بلیط چارتری کیش و یافتن هتلی ارزان‌قیمت و باکیفیت برای خود اقامتی به‌یادماندنی را با صرف کم‌ترین هزینه در این جزیره دل‌فریب تجربه کنید. در میان هتل‌ها و اقامتگاه‌های ارزان و اقتصادی مروارید خلیج‌فارس، هتل پانیذ کیش جزء برترین گزینه‌های شماست، چراکه هم دسترسی مطلوبی به جاهای دیدنی کیش دارد و هم ملزومات رفاهی مکفی را برای اقامتی آسوده در خود جای داده است. این هتل خوش‌نام و شناخته‌شده که در خیابان رودکی و در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع واقع ‌گشته، در فهرست بهترین هتل‌های دو ستاره کیش به انتخاب مسافران قرار گرفته است. هتل پانیذ کیش در سال ۱۳۸۱ بنا شد و در سال ۱۳۹۴ برای ارتقای خدمات رفاهی، نوسازی و به امکانات بیشتری مجهز گشت. اکنون هتل پانیذ کیش با ۳ طبقه و ۸۴ باب اتاق و سوئیتی که در بلوک‌هایی مجزا از یکدیگر قرارگرفته‌اند، پذیرای مقدم تمامی خریداران بلیط هواپیما کیش است.

واحدهای اقامتی هتل پانیذ کیش


امکانات رفاهی واحدها، موقعیت مکانی مطلوب و قیمت بسیار مناسب در کنار استفاده از معماری اسپانیایی در طراحی، شماری از دلایلی است که مسافران را به رزرو اتاقی در هتل Paniz Hotel Kish ترغیب می‌سازد. طرح‌های اقامتی هتل پانیذ کیش به شرح زیر است:
اتاق‌های دو، سه و چهار تخته و سوئیت‌هایی مجهز به امکاناتی لازم برای اقامتی بی‌دغدغه.
طراحی ساده واحدهای اقامتی هتل و وجود تجهیزاتی از قبیل: تلویزیون و شبکه پخش فیلم، یخچال، مبلمان راحتی، تخت‌هایی مجهز به تشک طبی، سیستم گرمایش و سرمایشی مناسب، تلفن و حمام با تمامی لوازم بهداشتی و استحمام در تک‌تک واحدها موجب شده است که شما در طول اقامت در این هتل، حس حضور در منزل خود را تجربه کنید. ضمن اینکه در تمامی اتاق‌ها امکان دسترسی به اینترنت رایگان، مینی بار، سرویس بهداشتی فرنگی و صبحانه رایگان برای مسافران مهیا شده است.

امکانات رفاهی هتل پانیذ کیش


چنانچه جزء مسافرانی هستید که رفت‌وآمد برایشان اهمیت زیادی دارد، باید بدانید که هتل Paniz Hotel Kish فاقد پارکینگ اختصاصی است، اما با اقامت در این هتل از ترانسفور فرودگاهی و تاکسی‌سرویس بهره‌مند خواهید شد. علاقه‌مندان به تماشای حیوانات دوست‌داشتنی جزیره یعنی دلفین‌ها باید بدانند که با اقامت در هتل پانیذ از تخفیف ۵۰ درصدی سیرک و پارک دلفین‌ها برخوردار خواهند شد. ناگفته نماند که هتل پانیذ کیش یک لابی شیک و مجلل با ظرفیتی برابر با ۳۰ نفر دارد که تسهیلات رفاهی مختلفی چون تلویزیون، تلفن، اینترنت، نمازخانه، خشک‌شویی، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و اتاق چمدان را برای مهمانان مهیا کرده است.

رستوران هتل پانیذ کیش


رستوران هتل پانیذ کیش ظرفیت مناسب برای پذیرایی از ۱۰۰ نفر را داراست و غذاهای بسیار باکیفیت دریایی را با سرویس‌دهی انتخابی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. نشستن در کافی شاپ و چشیدن طعم دسرها و نوشیدنی‌های خوشمزه نیز لذت دیگری است که از تجربه آن در هتل پانیذ کیش پشیمان نخواهید شد.

موقعیت مکانی هتل پانیذ کیش


آنچه که باید در مورد موقعیت مکانی هتل پانیذ بدانید این است که محیط آرام و به دور از هیاهوی آن از یک‌سو و نزدیکی به مراکز خرید کیش و اماکن تجاری معروفی چون پردیس ۱و ۲، مروارید و زیتون از سویی دیگر، رضایت شیفتگان خرید و ویترین‌گردی را جلب کرده است. علاوه بر این، شما می‌توانید با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به ساحل زیبای کیش دسترسی داشته باشید، یا اگر هوای تفریحات هیجان‌انگیز دیگری در جزیره به سرتان زد، در مدت‌زمان کوتاهی به پیست کارتینگ برسید. ازآنجایی‌که اکثر شرکت‌کنندگان در تور گردشگری کیش با هواپیما به این جزیره سفر می‌کنند، فاصله ۳ کیلومتری هتل تا فرودگاه هم خبر خوب دیگری برای آن‌ها محسوب می‌شود.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل پانیذ کیش


فاصله هتل پانیذ کیش تا بازار رؤیا مال: ۷۰ متر
فاصله هتل پانیذ کیش تا بازار پانیذ: ۴۵ متر
فاصله هتل پانیذ کیش تا مرکز تجاری کیش: ۱ کیلومتر
فاصله هتل پانیذ کیش تا مسير ويژه دوچرخه‌سواری: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل پانیذ کیش تا بازار مروارید: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل پانیذ کیش تا دریا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل پانیذ کیش تا اسکله بزرگ تفریحی: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل پانیذ کیش تا شهر زیرزمینی کاریز: ۶.۶ کیلومتر
فاصله هتل پانیذ کیش تا شهر باستانی حریره: ۶.۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است